Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Snake

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Snake (Pagina: 6 van 20)

Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (20-4-2005 14:45:00)
Oke hartelijk dank voor de hulp! :)
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (20-4-2005 13:51:00)

fredje schreef:

zorg dat je een sjabloon krijgt.
...
Dus als ik het goed heb kun je zo'n sjabloon laten maken bij een reclame bedrijf?
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (19-4-2005 08:24:00)
Een reclamebedrijf moet ik vinden dus... Enig idee of ik het bij een zelfbouwhandelaar zou kunnen laten doen?
Topic: iPod Djmixer (19-4-2005 08:20:00)
Correct me if I'm wrong, maar een gewone line mixer kan in principe toch net hetzelfde? Zo'n iPod heeft gewoon een line uitgang. Enige wat je nodig hebt is verloopkabeltje naar tulpstekker of whatever je mixer nodig heeft.
Topic: Technics SL-1200MK2 Orange (16-4-2005 19:12:00)
Rob, is het voor jou mogelijk aan letterzetting te doen? Of hoe zou je dat aanpakken?

Hiermee bedoel ik gespoten letters op een gespoten metalen behuizing.

Ik weet dat het mogelijk is om van die kleine stickertjes te kleven maar dat vind ik half werk...

Elke tip hierover is welkom.
Topic: Beste programma om mee te producen? (4-4-2005 19:38:00)

DJ Quinten schreef:

Zit zelf ook te kijken naar de Novation remote, is 25 toetsen echter niet te weinig? Omdat er ook een 49 en 61 versie is namelijk. Iemand ervaring met deze?
25 keys is inderdaad erg karig. 61 keys vind ik zelf echt wel het minimum. Tenzij je misschien een groter klavier (88 keys bvb) zou hebben, maar ik denk niet dat dat hier het geval is.

Maar goed er zijn voldoende mensen die sterke muziek maken zónder toetsen. Voor mij zou het wel wat moeilijker zijn, maar dat is persoonlijk.
Topic: Tascam X-9 Mixer (1-4-2005 09:16:00)

dj beat schreef:

Ecler nuo 5 geen oplossing aangezien je ook nog al van scratchen houdt.
Die heeft een Eternal crossfader met regelbare curve, ideaal dus om te scratchen. Oké 't is geen battle mixer maar scratchen lukt er ongetwijfeld beter op dan met een XTC bvb.
Topic: Van pc naar leuke tot goed home studio (28-2-2005 20:39:00)

stekelvarke schreef:

de speakers en mss ook je kabels want dit bepaald toch ook een grote deel van de geluidskwaliteit
Da's onzin.

Spreekt vanzelf dat je geen tulp-tulp kabeltjes moet gaan gebruiken die je in de Gamma vindt, maar de stelling dat kabels een groot deel van de geluidskwaliteit bepalen is zever in zakskes, zoals wij dat hier in de streek wel eens zeggen.
Topic: Drumcomputers & livesets (27-2-2005 14:58:00)

zwabbegneel schreef:

Weet iemand waar ik een nederlandse handleiding kan downloaden van de roland mc 303? De site is momenteel onbruikbaar
Site is helemaal niet onbruikbaar: klik

MC-303 is trouwens echt geen aanrader, ik zou zeker naar iets anders op zoek gaan.
Topic: Eigen tracks produceren!!Hoe doe jij het?? (23-2-2005 08:09:00)
Voor wat jij wil is een MPC ideaal.