Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Ronny
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 74 bijdrage(n) van Ronny (Pagina: 6 van 8)
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (15-1-2004 18:36:00)ik vertrouw het ook niet hoor. Alleen ik heb em in werking bezig gezien en gehoort en dan sta je toch wel even versteld van wat dat ding allemaal kan. Over zijn degelijkheid bij langdurig on the road gebruik kan ik geen feiten geven. Mijn mening daarover is wel: voor die 500€ krijg je een aparaat dat elektrisch gezien zijn werk heel goed doet, maar mechanisch gezien( behuizing enz..) toch zeer ondermaats presteert. Dat is ook wat waarschijnlijk een nadeel gaat zijn bij veelvuldig on the road gebruik.Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (11-1-2004 17:45:00)
ik deel je mening stefan.
Topic: bovenfrees? (13-1-2004 14:44:00)ahzo nu begrijp ik het. merci voor de uitleg
mvg
ronny
Topic: bovenfrees? (13-1-2004 13:13:00)mvg
ronny
hoe moet je met een bovenfrees dan juist zo een hoek afronden? komt die dan onder een bepaalde hoek te staan? speciale freesmejses ofzo?
van houtbewerking ken ik nu eens niks se. Elektronica en elektriciteit nog tot daar toe
graag een reactie van de ervaren bouwers onder ons.
alvast bedankt
ronny
Topic: Basbox kappa 18 (12-1-2004 19:18:00)van houtbewerking ken ik nu eens niks se. Elektronica en elektriciteit nog tot daar toe
graag een reactie van de ervaren bouwers onder ons.
alvast bedankt
ronny
"Kun je met een 18'' basreflex box ook die voelbare bas behalen?"
jazeker als een 18" basreflexkast hebt waar woofer en kast perfect op elkaar zijn gemaakt dan sta je versteld wat je met een paar 18" kasten kan doen.
mvg
ronny
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (12-1-2004 11:10:00)jazeker als een 18" basreflexkast hebt waar woofer en kast perfect op elkaar zijn gemaakt dan sta je versteld wat je met een paar 18" kasten kan doen.
mvg
ronny
partyfish schreef:
Nou sorry hoor, maar 500 euro voor een 3200 watt versterker vertrouw ik dus echt niet.duurste model t-amp kost rond de 500€ en geeft zo een 2*1600watt rms
verkrijgbaar bij de volgende webshop:
www.netzmarkt.de/thomann/tho0000.html
kijk maar eens bij online katalog, dan pa( live equipment), dan endstuffen. Dan heb je heel lijstje met verschillende versterkers met o.a. ook de t-amps.
mvg
ronny
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (11-1-2004 14:05:00)
verkrijgbaar bij de volgende webshop:
www.netzmarkt.de/thomann/tho0000.html
kijk maar eens bij online katalog, dan pa( live equipment), dan endstuffen. Dan heb je heel lijstje met verschillende versterkers met o.a. ook de t-amps.
mvg
ronny
ok merci voor de uitleg
mvg
ronny
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (9-1-2004 19:57:00)mvg
ronny
wat bedoel je met ipc norm? In hoeverre is level 1 dan goed of niet goed?
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (9-1-2004 11:14:00)zo tom die ervaring met de t-amp doet me eigenlijk plezier dat te horen. hier wordt em dus al niet afgekraakt gelijk vroeger op het j&h forum.
Ik had em al eens in werking gezien de ta 3200 en ook daar deed die heel goed zijn werk. belast per kant met 2*18sound br118. deze subkes stampte goed door met die t amp erachter. Hij werd ook totaal niet warm.
De eigenaar zei ook al dat de opbouw nogal fragiel was, maar voor de rest deed die heel goed zijn werk.
mvg
ronny
Topic: Labsub uitgeprobeert en veel meer merken (8-1-2004 11:58:00)Ik had em al eens in werking gezien de ta 3200 en ook daar deed die heel goed zijn werk. belast per kant met 2*18sound br118. deze subkes stampte goed door met die t amp erachter. Hij werd ook totaal niet warm.
De eigenaar zei ook al dat de opbouw nogal fragiel was, maar voor de rest deed die heel goed zijn werk.
mvg
ronny
hoe bevielen de t-amps?