Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Aquilta
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 65 bijdrage(n) van Aquilta (Pagina: 6 van 7)
Topic: Verlichte dansvloer (15-4-2003 19:21:00)
Het lijkt mij wel vetjes. Maar ligt eraan voor welk doeleinde. Is het bedoeld voor feesten met jaren 60/70/80 muziek dan wel, maar voor techno/hardstyle feesten lijkt het mij niets. Ik denk tevens dat er niet veel vraag naar is. Anders hadden wel meer drive-in en discotheken dit gehad.
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (14-4-2003 23:19:00)Vanwaar dit onderwerp? Geen idee. Het leek me uberhaubt wel leuk om een topic te hebben waar je elkaars blunders kan lezen. Ikzelf was aan het draaien voor +/- 300 man, en mijn vriendin wou me een zoen geven (ze was ff in de buurt). Niet dat ik van haar schrik maar van de manier waarom. Had haar niet verwacht en dan staat ze opeens achter je en zoent in je nek. Ik schrok me kapot en viel bovenop de draaitafels. Iedereen keek me aan want het was natuurlijk doodstil. ARGGG dan ga je best af. Rest van de avond verliep vlekkeloos.
Topic: Starten van een Drive-In Show??? (14-4-2003 01:50:00)Wil je met die antari de mensen dood hebben ofzo? in een zaal van 30/40 man blaas je in 3 seconden de hele zaal plat. BTW ik begon met een budget van 350 gulden. Moonflower en zelfgemaakte lichtstatief. En versterker van mij moeder gekregen. (2X45 watt) met 3000 euro kan je echt een boel als begin. Waarom zou je meteen een versterker van 600 euro aanschaffen. Heb je echt niet nodig voor 40 man. en ook niet voor 100. Ik heb destijds met mijn 2X45 watt versterker en 4 boxen een zaal van 150 man van geluid voorzien en als verjaardagfeest of iets dergelijks is dat echt meer dan genoeg. Dat is mijn mening! Ik zou een leuk versterkertje kopen en 2 tweedehands boxen en een t-bar + 2 effecten en mixen + cd spelers kopen en niet meteen die 3000 euro over de balk gooien. Kijk eerst even of het je bevalt dat draaien. Straks vind je er niets aan en heb je veel geld voor niets uitgegeven.
Topic: NEW - Dap - Highlite (14-4-2003 01:22:00)Dan zal ik hem nu ook maar eens gaan bestellen. BTW heb vandaag gedraaid op een kickbox gala. Dat was vetjes zeg. Al die klerekasten die elkaar de hersens in slaan
Topic: Zelfbouw lichten (12-4-2003 19:00:00)
FF een tip voor iedereen die met snoeren aan het kloten is. Ik had het in het begin ook. Had dozen vol met tientallen snoeren, en het zag er niet uit. Koop een een 16 pol. harting kabel en een Botex CN-1205P die je openmaakt en alle stroomcircuits ook naar de 16 pol. multikabel verbindt. Uiteraard met een male of female 16 pol. stekker ertussen en je hebt 1 kabel waar je 8 lampen mee kunt regelen. Ziet er een stuk netter uit, minder werk en op ten duur een stuk goedkoper. Je bent voor dit wel 200 euro kwijt. Kan ook goedkoper; hangt ervan af hoeveel meter je koopt en welke tafel je ertussen propt. Het is echt een stuk mooier om te zien, fijner om mee te werken, minder vervoerwerk.
Greetz,
Aquilta
Topic: Aggressie op feesten (12-4-2003 18:27:00)Greetz,
Aquilta
Volgens mij is er ook niet echt een regel voor. Security is er meer om de mensen af te schrikken en kleine opstandjes te verhelpen en anders te kalmeren totdat de politie er is. Ik zie nou niet 6 uitsmijters (uitgaande van de 1X150 regel) 900 man de tent uitzetten.
Topic: baskast (8-4-2003 00:29:00)Die heb ik vaker gehoord dré. Dat antwoord gaf je ook ergens anders op een post.
Topic: Club muziek - cd's (8-4-2003 00:06:00)
Wil je club???
Neem dan: Devotion van Don Londi (Aanrader) of ID&T club ( is meer commercieel )
Topic: Aggressie op feesten (7-4-2003 23:57:00)Neem dan: Devotion van Don Londi (Aanrader) of ID&T club ( is meer commercieel )
Back to the Point. Ik organiseer zelf hardhouse en club evenementen en die pino's die erop af komen ( niet allemaal hoor ) die hebben soms wel eens een pilletje op. Wilt regelmatig uit de hand lopen, maar ik huur dan ook 6 security gasten voor 500 man. Best een smak geld. Maar daar heb je oa. sponsors voor.
Topic: Hoeveel Decibel mag je produceren? (19-3-2003 12:51:00)Een tijd geleden moest ik draaien op een "groot" evenement ( circa. 800 man) maar na een uur stond de politie voor de deur of het fftjes wat zachter kon of anders moest de zooi sluiten. Ik weet dat er een bepaald limiet zit aan het aantal decibel. X aantal DB buiten en X aantal tot aan volgende gevel. Weet iemand hoeveel DB je mag produceren??