Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj-tq
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 78 bijdrage(n) van Dj-tq (Pagina: 6 van 8)
Topic: Pimp je CDJ-100s (30-3-2007 20:18:00)
miss wel een leuk idee! Ik kom van de week nog wel een keer langs, ik woon ook in baarn dus...Topic: Pimp je CDJ-100s (28-3-2007 21:58:00)bij de 1000's wel, maar bij de honderds niet. Ik vind die kappen voor je cdj-100s ook niet zo geslaagd: A je haalt de 'prachtige' pioneer stickers eraf
B Je zou dan ook de slot-in drive moeten kleuren.
C Eigenlijk zou je alle stikkers weer terug moeten plakken....
Maar als ik het zou doen, dan ga ik liever toch voor roze
Topic: Pimp je CDJ-100s (28-3-2007 20:29:00)Topic: Pimp je CDJ-100s (28-3-2007 16:28:00)
handig, zometeen ff bekijken
bedankt voor de tip!Topic: Pimp je CDJ-100s (27-3-2007 17:30:00)
Met een voetbal & een nederlandse vlag erop!
Weer es wat anders
leuk bedacht, ik zat zelf te denken aan zwart met gifgroene of donkerblauwe accenten!Topic: Pimp je CDJ-100s (14-3-2007 19:51:00)
pvt schreef:
Ik heb/had nog een 100tje staan waarvan ik dacht dat ik hem nog wel aan de praat kon krijgen. Dit is helaas niet zo dus voor de mensen die hem willen spuiten of iets dergelijks ik heb nog wel een spare kap /onderdelen liggen voor een flesje bacardi..
jelmer schreef:
mijn god wat lelijk... Komen die dingen nou ook gewoon over de oude covers of zie ik dat verkeerd?
B Je zou dan ook de slot-in drive moeten kleuren.
C Eigenlijk zou je alle stikkers weer terug moeten plakken....
Maar als ik het zou doen, dan ga ik liever toch voor roze
DJ Bartje schreef:
Idd, op Eb*y kan je ze kopen, ik dacht dat het €40 fzo koste, kleuren; Geel, oranje en rood
bedankt voor de tip!De verkoop hea, en omdat ik ze ook verhuur, kan ik geen rose of licht blauwe cdj-100s leveren
Topic: Pimp je CDJ-100s (27-3-2007 16:57:00)
Ik laat ze voorlopig nog even grijs....
Als ik nog losse kappen kan vinden dan geef ik die wel een kleurtje
als ik dat doe post ik wel even wat foto's
Topic: DJ-nickname (25-3-2007 17:13:00)Als ik nog losse kappen kan vinden dan geef ik die wel een kleurtje
als ik dat doe post ik wel even wat foto's
waarom de naam lightzone?
ik vind een eigen naam wel wat leuker klinken.
(Toen ik een account aan maakte op new-line was dat niet zo
)
Thomas L klinkt volgens mij leuker dan DJ-TQ
Topic: Tunes voor basketbalwedstrijd. (18-3-2007 14:25:00)ik vind een eigen naam wel wat leuker klinken.
(Toen ik een account aan maakte op new-line was dat niet zo
)Thomas L klinkt volgens mij leuker dan DJ-TQ
Ja idd, dat is volgens mij de titelsong van Space Jam!
Topic: Pimp je CDJ-100s (14-3-2007 19:57:00)DJ Bartje schreef:
Oranje!!
Met een voetbal & een nederlandse vlag erop!
leuk bedacht, ik zat zelf te denken aan zwart met gifgroene of donkerblauwe accenten!ALS
ik het doe dan post ik het uiteraard hier!
Maar moet nog ff kijken of ik het wil doen ivm misschien latere verkoop van de spelers.
Maarja wie wil er nou geen Fel Groen, Oranje of lichtblauwe spelers?
Laat even weten wat jullie de leukste kler vinden!
ik het doe dan post ik het uiteraard hier!Maar moet nog ff kijken of ik het wil doen ivm misschien latere verkoop van de spelers.
Maarja wie wil er nou geen Fel Groen, Oranje of lichtblauwe spelers?
Laat even weten wat jullie de leukste kler vinden!