Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Klappuuu
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 55 bijdrage(n) van Klappuuu (Pagina: 6 van 6)
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (28-6-2006 19:02:00)
en ja waar kan ik die kopen kan ze niet zo snel vinden weten jullie geen site heb er 4 nodig
groetjes fredTopic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (27-6-2006 23:19:00)
Eh, als ik het goed heb, en dat heb ik, dan moet dat lampje de spanning hebben van spanning waarmee de serie lampen is aangesloten. 230VAC in veel gevallen. meestal neon. Gaat er 1 par stuk dan zal de spanning over die lamp 230 volt zijn. En het neon lampje zal aan gaan.
Een 12volts lampje die niet het vermogen heeft van de par waar het overheen staat ( de meeste signaal lampjes) zal exploderen.
maar weet iemand dan wat voor lampjes dat zijnEen 12volts lampje die niet het vermogen heeft van de par waar het overheen staat ( de meeste signaal lampjes) zal exploderen.
en ja waar kan ik die kopen kan ze niet zo snel vinden weten jullie geen site heb er 4 nodig
groetjes fred
hoi hoi victor
ik heb zelf 40 lampen maar moet er dan ook een weerstand tussen en hoeveel volt moet het lampje dan zijn???
alvast bedankt
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (27-6-2006 20:37:00)ik heb zelf 40 lampen maar moet er dan ook een weerstand tussen en hoeveel volt moet het lampje dan zijn???
alvast bedankt
hoi hoi
ik heb een dringende vraag ik heb zelf een fal bol maar...
1 van de rode signaal lampjes is kapot en ik denk ook de weerstand
nu heb ik er wel 1 gevonden maar weet niet of dat een goede is lampje is wel goed alleen de weerstand weet ik niet
wie kan mij helpen ik heb ietys bijgevoed van *****
signaallamp met 100 mm aansluitdraden en met voorschakelweerstand. Voedingsspanning 9 - 15 V=.
ik weet echt niet wat voor weerstand hier tussen moet zitten
ik hoop van jullie te horen
vriendelijke groet fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (22-6-2006 17:21:00)ik heb een dringende vraag ik heb zelf een fal bol maar...
1 van de rode signaal lampjes is kapot en ik denk ook de weerstand
nu heb ik er wel 1 gevonden maar weet niet of dat een goede is lampje is wel goed alleen de weerstand weet ik niet
wie kan mij helpen ik heb ietys bijgevoed van *****
signaallamp met 100 mm aansluitdraden en met voorschakelweerstand. Voedingsspanning 9 - 15 V=.
ik weet echt niet wat voor weerstand hier tussen moet zitten
ik hoop van jullie te horen
vriendelijke groet fred
hoi hoi victor
dan wil ik hem heel graag van je overnemen als je de astrodisco verkoop
ik hoop als dat zo snel mogeljk is!
vriendelijke groet fred
Topic: "Mooi Spul" - Lichteffecten uit de jaren 70/80/90. (20-6-2006 20:13:00)dan wil ik hem heel graag van je overnemen als je de astrodisco verkoop
ik hoop als dat zo snel mogeljk is!
vriendelijke groet fred
hoihoi
wat is de satel op marktplaats ongeveer waard???
en wie weet er nog ergens een mooie astrodisco te koop te staan?
groetjes fred
wat is de satel op marktplaats ongeveer waard???
en wie weet er nog ergens een mooie astrodisco te koop te staan?
groetjes fred