Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van StijnS

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van StijnS (Pagina: 7 van 20)

Topic: post hier: een foto van jouw opslag ruimte (18-4-2012 12:55:00)
Ik kan me niet inbeelden dat het ophangen van kabels handig is... Hier liggen alle (schuco, power, multi) kabels in gaascontainers:
https://www.palraco.be/media/catalog/product/cache/1/image/265x/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/7/1/719_1.jpg
1 bak per lengte, en dan meerdere bakken gestapeld, maar met het luikje open.

XLR, Jack, Cinch... Ligt in EKWO plastic stapelbakken, die in rekken staan.
Werkt prima, en je kunt meer kabels op dezelfde oppervlakte opslaan.
Deze, maar dan een iets groter model:
https://www.overtoom.be/products/zi/ZO/zi-ta_821-8284_v2_f.jpg
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (13-4-2012 08:43:00)

Frank76 schreef:

StijnS schreef:

per kant een dubbel 18" sub met 2 line array kastjes er op gestackt, groot feestje: wat meer subs en wat meer topjes.
En dat klinkt??? Ruk?
Het is toch een LINE ARRAY?
Jij (en velen met jou) gebruiken inderdaad line array kasten op deze manier, omdat de fabrikant van die mooie frame's maakt om dit te doen.
Naar mijn mening is het onmogelijk om daarmee goed geluid en een juiste spreiding in de breedte te creeeren.
Je bent altijd welkom om een keer te komen luisteren... wink ;)
Topic: grote toppen keuze maken, welke en waarom? (12-4-2012 22:23:00)
Wij zijn hier zo veel mogelijk aan het overstappen op Martin Audio W8LM kastjes. Klein feestje: per kant een dubbel 18" sub met 2 line array kastjes er op gestackt, groot feestje: wat meer subs en wat meer topjes...
Makkelijk bij te huren, lekker compact, klinken niet slecht en de prijs zit ergens rond de 2800. happy :)

Ze worden hier trouwens per 4 op een FP10000Q kanaal gehangen, en we steken er APW S218 of EV DME 2181 C subs onder. Vooral die EV kasten drukken lekker door onder de line array!
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2012 (25-3-2012 12:29:00)
Inderdaad genoeg Sharpy-kopieën gezien, en massa's led! Leek soms wel of half China daar stond met ledspul... Daarnaast had Emma een interessante Avolites Titan 6 preview die ze kon laten zien... Ook maar ineens bij CueLux langs geweest, zag er ook veelbelovend uit. Mja, denk dat ik wel op elke lichttafel in de hele hal heb staan tokkelen... laugh :D
Topic: Musik Messe / Prolight + Sound, Frankfurt, 2012 (13-3-2012 13:08:00)
Ik zal ook op zaterdag (de 24e) aanwezig zijn. happy :)

Ik ben van plan om de standen van
- Cast-Soft (Hopen op een Blacktrax demo)
- Robe (nieuwe led lampjes)
- Luminex (bij Trendco, nieuwe GigaCore switch))
- Avolites (ik wil op de Saphire Touch spelen)
- EML (Festhalle laugh :D )
aan te doen.
Oja: en bij LEE langsgaan voor een nieuw filterboekje ashamed :$
Topic: WYSIWYG Par aan de andere kant van pipe hangen (8-3-2012 15:52:00)
Oke, bedankt! happy :)
Topic: WYSIWYG Par aan de andere kant van pipe hangen (6-3-2012 21:17:00)
Inderdaad, Cyberdance: Dat is blijkbaar de manier. Ik wist niet dat een pipe een voor- en achterkant had. Is het dan niet mogelijk om aan 1 pipe parren aan verschillende zijdes te hangen?

@Dré: Het groeperen van verschillende vragen over 1 softwarepakket in 1 topic kan een goed idee zijn als dat topic op een makkelijke manier te doorzoeken is. Naar mijn mening wordt in de huidige zoekfunctie de nadruk gelegd op de titel van een topic (die dan ook bij elk zoekresultaat verschijnt) waardoor het waarschijnlijk makkelijker is om steeds aparte topics terug te vinden...
Topic: WYSIWYG Par aan de andere kant van pipe hangen (4-3-2012 16:02:00)
Ik ben nog eens even wat aan het prutsen met WYSIWYG r22. Ik probeer een sixbar te tekenen, en heb daarvoor een pipe van 2m40 lang getekend. Hieraan wil ik dan 6 parren hangen. Echter in elke view (links, rechts, voor, isometric...) hangt WYSIWYG de par gericht naar de achterkant van m'n venue.
Screenie:
https://www.imgdumper.nl/uploads5/4f53836172269/4f53836171e88-wysiwygparrichten.thumb.jpg

Is er ergens een instelling die bepaalt in welke richting WYSIWYG de par gaat hangen? Als ik de par focus blijft de beugel naar achter gericht en probeert ie de par naar voor te draaien... shut up :X

Alvast bedankt,

Stijn
Topic: Wat is er met Carnaval stukgegaan en wat is de oorzaak? (algemeen) (21-2-2012 09:46:00)
Bij thuiskomst even alles testen... Na 2 minuten een luide knal uit een versterker en een stank. Even open gedaan: bufferelco's staan allemaal bol. Zal er wel eentje van naar z'n grootje zijn want voor de rest zie ik niet iets wat er ontploft uitziet.
Ik haat aggregaten
Topic: Weer bergen spam, allemaal met een ander e-mailadres... (19-2-2012 13:26:00)

YourLiVe schreef:

In outlook kun je gewoon regels instellen dat mails met bepaalde woorden automatisch in de spam folder komen en die spam mails gaan toch altijd over hetzelfde, dus als je casino, viagra, bonus, lening en dat soort woorden in die spam lijst zet valt het allemaal best mee.
Tot er iemand bij jou een offerte aanvraagt voor een feest in een casino razz :p