Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Bestek

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Bestek (Pagina: 6 van 20)

Topic: UV 400w in HQI buiten floodlight? (21-3-2023 12:37:00)
Meestal bestellen ze de originele bij de leverancier \ fabrikant, alleen dan is er een vorm van garantie mogelijk (want meestal krijg je ook garantie op de reparatie).
Een ventilatortje van ali is leuk voor jezelf om iets te fixen, als bedrijf wil je hier natuurlijk ver van blijven, juist een reparatie met een goedkope vervanger zou voor mij een gebrek aan service zijn. Mocht je daar niet op willen wachten neem je contact met ze op en zullen ze hem vast terug sturen zodat jij er een andere ventilator in kan zetten.
Topic: Welke subs als aanvulling van mijn set? (14-3-2023 21:52:00)
Met een dergelijk setje zou ik niet meer gaan sjouwen met zware versterkers, ik had destijds twee dap p1200 op x15b subs, maar na een tijdje merk je dat toch in je rug laugh :D ingeruild voor synq 3k6 versterkers en dat scheelde heul veel sneaky :V
Topic: Kast retunen voor andere middriver, heb wat hulp nodig (4-3-2023 09:26:00)
Nou nou, volgens mij begrijp je niet zo goed hoe een forum werkt, juist door discussiëren ontstaat vaak een oplossing, wellicht niet direct de door jou gewenste maar wie weet komt dat nog
Topic: Dynacord mixer (24-2-2023 08:39:00)
Er is geen basis, ik kies vaak voor een type medium of large hall, maar parameters en hoeveel effect je toevoegt verschilt per act en per nummer.
Gewoon even aansluiten en pielen tot je het idee hebt dat je in een grote hal staat laugh :D daarna de effect fader terug zetten tot hij net hoorbaar is, bij sommige nummers zul je meer of minder toe moeten voegen.
Topic: Gebalanceerd signaal (7-2-2023 08:30:00)
Ja de mixer zet het dan om, maar ik vermoed dat er gewoon iets mis is in de PC wat dit veroorzaakt, slechte voeding, slechte fan, of een ander onderdeeltje wat de geest begint te geven.
Je stuurt wel genoeg uit vanaf de PC? Ik zie regelmatig dat het volume van de PC erg laag staat wat men vervolgens op de mixer of de speakers probeert te compenseren door de gain flink open te schroeven met alle ellende vandien.
Topic: Externe effectprocessor voor mengpaneel: insert of aux? (3-1-2023 13:09:00)
Je maakt het volgens mij te ingewikkeld laugh :D
Gewoon aux 1 naar het linker kanaal en aux 2 naar het rechter van de mpx.
Uitgangen sluit je aan op twee vrije kanalen, dan kun je het volledige effect signaal bedienen met EQ en fader.

MPX100 is lang geleden, ik weet dat het ding 2 kanalen kan leveren maar ik weet niet of je dan twee verschillende effecten kunt kiezen
Topic: Lem set combineren met andere set. (30-12-2022 08:51:00)
Als je toch gaat huren gewoon een setje van 4 actieve subs pakken en je eigen thuislaten.
Subs combineren is vragen om problemen zonder dat je eraan gaat meten en afstellen.
Afhankelijk van de klus kun je nog overwegen om dan een complete set incl toppen te huren.
Als het gewoon een feestje is zou ik het wel aandurven met je eigen toppen.
Topic: Dateq GPM 8 stereo (30-11-2022 10:57:00)
Mocht je er een schets van kunnen maken kan ik wel wat voor je betekenen
Topic: DAP K-112 klinkt heel slecht (9-8-2022 08:42:00)
Ik heb bij de 12 xt toch wel wat ellende met de filters gehad, ik had in totaal 6 stuks per 2 op verschillende momenten gekocht.
Toen ik op een gegeven moment iets hoorde rammelen in een van de kasten bleek een keramische weerstand los te liggen.
Ik heb daarna alle kasten open gehad en de soldeer verbindingen waren op meerdere plaatsen los of slecht, daarna alles opnieuw gesoldeerd.
Topic: DMX controller en verlichting (18-5-2022 08:07:00)
Heb dat in een ver verleden wel eens gedaan met een PC maar eigenlijk nooit tot tevredenheid.
Voor de meeste leken is het al vlug overweldigend en heeft men binnen no-time de boel ontregeld, is een uur aan het zoeken voor het werkt, moeten wachten op Jantje want die weet hoe het werkt, etc. Nog afgezien van het feit dat de pc ook vlug genoeg ingezet word voor youtube etc shut up :X

Het is absoluut geen ziggo show dus elke week iets anders is echt niet nodig, ik blijf voor een recorder gaan.
Eventueel zou je kunnen kiezen voor een DMX player van de site die tom aanhaalde, hiermee kun je ook via pc software scenes aanmaken en je kunt hem tevens als dongle gebruiken voor diverse software.
Heb dit al vaker succesvol toegepast in horeca zaken, standalone wel wat beperkt zodra er beweging van movingheads bij komt kijken en je hebt wat kennis van electronica nodig om er een 10 tal schakelaartjes aan te fabriceren.