Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pascal

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Pascal (Pagina: 6 van 20)

Topic: JBL W12GTI (10-11-2010 20:44:00)
Iets als een Punisher misschien???
Topic: trillend/kraakent geluid in mijn dap ax-15 (10-11-2010 20:42:00)

Tom schreef:

en hoe denk jij dat een opgeblazen speaker er dan uit ziet?
VET onder de Anabole !!!!! laugh :D
Topic: 6de orde bandpass met Kappa Pro-15LF-2, realiseerbaar? (26-10-2010 15:27:00)
Maak een kopie van een NEXO LS500 sub, daar kan jouw speaker ook in..

Pascal
Topic: Mixer voor drum (19-10-2010 16:42:00)
Ik snap het praktische probleem van de TS-er met z'n tekort aan kanalen maar ik adviseer juist niet de drum op een aparte mixer te zetten maar je vocalen.
De vocalen kan je rustig mixen met elkaar, iets wat ik niet zou willen doen met een drum, dat wil ik onafhankelijk van elkaar kunnen mixen.

Pascal
Topic: Passieve filter voor een kast 16 Ohm? (5-10-2010 21:06:00)
Waarom ga je niet actief filteren zoals velen, dan is je filternetwerk makkelijker in te stellen.
Nadeel, je hebt twee extra versterkers nodig.
Topic: BR118, welke houtsoort? (1-9-2010 15:33:00)

Heatside schreef:

Bij een vereniging waar ik bij zit gebruiken we twee Mach audio M152I subs en ook deze zijn in mdf uitgevoerd. Deze kasten komen oorspronkelijk uit een flink cafe en daardoor zo af en toe wat in het vocht gestaan. Bij de kasten zijn de kopkanten van de mdf panelen flink uit gaan zetten.
Ook ik zou kiezen voor berken multiplex (mijn eigen 12" minisubjes zijn hier ook van gebouwd en dat is helemaal zo slecht niet te bewerken)
Ha! Tja herinneringen... Die Mach kasten! Wat een bagger!
Kan me nog herinneren dat er een bedrijf uit Utrecht belde met de opmerking dat alle kasten geforceerd waren met spanbanden, anders vielen ze uit elkaar laugh :D laugh :D !

Pascal
Topic: Montarbo RAB1815 concept nabouwen (20-8-2010 16:07:00)
Vergeet behalve het enorme vermogen ook niet dat je dus twee kanalen nodig hebt met processing anders kan je geen cardioide subwoofer verkrijgen.
De looptijden tussen 'folded' en 'front' is verschillend, dat zou de processing moeten oplossen.

Nee, geef mij maar gewoon andere kasten.

Pascal
Topic: welke electrovoice versterker de p3000 of q1212 (11-7-2010 03:26:00)
Zet er maar niet meer dan twee subs op een EV/Dynacord versterker, dat kunnen ze echt niet hebben..
Dus geen 2 Ohm draaien, maar gewoon 4 Ohm.

Ik vind de prijzen belachelijk hoog, beter kan je naar de Crown XTI serie kijken...

Pascal
Topic: volume regelaar (10-6-2010 16:06:00)

Tom schreef:

Een uitgelezen klant voor een 100 volt systeem met boxen waarop je het volume kunt regelen.
Kunnen alle boxen op 1 versterker parallel, geen gedoe met weerstand of wat dan ook.
Ja hoor, we leven in een andere eeuw waarbij de spaanplaten 100V luidsprekers met volume control gelukkig door hun brakke vermogen en kwaliteit naar het 'luidspreker walhalla' verbannen zijn..

Nee, gewoon een multi kanaals versterker, laag Ohmig of 70/100 volt kopen, afhankelijk van toegepaste luidsprekers.
De CTs serie van Crown kan zonder enig moeite allebei de systemen aansturen.
Zonder daarbij speciaal 70/100 volt of 'Low impedance' modellen te kopen..

Cts 4 of 8 van Crown!

Pascal
Topic: Brom in de PA dankzij stagepiano/synthesizer (10-6-2010 15:56:00)
Prik je piano eens rechtstreeks in je mixer, brom weg? Check je multi op losse ground bij het desbetreffend kanaal..
Doe dit bij beide kanten..

Pascal