Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RobbieB

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 116 bijdrage(n) van RobbieB (Pagina: 6 van 12)

Topic: Kids Disco (3-2-2006 18:48:00)

pietje schreef:

JeroenVDV schreef:

te indoctrineren zijn door TMF.
En niet te vergeten, die hippe blaadjes als Hitkrant, Break-out en dergelijke. BAH Ik heb toch zo'n schijthekel aan juist die blaadjes! (Dat was nog een keer offtopic wink ;) )
No Offence, maar dan lees je ze toch niet.. Ik kijk ook niet naar big brother omdat ik het ruk vindt :P..
Ok, en nu maar weer ON-topic razz :p
Topic: Carnavals muziek 2006?! (3-2-2006 18:46:00)

rody82 schreef:

Tja, ik vind Starkoo - Mag ik naar je kijken een goeie plaat, maar niet voor de carnaval!! Is een echte skihut knaller, heeft weinig met carnaval te maken!!
Hmmm.. maar goed dat er dan bijna geen ski-hut wordt gedraaid met de carnaval shut up :X.. Tegenwoordig is 75% v/d carnavals muziek gelijk aan ski-hut muziek.. Echte goeie carnavalsnummers als 'polonaise holandaise' en 'al die hendjes de lucht in' worden er naar mijn mening bijna niet meer gemaakt.. Tegenwoordig moet het allemaal knallen voordat het pas echt aan wil slaan..
Topic: Opleidingen , licht en geluid. (31-1-2006 16:07:00)
Damn, er is echt helemaal niks op HBO-niveau wat echt diep op de stof ingaat. Dus echt de technische kant e.d.
Ik heb zelf VWO gedaan en zit nu een jaar op de TU/e (BMT). Studie bevalt goed, pittig en druk, maar zeer interessant.
Probleem is dat mijn gevoel gewoon zegt dat ik iets in geluidstechniek moet/wil doen. Helaas is er bijna niks goeds te vinden op HBO-niveau en dat is balen. Heeft iemand al wat meer info hier over??
Topic: It's all gone Pete Tong (31-1-2006 14:50:00)

Reind schreef:

It's all gone van de week zitten kijken en om de 1 of andere reden vond ik het echt een ontzettende k*t met peren film die halverwege uit gegaan is en weer achter in de map met gebrande dvd's is beland. Saai, to much over the top en te zwaar geromantiseerd waardoor er werkelijk geen enkele realiteit meer aan de film vast te knopen is.

Hey DJ nog niet gezien (wel liggen) maar daar heb ik om heel eerlijk te zijn ook niet echt hoge verwachtingen van.
Dat is al helemaal niks. Als je dit al niks vond dan moet je die zeker niet kijken. Ik wacht liever even op de documentaire van ID&T.. nu in de bios dacht ik. "God is my DJ" ofzo iets. Laatst was Duncan te gast bij 'de wereld draait door' en toen lieten ze een paar stukjes zien. Het is eigenlijk gewoon een documentaire over het hele ID&T gebeuren. Duncan wordt dan 9 maanden gevolgd. Wel mooi is dat net in die maanden de bezem door ID&T gehaald wordt. Dus er zitten ook emotionele en serieuze momenten in. Ik ben er toch wel benieuwd naar..

Maar neem dit van me aan. HeyDJ is nog geen euro waard..
Topic: Pioneer doet mee aan I-Pod hype? (29-1-2006 13:26:00)

Dré schreef:

Solid state geheugen gaat zo snel dat we over 5-10 jaar terugdenken aan die tijd dat we nog handmatig geluidsdragers in een apparaat moesten stoppen.

Gewoon een 100GB USB stick in je broekzak, inpluggen in het systeem van de toko in kwestie en gaan met die kiwi ;-)
Zoiets dus :)
Topic: disco setup in kaapverdië (28-1-2006 22:40:00)
Mssn moet je RTL4 ff bellen voor opnames van 'het roer om' ofzo wink ;).. Kun je er mssn nog wat geld uithalen ook nog..
Topic: disco setup in kaapverdië (27-1-2006 21:21:00)
Mwoa, reken er nog maar een euro of 1000 bij aan extra kosten. Bekabeling, microfoon, hoofdtelefoon etc. etc. Maar kleine dingen hopen snel op, houdt daar wel rekening mee.
Voor de rest. Top keuze!. Betrouwbare DJ-set. Goede geluidset. Mocht ik ooit in kaapverdië zijn dan kom ik zeker langs.. laugh :D
Welk eiland/plaats ga je het trouwens beginnen?
Topic: Nieuwe stanton dj pro 3000 hoofdtelefoon? (27-1-2006 17:13:00)

Bazzzz schreef:

RobbieB schreef:

Aargh, waarom krijg ik altijd kippevel en de neiging om mezelf te knijpen als iemand zegt: "ik heb m'n (zoveelste) koptelefoon gesloopt".

WTF doe je er dan mee.. Een koptelefoon is bedoelt om op je hoofd te zetten en op zijn hoogst een schelp weg te draaien. Niet om half in je nek te leggen als een kronkelslang. Ten eerste slecht voor je nek en ten tweede worden zo juist de meest gevoelige punten van de hoofdtelefoon (de scharnierpunten) zwaar belast. Vind je het gek dat ie dan kapot gaat. Maar goed.. hoe vaak je het ook zegt, naarmate de persoon ouder wordt komen ze er wel achter hoe ze hem moeten gebruiken sneaky :V..
Ach ieder zn ding..
Sommigen geven veel geld uit aan gear..
De ander geef veel geld uit aan zijn auto..
Weer een ander aan zijn vriendin...
Het is maar net wat je wilt.
Jup, daar sla je de spijker op z'n spreekwoordelijke kop.. met al deze dingen ga je verantwoordelijk en voorzichtig om. Of gooi jij je gear rond? rijdt je je auto voor de gein in de prak? ehh.. tsja en wat je met je vriendin doet gaat mij eigenlijk niks aan shut up :X.. razz :p..
Maar waarom gaan we daar wel normaal mee om en juist een headphone niet.. maar goed, ik houdt op. deze discussie is vaak zat gevoerd lijkt mij..
Topic: Nieuwe stanton dj pro 3000 hoofdtelefoon? (27-1-2006 15:39:00)
Aargh, waarom krijg ik altijd kippevel en de neiging om mezelf te knijpen als iemand zegt: "ik heb m'n (zoveelste) koptelefoon gesloopt".

WTF doe je er dan mee.. Een koptelefoon is bedoelt om op je hoofd te zetten en op zijn hoogst een schelp weg te draaien. Niet om half in je nek te leggen als een kronkelslang. Ten eerste slecht voor je nek en ten tweede worden zo juist de meest gevoelige punten van de hoofdtelefoon (de scharnierpunten) zwaar belast. Vind je het gek dat ie dan kapot gaat. Maar goed.. hoe vaak je het ook zegt, naarmate de persoon ouder wordt komen ze er wel achter hoe ze hem moeten gebruiken sneaky :V..
Topic: disco setup in kaapverdië (26-1-2006 18:06:00)

JeroenVDV schreef:

Groovelover schreef:

Kijk anders ook eens even naar het volgende:

4 * LEM D-400
+
4 * LEM T-5SA

Dan hoef je geen losse versterkers mee te slepen naar het verre buitenland en heb je een heerlijke set die maar iets buiten je budget valt.
Ik vraag me af hoe praktisch en vooral hoe veilig een actief setje voor een discotheek is. Speakonplug is vast te lijmen aan de kast en dan kan er niets meer in/af/aangezeten worden. Als er volumeregeling, aan/uit knop, signaal EN voeding op de achterkant zit... wink ;)
Hmm, maar ik ken ook maar weinig discotheken waarbij ik bij de achterkant van de speaker kan komen (eigenlijk geen..)..
De subs zijn meestal ingebouwd (omgebouwd tot verhoging) en de tops zijn vaak opgehangen.. dus in principe zou dit geen probleem moeten zijn..