Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Decibel Drive-in
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 175 bijdrage(n) van Decibel Drive-in (Pagina: 7 van 18)
Topic: Versterkerkeuze bij combi 15 inch en 10/12 inch fullrange speakers (14-5-2008 13:00:00)Powered USB-hub zoals ik heb zal dit waarschijnlijk wel aankunnen.Topic: Verschillen Numark CM200 USB en JB-Systems Beat 6 USB (12-5-2008 15:16:00)
Topic: jb winner & dip switches (14-4-2008 10:05:00)En, wanneer gaan we naar de opticien?
Topic: jb winner & dip switches (14-4-2008 10:03:00)mits tenzij er "obstakels" zijn.
Als er "obstakels" zijn is het mogelijk dat het max. bereik 50mtr is.Topic: jb winner & dip switches (12-4-2008 15:06:00)
Doe ik niet, maar je gaat gewoon met 1 plug richting luidspreker 1 en met de andere plug naar luidspreker 2, zodat je toch stereo draait.
Het is ook mogelijk om het line-signaal door te sturen d.m.v. de line out die de luidspreker heeft.
Topic: Versterkerkeuze bij combi 15 inch en 10/12 inch fullrange speakers (14-5-2008 11:09:00)Het is ook mogelijk om het line-signaal door te sturen d.m.v. de line out die de luidspreker heeft.
Voor het geld zijn deze kasten best leuk ja, de actieve 15" versie gaat rond de 200 euro over de toonbank.
Wel moet je er even op letten dat je alleen met tulp aan kunt sluiten, en mics met jack, dus als je een beetje handig bent kun je er eventueel XLR in zetten, o.i.d.
Wel een leuk puntje van deze kast is dat deze de mogelijkheid heeft om een passieve kast van vermogen te voorzien. Volgens de specificaties is dit rond de 300 watt op 8 ohm, echter met de bekende korrel zout.
Ik heb echter de K-reeks van DAP nooit beluisterd, dus ik kan geen vergelijkingen maken betreffende klank en volume. Echter is er wel 100 euro verschil in prijs.
Topic: Verschillen Numark CM200 USB en JB-Systems Beat 6 USB (13-5-2008 16:13:00)Wel moet je er even op letten dat je alleen met tulp aan kunt sluiten, en mics met jack, dus als je een beetje handig bent kun je er eventueel XLR in zetten, o.i.d.
Wel een leuk puntje van deze kast is dat deze de mogelijkheid heeft om een passieve kast van vermogen te voorzien. Volgens de specificaties is dit rond de 300 watt op 8 ohm, echter met de bekende korrel zout.
Ik heb echter de K-reeks van DAP nooit beluisterd, dus ik kan geen vergelijkingen maken betreffende klank en volume. Echter is er wel 100 euro verschil in prijs.
sntho0 schreef:
Als ik dit doe dan gaat het niet goed. Volume is dan half zo hard. Ik moet met 2 usb kabels rechtstreeks vanuit de laptop komen. Doe ik iets fout?Ook hier een tevreden gebruiker van een Beat 6 USB, die nu ongeveer een driekwart jaar aan het werk is. Ideale mixer wanneer je als drive-in met een laptop werkt.
Ideaal wanneer je een USB-hubje in je case legt en een USB-chassisdeel in een van je aansluitpaneeltjes steekt, zodat je met 1 usb-kabel vanaf je pc/laptop kunt vertrekken.
De Beat 6 USB is ook zeer overzichtelijk en beschikt over veel opties, zoals bovengenoemd.
Hij is dan wel een stuk groter dan de Numark, maar toch zorgt zijn grootte voor de overzichtelijkheid die de mixer biedt.
Verder geen ervaring met de Numark, maar heb wel op een ander forum een uitgebreide review geschreven over de Beat 6 USB.
Topic: Mijn eerste spulletjes (24-4-2008 21:58:00)Ideaal wanneer je een USB-hubje in je case legt en een USB-chassisdeel in een van je aansluitpaneeltjes steekt, zodat je met 1 usb-kabel vanaf je pc/laptop kunt vertrekken.
De Beat 6 USB is ook zeer overzichtelijk en beschikt over veel opties, zoals bovengenoemd.
Hij is dan wel een stuk groter dan de Numark, maar toch zorgt zijn grootte voor de overzichtelijkheid die de mixer biedt.
Verder geen ervaring met de Numark, maar heb wel op een ander forum een uitgebreide review geschreven over de Beat 6 USB.
Goh.. ben ik nou de enige die de HiFi spullen heeft overgeslagen en gelijk een echt Skytec Home Mix Systeem heeft aangeschaft? 
Dat ding heeft het toch verbazingwekkend goed uitgehouden, op zich best een leuk ding.
Uiteraard had ik wel de nodige lichtorgels, zwaailicht, mushroom (die overigens dit jaar zijn 10e verjaardag viert
Hiep hiep hoera.
), puntspotje, 2 lichtslangen, stroboscoopje. De lichtjes had ik overigens eerder, en die gingen eigenlijk alleen mee naar verjaardagsfeestjes.
Topic: Irritante brom op rechterkanaal mengpaneel (24-4-2008 17:01:00)
Dat ding heeft het toch verbazingwekkend goed uitgehouden, op zich best een leuk ding.
Uiteraard had ik wel de nodige lichtorgels, zwaailicht, mushroom (die overigens dit jaar zijn 10e verjaardag viert
Hiep hiep hoera.
), puntspotje, 2 lichtslangen, stroboscoopje. De lichtjes had ik overigens eerder, en die gingen eigenlijk alleen mee naar verjaardagsfeestjes.Gebruik ik andere kabels, dan heb ik geen last van deze storing.
Nieuwe kabels gebruiken en probleem opgelost?
Dré schreef:
Aaaah. Had ik over het hoofd gezien.
Ja, maar het ging er over om op de andere scan inverse tilt toe te passen, en dit is d.m.v. de dipswitches op de Aztek DJ Robo niet mogelijk.
Topic: Draadloos DMX (13-4-2008 12:17:00)stompinne schreef:
2 winners aan elkaar gelinkt, met de originele handcontroller aangesloten...maar wil de 2de naar de andere kant laten tilten..hoe moet ik de dipswitches zetten daarvoor?KVM schreef:
Het "maximale" bereik is 200mtrAls er "obstakels" zijn is het mogelijk dat het max. bereik 50mtr is.
Kan niet met de Aztek DJ Robo.