Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Climax

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 75 bijdrage(n) van Climax (Pagina: 6 van 8)

Topic: Boeken over licht/geluid (13-11-2006 21:18:00)
wat dacht je van: handboek PA-techniek van: Michael Ebner.
volgens mij al eerder hier vernoemd.
de basis over geluid opstelling apparatuur akoestiek en bekabeling en in het nederlands.
sorry voor de kick btw
Topic: Verkeerde manier van pitchen? (13-11-2006 20:24:00)
klinkt heel gek maar hoe vaker je draait of dat nu thuis is of op locatie lijkt het alsof je gehoor zich ontwikkeld.
Waardoor je steeds sneller platen kunt matchen en breaks hoort aankomen of het moment hoort waarop een plaat zich lekker laat overmixen.
Terwijl je eerder zou denken door al die db's van zowel je HP als de omgeving (p.a.) je gehoor juist minder wordt wat in feite natuurlijk ook wel weer is.
snap je het nog? sneaky :V
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (10-11-2006 03:26:00)
The Hose - Magma
wat een gruwelijke vette plaat is dat laugh :D
Topic: strippaal (30-8-2006 23:13:00)
hardstikke bedankt voor jullie reacties en voor het aanbod zo'n paal te huren en vervolgens nog te brengen ook.
maar we hebben een paal (wat aan de dikke kant).
maar we mogen niet klagen als je bedenkt dat ie gratis was.
achteraf was hij zo lang dat we hem toch boven en onder kunnen vastzetten.
boven aan het dakspant en onder in de vloer gegraven.
en nu volgt nog het podium wat eromheen gebouwd moet worden.

misschien post ik hier nog wat foto's van het eindresultaat maar anders mag er een slotje op
bedankt voor jullie reacties wink ;)
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (25-8-2006 23:01:00)

Dj JoBo schreef:

[na zijn mixen ga ik me echt irriteren aan DJ's die platen langer dan 4 minuten laten lopen (en dat zijn er jammer genoeg echt veel)... Maar dat is natuurlijk persoonlijk

daar ben ik het niet echt mee eens want wat heb je eraan om maar steeds weer een plaat over te mixen als je de ene nog niet goed gehoord hebt?
mijn mening is als je een goede plaat hebt laat hem dan ook horen.
een plaat hoort een opbouw breaks en een climax te hebben en niet alleen maar een aan een schakeling van hoogtepunten te zijn dat is erg vermoeiend voor de dansende menigte en je oren.
maar goed zoals je al zei het is persoonlijk en ik denk ook dat het heel erg aan de stijl ligt welke je draait.
wil niet zeggen dat ik van dj's hou die een plaat van voor tot achter laten horen maar 4 min mag van mij wel hoor wink ;)
Topic: strippaal (25-8-2006 19:48:00)
ik bedoel de diameter van de paal zelf niet het podium
Topic: strippaal (25-8-2006 17:29:00)
ik ben niet ingeschreven bij de kvk en die parasolvoet is op zich wel een goed id alleen een stalen frame lassen lijkt me toch wel wat beter.
wie weet als het er een beetje uitziet kunnen we het uitlenen/huren voor andere hitsige feestjes razz :p maar voor ik hier een hoop ouwwehoer wink ;) ga ik eerst maar eens overleggen en dan aan de slag.

edit: weet iemand toevallig wat de perfecte diameter is voor een paaldans paal?
Topic: strippaal (25-8-2006 12:36:00)
ik ben me ervan bewust dat we verantwoordelijk zijn voor eventueele ongelukken als we dat ding gaan maken.
maar lassen kan ik wel kom van technische scholen waarbij kunnen lassen een must is.
nu alleen nog goedkoop aan die buizen zien te komen.
een praxis of gamma of whatever kan je altijd zo afzetten met dat doe het zelf spul.

en thnx voor de foto's
Topic: strippaal (24-8-2006 18:36:00)
thnx voor de reacties we gaan wat knutselen we zien wel of het iets wordt.
ik laat wel weten of het is gelukt mischien met een fotootje ofzo

grtz climax
Topic: Wie is jouw favoriete DJ? (24-8-2006 18:29:00)
The prophet.
hard en toch lekker vrolijk
een beetje raggen hier.... een melodietje gewoon lekker
en hij is ook een goede producer