Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Patrick Beuken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick Beuken (Pagina: 6 van 20)

Topic: Leuke set voor groot schoolfeest? (26-5-2008 00:52:00)
Ik vind het qua licht maar een erg magere set voor 700 man. Uiteraard ben je ook afhankelijk van een budget, maar met 700 man zal er vast wel meer uit te halen zijn dan dit.
Topic: Trussberekening (22-5-2008 22:54:00)

AC schreef:

Met windups heb je alles lekker makkelijk laag..
Er gaan meer kabels in de truss dan erop.
En je hoeft niks te tapen (tis alleen een ''kleine'' moeite om het even te doen.
Als je REDELIJKE truss hebt is dit geen gefriemel (wel bij decotruss)

Mvg
AC
Ook bij doorsnee H30V truss is dit een kl*te werkje... je zult toch om de driehoek je kabel weer vast moeten pakken. Erop leggen gaat toch echt een stuk sneller en makkelijker.
Topic: Muziek stijldansen (16-5-2008 16:29:00)
Ballroom, inderdaad. Tango d'amour heb ik bijvoorbeeld. Waarschijnlijk heb ik er ook nog een hoop andere, maar ze zijn mij niet bekend, dus ik weet ze dan ook niet te vinden. Bedankt voor je reactie.
Topic: Muziek stijldansen (14-5-2008 18:17:00)
Nog iemand die wat goede tango's kent, bij voorkeur wat oudere / duitse muziek? Aan quickstep en salsa verzoekjes etc. kan ik goed voldoen, maar als iemand mij om een tango vraagt schiet me weinig te binnen.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (3-5-2008 17:55:00)

dj kasper schreef:

Wat vervoer je nog meer naast je drive-in show? ashamed :$
Ben je blind ofzo?? shocked 8O Niet te missen laugh :D
Topic: dmx kabel (19-4-2008 10:19:00)
Het is me duidelijk happy :)
Topic: dmx kabel (19-4-2008 08:24:00)
Leuk en aardig, maar zolang niemand kan zeggen wanneer je én of het überhaupt zeker is dat je problemen krijgt met gewone mic-kabel geloof ik niet zo in die 110 ohm kabel. In theorie is 110 ohm kabel natuurlijk beter, maar waar is het bewijs dat je in de praktijk problemen hebt met gewone mic kabel?
Topic: dmx kabel (18-4-2008 23:46:00)
Volgens mij is 110ohm kabel gewoon voor mensen die liever wat meer betalen voor het idee dat ze meer zekerheid hebben. Met de nadruk op idee.. Het is maar net waarin je gelooft he.
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (17-4-2008 18:59:00)
Als je het een beetje handig aanpakt kun je vaak doen alsof het bij de set hoort of het op z'n minst grotendeels verbergen razz :p
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-4-2008 23:25:00)
Ik ben namelijk ook aan het kijken voor een auto, maar ik heb nog geen flauw idee wat ik wil. Nu gaat het kleinste showtje (fourbar, 2 toppen, statieven, meubel, kabelkist, dj-set, enz.) nog net in een Opel Zafira. Qua ruimte is dat dus het minimale wat ik nodig heb.

De mogelijkheden zijn een bestelauto met aanhanger of een busje. De eerste optie is volgens mij het goedkoopst, want bijv een peugeot partner heb je 2e hands al voor 3000 euro, is goedkoop in wegenbelasting en verzekering, slurpt niet veel en voor een aanhanger hoef je geen wegenbelasting te betalen. Van de andere kant... als dat standaardshowtje net niet in zo'n klein autotje past ben je dus altijd met een aanhanger aan het rijden en is het misschien toch makkelijker om gewoon een wagen te kopen waar alles in past.
Dan nog een kant... om privé te rijden vind ik een klein bestelwagentje er beter uitzien als een grote bus.

Dilemma! :P