Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj xciter

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 70 bijdrage(n) van Dj xciter (Pagina: 6 van 7)

Topic: Pompje defect? (1-6-2006 19:01:00)
het pompje zuigt de vloeistof uit het reservoir.
dus waarschijnlijk is inderdaad het pompje defect.

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: inducatief belastbaar (1-6-2006 14:51:00)

GoeieGast schreef:

Inducatief? Nieuw soort school?

Inductief wink ;)
Het is zover: de led neemt alles over ;-)

Mijn excuses voor deze nietszeggende opmerking, maar ze past wel in het forum "licht"!
Sorry was er eventjes niet zo goed bij wink ;)

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: inducatief belastbaar (31-5-2006 18:57:00)

JeroenVDV schreef:

dj xciter schreef:

zit er in een PAR-56 ook een transformator?
Beetje zelf zoeken en nadenken he? wink ;)
GE Par-56 Lamp
Voltage: 240V
Watt: 300W
240V, zou er dan een transformator nodig zijn? sneaky :V
Sorry, niet goed op geled.
toch bedankt voor je reactie

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: inducatief belastbaar (31-5-2006 18:22:00)
Bedankt voor je snelle reactie.

zit er in een PAR-56 ook een transformator?

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: inducatief belastbaar (31-5-2006 18:12:00)
Ik zag bij de showtec Run-Lite (CT-4003) staan dat hij niet inducatief belastbaar is.

Wat betekend dat?

Met Vriendelijke Groet,

Dj Xciter
Topic: HQ Power VDSABS8A (20-4-2006 18:12:00)
ik ben 12 en ik heb 2 vdsg10. voor mijn kamer een setje heerlijke speakers maar voor op wat grotere feestjes moet je iets krachtigers hebben!

mvg,

Dj Xciter
Topic: Beginnerssetje CD-spelers en mixer (17-4-2006 17:33:00)
Hoe zoek je eigenlijk uit of een bepaalde mixer bij een bepaalde cd-speler past?
Heeft het voordeel als je alles van hetzelfde merk haalt?
sommige cd-spelers hebben in combinatie met een mixer van het zelfde merk een fader-start.
dan neem je bijv. 2x pioneer cdj-100 in combinatie met een djm-300.

mgv,

dj xciter
Topic: Mengpaneel beginner (11-4-2006 18:32:00)
of je neemt de american audio Q-D6.
een prima mixer met veel functies voor weinig geld.
(en het heeft ook nog een Dré's Choice... happy :) )

Mgv,

Dj Xciter
Topic: luidsprekers (15-3-2006 18:23:00)
is al veel vaker behandeld... sneaky :V

Mvg,

Dj Xciter
Topic: Stel je even voor... (25-2-2006 12:31:00)
oke, ik ook maar even...
ik ben willem de roo, ik ben 12 jaar en kom uit de omgeving groningen.
ik heb altijd van lichteffecten gehouden en heb nou ook al een beste verzameling laugh :D
ik heb nog geen goede geluidsinstallatie (ben ik nog voor aan het sparen wink ;) )en heb bij mijn eerste optreden(klassenfeest)gebruik gemaakt van de instalatie daar
nu zit in de brugklas van het gymnasium.

Groet,
Dj Xciter