Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ken
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 79 bijdrage(n) van Ken (Pagina: 6 van 8)
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (3-9-2006 12:11:00)
Gelieve tevens te noteren dat een dj legale downloads in publiek mag gebruiken op voorwaarde dat hij de "originele" bestanden gebruikt (dus best rechtstreeks downloaden op de pc waarmee men gaat dj'en). Copies maken van legale bestanden en deze gebruiken op fuiven e.d. is wettelijk niet toegestaan.mmmmmmm... dus als je ergens wilt draaien moet je je pc meenemen, waar de legaal gedownloade songs op staan. Wat maakt het dan ook uit of je deze op een cd'tje brandt??ik weet ook niet waarom ze zo'n regel hebben uitgevonden, maar je mag ze dus (nog) niet op cd branden Maar wat dan als je computer crashed? heb je betaald voor een liedje, crasht je computer ben je je liedje kwijt en moet je het weer opnieuw downloaden
of hoe zit dat?haha, brandt ze voor de zeker op cd.....................o nee mag niet
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-5-2006 20:19:00)
Gelieve tevens te noteren dat een dj legale downloads in publiek mag gebruiken op voorwaarde dat hij de "originele" bestanden gebruikt (dus best rechtstreeks downloaden op de pc waarmee men gaat dj'en). Copies maken van legale bestanden en deze gebruiken op fuiven e.d. is wettelijk niet toegestaan.mmmmmmm... dus als je ergens wilt draaien moet je je pc meenemen, waar de legaal gedownloade songs op staan. Wat maakt het dan ook uit of je deze op een cd'tje brandt??ik weet ook niet waarom ze zo'n regel hebben uitgevonden, maar je mag ze dus (nog) niet op cd branden Hoezo nog niet?Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-5-2006 16:28:00)
Gelieve tevens te noteren dat een dj legale downloads in publiek mag gebruiken op voorwaarde dat hij de "originele" bestanden gebruikt (dus best rechtstreeks downloaden op de pc waarmee men gaat dj'en). Copies maken van legale bestanden en deze gebruiken op fuiven e.d. is wettelijk niet toegestaan.mmmmmmm... dus als je ergens wilt draaien moet je je pc meenemen, waar de legaal gedownloade songs op staan. Wat maakt het dan ook uit of je deze op een cd'tje brandt??
Ok, dan is het gelukkig niet zo dat als ik ergens moet draaien ik niet weet hoe een
pioneer cdj 1000 mk's werkt,omdat ik een cdj 800 gewent ben...
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (3-9-2006 10:39:00)pioneer cdj 1000 mk's werkt,omdat ik een cdj 800 gewent ben...
Dus het cue punt zetten en het jogwheel,werken hetzelfde??
Topic: CDJ-800 MK2 & CDJ-1000 MK3 (2-9-2006 18:30:00)Ik ben egt een noob wat betreft cd-spelers.
Mijn vraag is of de cdj 800 mk2 hetzelfde werkt als de cdj 1000?
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (27-8-2006 17:57:00)Mijn vraag is of de cdj 800 mk2 hetzelfde werkt als de cdj 1000?
De tracks die je van beatport download mag je die wel in het openbaar draaien?
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (20-6-2006 21:05:00)Nog iets nieuws inderdaad
?
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-5-2006 21:11:00)
?Andy S&L schreef:
viero schreef:
Ken schreef:
viero schreef:
uit een mail van sabam (volledige mail gepost in topic over drive-in foto's):Gelieve tevens te noteren dat een dj legale downloads in publiek mag gebruiken op voorwaarde dat hij de "originele" bestanden gebruikt (dus best rechtstreeks downloaden op de pc waarmee men gaat dj'en). Copies maken van legale bestanden en deze gebruiken op fuiven e.d. is wettelijk niet toegestaan.
of hoe zit dat?
nu maar hopen dat het snel lukt
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-5-2006 18:08:00)zijn ze er mee bezig of wat?
Topic: CD-R's, Buma, Muziekrechten etc. (24-5-2006 18:08:00)viero schreef:
Ken schreef:
viero schreef:
uit een mail van sabam (volledige mail gepost in topic over drive-in foto's):Gelieve tevens te noteren dat een dj legale downloads in publiek mag gebruiken op voorwaarde dat hij de "originele" bestanden gebruikt (dus best rechtstreeks downloaden op de pc waarmee men gaat dj'en). Copies maken van legale bestanden en deze gebruiken op fuiven e.d. is wettelijk niet toegestaan.
viero schreef:
uit een mail van sabam (volledige mail gepost in topic over drive-in foto's):Gelieve tevens te noteren dat een dj legale downloads in publiek mag gebruiken op voorwaarde dat hij de "originele" bestanden gebruikt (dus best rechtstreeks downloaden op de pc waarmee men gaat dj'en). Copies maken van legale bestanden en deze gebruiken op fuiven e.d. is wettelijk niet toegestaan.