Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Ken

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 79 bijdrage(n) van Ken (Pagina: 6 van 8)

Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (3-9-2006 12:11:00)
Ok, dan is het gelukkig niet zo dat als ik ergens moet draaien ik niet weet hoe een
pioneer cdj 1000 mk's werkt,omdat ik een cdj 800 gewent ben...
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (3-9-2006 10:39:00)
Dus het cue punt zetten en het jogwheel,werken hetzelfde??
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (2-9-2006 18:30:00)
Ik ben egt een noob wat betreft cd-spelers.
Mijn vraag is of de cdj 800 mk2 hetzelfde werkt als de cdj 1000?
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (27-8-2006 17:57:00)
De tracks die je van beatport download mag je die wel in het openbaar draaien?
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (20-6-2006 21:05:00)
Nog iets nieuws inderdaad shocked 8O ?
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-5-2006 21:11:00)

Andy S&L schreef:

viero schreef:

Ken schreef:

viero schreef:

uit een mail van sabam (volledige mail gepost in topic over drive-in foto's):

Gelieve tevens te noteren dat een dj legale downloads in publiek mag gebruiken op voorwaarde dat hij de "originele" bestanden gebruikt (dus best rechtstreeks downloaden op de pc waarmee men gaat dj'en). Copies maken van legale bestanden en deze gebruiken op fuiven e.d. is wettelijk niet toegestaan.
mmmmmmm... dus als je ergens wilt draaien moet je je pc meenemen, waar de legaal gedownloade songs op staan. Wat maakt het dan ook uit of je deze op een cd'tje brandt??
ik weet ook niet waarom ze zo'n regel hebben uitgevonden, maar je mag ze dus (nog) niet op cd branden
Maar wat dan als je computer crashed? heb je betaald voor een liedje, crasht je computer ben je je liedje kwijt en moet je het weer opnieuw downloaden sad :( of hoe zit dat?
haha, brandt ze voor de zeker op cd.....................o nee mag niet razz :p
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-5-2006 20:19:00)
nu maar hopen dat het snel lukt
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-5-2006 18:08:00)
zijn ze er mee bezig of wat?
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-5-2006 18:08:00)

viero schreef:

Ken schreef:

viero schreef:

uit een mail van sabam (volledige mail gepost in topic over drive-in foto's):

Gelieve tevens te noteren dat een dj legale downloads in publiek mag gebruiken op voorwaarde dat hij de "originele" bestanden gebruikt (dus best rechtstreeks downloaden op de pc waarmee men gaat dj'en). Copies maken van legale bestanden en deze gebruiken op fuiven e.d. is wettelijk niet toegestaan.
mmmmmmm... dus als je ergens wilt draaien moet je je pc meenemen, waar de legaal gedownloade songs op staan. Wat maakt het dan ook uit of je deze op een cd'tje brandt??
ik weet ook niet waarom ze zo'n regel hebben uitgevonden, maar je mag ze dus (nog) niet op cd branden
Hoezo nog niet?
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-5-2006 16:28:00)

viero schreef:

uit een mail van sabam (volledige mail gepost in topic over drive-in foto's):

Gelieve tevens te noteren dat een dj legale downloads in publiek mag gebruiken op voorwaarde dat hij de "originele" bestanden gebruikt (dus best rechtstreeks downloaden op de pc waarmee men gaat dj'en). Copies maken van legale bestanden en deze gebruiken op fuiven e.d. is wettelijk niet toegestaan.
mmmmmmm... dus als je ergens wilt draaien moet je je pc meenemen, waar de legaal gedownloade songs op staan. Wat maakt het dan ook uit of je deze op een cd'tje brandt??