Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sunny leon
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 80 bijdrage(n) van Sunny leon (Pagina: 7 van 8)
Topic: hoe een mengpaneel aansluiten op een ander mengpaneel (26-3-2008 17:21:00)Ik denk dat ze dat al te kinderachtig vinden, maar inderdaad veel bekende nummers gebruiken. En dan niet alleen de top40 van nu, maar ook bijvoorbeeld we will rock you slaat vaak in!
Succses.Topic: Onderteken petitie 'laat ons stappen' (20-3-2008 15:47:00)
Voor thuis is je stereo goed genoeg, echter voor feestjes zul je wat meer nodig hebben.
Maar gebruik de zoekfunctie eens, dan zul je hier veel informatie over vinden!
LeonTopic: 8x Par 56 vervangen door 4x JB The Winner 2 (9-2-2008 17:07:00)
Ik snap niet wat je hiermee bedoelt, maar je doet de uitgang van mengpaneel B aan een line ingang van mengpaneel A. En de uitgang van A naar je versterker.
Topic: scanmaster1,2, licht jockey, lite-4, scanmaster1612, ... (26-3-2008 17:09:00)Ja, en als je dan de fader op meer als 50% hebt staan gaat ''het'' aan.
Topic: Rookmachine (antari f80z) (22-3-2008 20:05:00)Dat hangt er van af hoe vaak je hem gebruikt, maar ik doe zo ongeveer 1 keer per 4 maanden. Ik moet er wel bij zeggen dat hij vaak (minstens 2x per week) wordt gebruikt.
Leon
Topic: 1,2 en 3e klas wat willen ze... (21-3-2008 09:36:00)Leon
youritje schreef:
En zijn dingen als chipz nog allowed in deze leeftijdscatogerie?Succses.
Zoals?
Topic: Beginners DJ-set (16-3-2008 17:14:00)hallo iedereen!
Ik ben waarschijnlijk de miljoenste die met deze vraag afkomt ook al heb ik in de verschillende topics al veel opgestoken. Ik wil gewoon even duidelijkheid. Ik zou dus graag een beginner dj set aanschaffen om vooral in het begin thuis en dan om kleinschalige feestjes te draaien. Uitsluiten CD's! Heb ik dan zowel een mixer, een draaitafel als een CD-speler nodig?? en kan ik deze systemen aanstluiten om de speakers van mijn stereo?
Thanks!
Je hebt dan natuurlijk geen draaitafel nodig omdat je alleen met CD`s wilt gaan draaien maar je hebt wel 2 cd-spelers nodig en een mixer.Ik ben waarschijnlijk de miljoenste die met deze vraag afkomt ook al heb ik in de verschillende topics al veel opgestoken. Ik wil gewoon even duidelijkheid. Ik zou dus graag een beginner dj set aanschaffen om vooral in het begin thuis en dan om kleinschalige feestjes te draaien. Uitsluiten CD's! Heb ik dan zowel een mixer, een draaitafel als een CD-speler nodig?? en kan ik deze systemen aanstluiten om de speakers van mijn stereo?
Thanks!
Voor thuis is je stereo goed genoeg, echter voor feestjes zul je wat meer nodig hebben.
Maar gebruik de zoekfunctie eens, dan zul je hier veel informatie over vinden!
Leon
Wat ik zou doen, is gewoon de parren houden en er nog een zelfde movinghead bij kopen.
Leon
Topic: 2000 watt aggregaat met dap p-1600 en dap p-900 (2-2-2008 18:53:00)Leon
Mmmm.... apart, meestal zorgt een limiter er juist voor dat er niets kapot gaat, gaat hij zelf kapot
Hoe is hij kapot gegaan dan?
Leon
Topic: Denon DN-D6000 (20-12-2007 08:15:00)
Hoe is hij kapot gegaan dan?
Leon
In de advertentie staat ook: ''wegens aanschaf van muziekcomputer''
Topic: Drive in show meubel (18-12-2007 19:37:00)
Oooooo, ik snapte het al even niet meer (ik zag net aan de site dat jullie bij elkaar horen).
Maar het is inderdaad een leuk kistje voor de ''foute'' avondjes.
Leon
Maar het is inderdaad een leuk kistje voor de ''foute'' avondjes.

Leon