Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Hendrik
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Hendrik (Pagina: 6 van 20)
Topic: ideeën uitlichten kerstmarkt (8-12-2004 20:16:00)
De leverancier is de winkel waar je het hebt gekocht en NIET de fabrikant. Met de fabrikant heb je als koper niks te maken, tenzij de fabrikant fabrieksgarantie heeft gegeven. In alle andere gevallen zal je terugmoeten naar de leverancier.
Juridisch: er is geen rechtsverhouding tussen jou en de fabrikant, alleen tussen jou en de leverancier. Vandaar dat ik zei dat je geen recht hebt op service van de fabrikant (tenzij die fabrieksgarantie geeft).Dat bedoelde ik dus, kapot gaan onder fabrieksgarantie. Daar hoef je zelf in principe niet eens wat voor te doen (weinig). Opsturen.
Licht het nou aan mij dat ik een kerststal absoluut NIET wil uitligten met rood en groen? Ik dacht juist meer aan geel
Topic: Limiter nodig of niet? (26-11-2004 23:50:00)Dus als je zo blijft rijden als ju nu doet???
Nog niet duidelijk dus.
Ik zal niet te hard zijn, zit in newbieforum zie ik. Zou je niet eens zoeken op limiter ofzo?
Een tipje: www.*****/support/techdocs/article.asp?ID=3
(edit) LAAT MAAR (edit)
Misschien hier op dit forum, zoeken op limiter?
www.new-line.nl/forum/search/?str=limiter
Hmm, 20 resultaten. Laat ook maar. Tis vrijdagavond, sorry. Misschien andere keer.
Topic: Limiter nodig of niet? (26-11-2004 23:45:00)Nog niet duidelijk dus.
Ik zal niet te hard zijn, zit in newbieforum zie ik. Zou je niet eens zoeken op limiter ofzo?
Een tipje: www.*****/support/techdocs/article.asp?ID=3
(edit) LAAT MAAR (edit)
Misschien hier op dit forum, zoeken op limiter?
www.new-line.nl/forum/search/?str=limiter
Hmm, 20 resultaten. Laat ook maar. Tis vrijdagavond, sorry. Misschien andere keer.
Was het nou nog niet duidelijk? Zie het als een autogordel.
Topic: Dap MC 206 audiokabel (26-11-2004 23:20:00)Maar OFC stond toch "oxygen free copper"? Dan had je zogenaamd minder kans op corrosie? Ooit eens in een hifi blad gelezen ofzo.
Topic: nieuwe merken op new line (26-11-2004 23:15:00)Maar ben jij er ALTIJD bij?
Topic: Flightcases (26-11-2004 23:11:00)Welkom inderdaad, Mag ik je vragen (off-topic) hoe de mini macs zich houden?
Topic: verloopjes (26-11-2004 23:09:00)helemaal correct, een xlr male male zal weinig problemen geven. Als je echter eens wat speciale stukjes nodig hebt, of 2 koppelbusje moet combineren, weet je nooit waar je aan toe bent.
Topic: verloopjes (26-11-2004 21:44:00)Mijn mening over koppelbusjes?
Vaak werkt dat toch net weer niet. (Vaak ook wel) Als je zelf bakt weet je tenminste waar je aan toe bent.
Topic: Dap MC 206 audiokabel (26-11-2004 21:27:00)Vaak werkt dat toch net weer niet. (Vaak ook wel) Als je zelf bakt weet je tenminste waar je aan toe bent.
Help, de DAP discussie.
Maarem, (ik denk dak me een beetje aangesproken voel)
Volgens mij zijn velen het mij eens zijn dat de pluggen van DAP niet uitblinken in kwaliteit. (Je reinste mega bagger, niet eens goed genoeg om door te spoelen)
Hoewel ze vroeger nog minder waren.
Ik ontken niet dat in bepaalde gevallen je best waar voor je geld kan hebben. Zelf gebruikten we in vaste installaties ook bepaalde kabel van DAP, en ik zeg ook gewoon dat Tasker kabel heeft wat gigantisch zuigt. Begrijp me niet verkeerd, dit stukje Tasker zal voor velen toereikend zijn maar voor anderen niet. En als je je dan bedenkt dat Eurocable een kabel heeft die EN goedkoper is EN veel beter is, rest me toch niks anders dan die Tasker de grond in te trappen.
O ja, (nog even een "stoer" rijtje voor de pro-timmerman)
Push, Toledo, Agojama, KBM, Workmeister, Skil, Bullcraft, Einhell, Mannesmann, Kingkraft, Kinzo etc etc
Topic: Final Scratch 2 (25-11-2004 15:42:00)Maarem, (ik denk dak me een beetje aangesproken voel)
Volgens mij zijn velen het mij eens zijn dat de pluggen van DAP niet uitblinken in kwaliteit. (Je reinste mega bagger, niet eens goed genoeg om door te spoelen)
Hoewel ze vroeger nog minder waren.
Ik ontken niet dat in bepaalde gevallen je best waar voor je geld kan hebben. Zelf gebruikten we in vaste installaties ook bepaalde kabel van DAP, en ik zeg ook gewoon dat Tasker kabel heeft wat gigantisch zuigt. Begrijp me niet verkeerd, dit stukje Tasker zal voor velen toereikend zijn maar voor anderen niet. En als je je dan bedenkt dat Eurocable een kabel heeft die EN goedkoper is EN veel beter is, rest me toch niks anders dan die Tasker de grond in te trappen.
O ja, (nog even een "stoer" rijtje voor de pro-timmerman)
Push, Toledo, Agojama, KBM, Workmeister, Skil, Bullcraft, Einhell, Mannesmann, Kingkraft, Kinzo etc etc
Victor schreef:
Nee dus.De leverancier is de winkel waar je het hebt gekocht en NIET de fabrikant. Met de fabrikant heb je als koper niks te maken, tenzij de fabrikant fabrieksgarantie heeft gegeven. In alle andere gevallen zal je terugmoeten naar de leverancier.
Juridisch: er is geen rechtsverhouding tussen jou en de fabrikant, alleen tussen jou en de leverancier. Vandaar dat ik zei dat je geen recht hebt op service van de fabrikant (tenzij die fabrieksgarantie geeft).