Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Geit

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Geit (Pagina: 6 van 20)

Topic: kan iemand me helpen met een vraagprijs... (26-7-2006 18:36:00)
Mag ik je aanraden toech wat spullen qua licht te huren?

setje wat jij omschrijft zou ik misschien in mn slaapkamer hangen; niet voor publiek mee gaan draien..shut up :X
Topic: waarom parren? (23-7-2006 15:32:00)
wiki
Topic: waarom parren? (23-7-2006 15:03:00)
ok, dan heeft de persoon die mij dat heeft uitgelegd mij dat verkeert uitgelegd.
Topic: Welke DMX sturing? (22-7-2006 19:32:00)
heb m niet op freewebs staan, maar voeg me ff toe op msn, msn staat in mn profiel
Topic: Welke DMX sturing? (22-7-2006 19:20:00)
Ik ga even zoeken voor je, ik heb m ergens op mn freewebs staan.
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (22-7-2006 19:19:00)
als je een garage hebt met ruimte over mik je daar de aanhanger toch in als je terug komt van een klus?
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (21-7-2006 22:58:00)
de gewone pure van zany is al meesterlijk(check decibel 2005 hardstyle cd)
Topic: frontverlichting, welke armatuur? (21-7-2006 18:18:00)
is iets in de harting trend geen oplossing voor je?

heb je je zekeringen op de grond, en een grote dimmer hang je aan de krachtstroom.

bijkoment voordeel: er gaat maar 1 kabel naar je barren, bij een 512fourebar minimaal 2
Topic: Trussberekening (21-7-2006 18:12:00)
dit had ik inderdaad ook al gevonden, alleen wis ik zn naam nog niet.

heb al gebeld en voicemail ingesproken, maar ik vermoed dat ze lkkr op valantie zijn.

en groot gelijk hebben ze!
Topic: Trussberekening (20-7-2006 18:42:00)
het geld zie ik als een investering, elke diploma op zak is er weer 1wink ;)