Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Crazysound
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 52 bijdrage(n) van Crazysound (Pagina: 6 van 6)
Topic: info over externe licht contoler als aanvulling op men lightjockey 2 (21-10-2007 15:38:00)
Hoi was om te vragen of iemand weet welke externe light controlers een aanvulling kunnen zijn op de lightjockey 2 (met 4x 512 dmx kanalen dmx in en uit ) voor sneller live in shows te kunnen ingrijpen
zelf dacht ik aan de showteck lightdesk pro all in one controller 512 channel
www.new-line.nl/v/11276
gelieve indien iemand een ander tafel gebruikt het even te laten weten of info over deze lichttafel
wat moet ie kunnen aansturen
6 FUTURELIGHT DJ-260 DMX Scanner 6 KANALEN
6 HQ POWER VDP250MH14 14 KANALEN
1 JB SYSTEM LED CONTROLER 4 KANALEN
2 ShowTec T-4 Digital Bar 4 KANALEN
1 SPACE COLOR LASER 8 KANALEN
1 MARTIN ROBOCOLOR 2 6 KANALEN
2 Antari - Z-1500 II HIERVAN WEET IN DAT IE DMX IS MA NIE OP HOEVEEL KANALEN
alvast bedankt steve
Topic: 1000 watt op DMX barren! (20-6-2006 00:32:00)zelf dacht ik aan de showteck lightdesk pro all in one controller 512 channel
www.new-line.nl/v/11276
gelieve indien iemand een ander tafel gebruikt het even te laten weten of info over deze lichttafel
wat moet ie kunnen aansturen
6 FUTURELIGHT DJ-260 DMX Scanner 6 KANALEN
6 HQ POWER VDP250MH14 14 KANALEN
1 JB SYSTEM LED CONTROLER 4 KANALEN
2 ShowTec T-4 Digital Bar 4 KANALEN
1 SPACE COLOR LASER 8 KANALEN
1 MARTIN ROBOCOLOR 2 6 KANALEN
2 Antari - Z-1500 II HIERVAN WEET IN DAT IE DMX IS MA NIE OP HOEVEEL KANALEN
alvast bedankt steve
Hoi heb 1000 watt op men dmx bar gehad en men triak's sprongen konstand stuk meerdere keren laten herstellen tot ik zelf het lot in handen nam en er zwaarderse in heb gestoken nu 8 maanden geleden en sindiens geen problemen meer gehad aja worden wekelijks gebruikt
Deze werken bij Full-on ook altijd nog, geen zekering die eruitslaat of wat dan ook!
Ik voorzie toch meer problemen met de DMX bar zelf (kabeldikte, interne print, enzovoorts)
Kan iemand daar misschien iets over zeggen?
MVG,
Tom van Duuren
total tommy schreef:
Nu ziten 4 Parren van 1000 watt ook op 1 bar met anologe dimmers.Deze werken bij Full-on ook altijd nog, geen zekering die eruitslaat of wat dan ook!
Ik voorzie toch meer problemen met de DMX bar zelf (kabeldikte, interne print, enzovoorts)
Kan iemand daar misschien iets over zeggen?
MVG,
Tom van Duuren