Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van TNT
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van TNT (Pagina: 6 van 20)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (15-1-2008 01:16:00)Dus jij rijdt in één jaar 3½ keer de aardkloot rond? knappe chauffeur ben jij
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-1-2008 20:31:00)
Greets JoostHoi, Joost.
Is deze reactie naar mij gericht?
Dan wordt volgens mij de verkeerde foto geladen?
?
Als het goed is moet er een foto openen van m'n colega die aan het zingen is, altans hier wel.
Op die foto is van mijn set-up niks te zien.Topic: Wat kosten jullie nou? (6-1-2008 15:10:00)Topic: Wat kosten jullie nou? (6-1-2008 04:40:00)
Yoghurt schreef:
ik rij (mede omdat ik eerst zover van de bewoonde wereld woonde) een krappe 1,5 ton per jaar.
@ Sparky
Aah,zo
Oja dan nog het antwoord op je vraag.
Als je eenmaal gewent bent met computer te draaien kan je niet meer zonder, en zeker in combinatie met touchscreen en controller.
Het opzoeken en klaarzetten van tracks werkt fantastisch.
En als je de pc alleen voor het afspelen van muziek gebruikt (enkel dj software gëinstalleerd) en de muziek netjes van je eigen cd's ript, zal deze zomaar niet vastlopen.
Zelf (in 3 jaar draaien met pc) een enkele keer meegemaakt, met cd spelers en vooral harddisk spelers heb ik meer problemen gehad.
Zo, ontopic maar weer.
Topic: Wat kosten jullie nou? (7-1-2008 17:21:00)Aah,zo
Oja dan nog het antwoord op je vraag.
Als je eenmaal gewent bent met computer te draaien kan je niet meer zonder, en zeker in combinatie met touchscreen en controller.
Het opzoeken en klaarzetten van tracks werkt fantastisch.
En als je de pc alleen voor het afspelen van muziek gebruikt (enkel dj software gëinstalleerd) en de muziek netjes van je eigen cd's ript, zal deze zomaar niet vastlopen.
Zelf (in 3 jaar draaien met pc) een enkele keer meegemaakt, met cd spelers en vooral harddisk spelers heb ik meer problemen gehad.
Zo, ontopic maar weer.
Sparky schreef:
ziet er goed uit man! Aangezien ik nogsteeds geen voorstander ben van het draaien met de PC (omdat ............Greets Joost
Is deze reactie naar mij gericht?
Dan wordt volgens mij de verkeerde foto geladen?
?Als het goed is moet er een foto openen van m'n colega die aan het zingen is, altans hier wel.
Op die foto is van mijn set-up niks te zien.
Okay dan.
omdat ik al enkele keren een prijsaanvraag heb gekregen van mensen van dit forum
Een avond tot 1 uur €550,-
Extra uur €50,-
Klein showtje zonder licht €400,-
alles incl btw.
Topic: Laptop op mengpaneel via koptelefoonuitgang. (30-12-2007 20:21:00)Topic: Kun je spiegelbol motoren dimmen? (30-12-2007 16:10:00)omdat ik al enkele keren een prijsaanvraag heb gekregen van mensen van dit forum
Een avond tot 1 uur €550,-
Extra uur €50,-
Klein showtje zonder licht €400,-
alles incl btw.
Om het toerental van een wisselstroom (synchroon) motor te regelen, heb je een frequentie omvormer nodig, en die kost enkele €100-jes
Topic: Apparatuur aansluiten en beschermen (30-12-2007 01:22:00)Idd, een fatsoenlijke multimeter heeft een zodanige hoge impedantie dat de stroom door de multimeter ruim onder die 30ma blijft.
Topic: DJM 800 Defect? (28-12-2007 16:08:00)Ja das idd vreemd want Hier heeft hij dat dus wel.
waarschijnlijk een productiefout, in het ac-in chassis, zijn ze vergeten de aardpin in te zetten
Topic: DJM 800 Defect? (28-12-2007 15:46:00)waarschijnlijk een productiefout, in het ac-in chassis, zijn ze vergeten de aardpin in te zetten
Ik denk meer voor jezelf dan je apparatuur.
En geloof me het komt door dat hij geen randaarde heeft.
Kontroleer dat eerst maar eens, stopcontact, stekkerdozen, kabelbreuk, enz...
Kom je hier niet verder mee dan mag je tijdelijk een kabeltje van het chassis van de mixer (de schroefterminal waar je de grounds van je tt's aandoet) naar een aardpunt (verwarming/waterleiding) leggen.
En geloof me het komt door dat hij geen randaarde heeft.
Kontroleer dat eerst maar eens, stopcontact, stekkerdozen, kabelbreuk, enz...
Kom je hier niet verder mee dan mag je tijdelijk een kabeltje van het chassis van de mixer (de schroefterminal waar je de grounds van je tt's aandoet) naar een aardpunt (verwarming/waterleiding) leggen.