Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Aquilta

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 65 bijdrage(n) van Aquilta (Pagina: 1 van 7)

Topic: LED parren (13-1-2011 23:53:00)
Ik zat even jullie berichten te lezen en ik heb voor de liefhebber nog 4 colours archspot 35 in de aanbieding. + 3x 5polig dmx kabel. Heb ze op school gebruikt voor een aantal modeshows en ze liggen nu niets te doen in de opslag; erg zonde dus. Wellicht 1 van jullie interesse voor een hele schappelijk prijs?
Topic: Drive-in-show wel/niet projecteren van publiek (15-10-2004 16:25:00)
laten we maar niet verder gaan over de kosten van dit soort dingen, want dat lijkt me niet zo slim. Maar het is blijkbaar voldoende om het personeel te betalen en bedrijf te runnen dus dat het lijkt me wel. Maar voordat we nog verder afdwalen wil ik hierbij de discussie die nog maanden door kan gaan aflsluiten en weer ontopic gaan.
Topic: Drive-in-show wel/niet projecteren van publiek (15-10-2004 13:36:00)
denk je dat de winst zit in de verhuur?wink ;)nop. De 'winst' zit 'm in het aantal smsjes dat naar zo'n scherm verstuurd word. Je zou het meer kunnen zien als vergoedingkosten voor het vervoeren ervan, oid.

edit: ik heb het over schermen van 50". Lijkt me vrij sterk dat deze schermen binnen enkele maanden 'versleten' zijn, want wat is dan nog het nut om zo'n scherm in een discotheek/club op te hangen.
Topic: Drive-in-show wel/niet projecteren van publiek (14-10-2004 22:46:00)
als je goed gelezen hebt(en dat heb je mag ik hopen), kan je ook zien dat er nog helemaal geen prijzen zijn, zelfs geen indicaties voor het verhuur van deze schermen. In één van mijn vorige posts kon je lezen dat het in de toekomst mogelijk is. Het huren van deze schermen is echt niet een een driecijferig getal. Ik hoop dat je/jullie weer iets hebben geleerd van mij oh zo wijze praat laugh :D

Gegroet,

Tim
Topic: Extreme DJ-GEAR/Set-up's (14-10-2004 22:09:00)

DJocker schreef:

Ritesh schreef:

Fenix schreef:

trance.kvalitne.cz/trance_party/P2160052.JPG hmm.. het gaat niet echt om de apparatuur maja..
is zei wel de artiest? of is dit vool de lol gemaakt?

want ze staat er zo bij van uhhh....... wat nu?

en zijn de cdj500 wel stevig genoeg tegen trillingen?
Dit is volgens mij Joyce Mercedes. En ze is niet alleen DJ :D

www.joycemercedes.com
op toch maar even hierop door te gaan ashamed :$
ik dacht eerst dat deze twee foto's van dezelfde dj was alleen andere belichting en een jaar of 2 eerder oid. home.zonnet.nl/mmeegens/jesselyn.jpg
later kwam ik erachter dat het jesselyn was. www.jesselyn.nl
Topic: van computer naar boxen (14-10-2004 20:52:00)
om maar even in één keer alles op te lossen. Zonder versterker krijg je helemaal geen geluid. als je toch geluid krijgt als je boxen direct op je computer zet, dan zit er dus een versterker tussen/in. Geen versterker, geen geluid
Topic: Drive-in-show wel/niet projecteren van publiek (13-10-2004 22:16:00)
[off topic]
het is leuk om van een ander positieve reacties te horen. Ik was er bij het feest zelf niet bij. Nog gezellig geweet? Is dj Roog nog langsgeweest? hij zou nog langskomen heeft hij verteld. [/off topic ]
Topic: Drive-in-show wel/niet projecteren van publiek (13-10-2004 21:39:00)
Het zijn eigenlijk twee verhalen. 1) het is mogelijk en ook makkelijk om beelden te versturen via umts zonder dat je er adsl hoeft te hebben. en als tweede, er werd aangegeven dat een beetje beamer veel geld kost, dus dat dit eventueel een andere leuke optie zou kunnen zijn wink ;)

mvg
Topic: Drive-in-show wel/niet projecteren van publiek (13-10-2004 20:55:00)
wel eens gehoord van umts gehoord heren wink ;). Kijk maar eens op www.mrmsg.nl
Dit is een bedrijf waar ik sinds een week of 3 sales manager ben. Hier is het weliswaar met een plasmascherm van 2 meter breed, maar het principe is hetzelfde. Stekker in het stopcontact, umts kaartje erin en versturen die data maar. Kijk wel uit of je in de regio een goede umts ontvangst hebt. Mensen die geïnteresseerd zijn, kunnen me altijd mailen laugh :D

Tot nu toe enige bedrijf die dit product levert, en dat blijft nog enige tijd zo. Wellicht is dit een leuk alternatief ipv. een dure projector. Binnenkort is het ook mogelijk deze schermen te 'huren' voor eenmalige evenementen. ( heerlijk reclame maken voor jezelf )
Topic: hulp bij licht en geluidsplan van fuif (24-6-2004 12:37:00)

ME schreef:

Je budget is niet zo groot. Parren zijn VEEEEEEEEEL goedkoper dan intelligent licht. Ik zou gewoon alleen parren huren want je budget is te klein voor Moving heads en de sturing daarvoor. Neem liever als extra wat effecten, blinders, en strobo's. In zo'n tent
ik weet niet waar je dat vandaan haalt.Voor 600 euro huur ik zelf echt wel 6 movingheadjes en 6Xt4 bar incl. bediening en alle benodigdheden. Niet iedereen is natuurlijk even goedkoop.

zoals niek inderdaad zegt. Ga een aantal verhuurbedrijven langs en vraag om een offerte. De prijzen kunnen namelijk best varieëren.