Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van T-nuzz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 52 bijdrage(n) van T-nuzz (Pagina: 6 van 6)
Topic: B-1800X Of SM-18B (22-10-2004 18:33:00)
Sorry dat ik een topic uit het slop haal dat inmiddels al een paar maanden in ruste is, maar toch...
Op advies van diezelfde TCMC ben ik aan het kijken naar die AX-15B subs. Maar als ik die met mijn toppen(8 ohm) doorlus op 1 versterker (1 sub + 1 top per kant) dan kom ik toch op 4 Ohm uit? En dus niet op 8 Ohm vanwege dat filter toch?
Topic: Mijn eerste spulletjes (21-10-2004 14:47:00)Op advies van diezelfde TCMC ben ik aan het kijken naar die AX-15B subs. Maar als ik die met mijn toppen(8 ohm) doorlus op 1 versterker (1 sub + 1 top per kant) dan kom ik toch op 4 Ohm uit? En dus niet op 8 Ohm vanwege dat filter toch?
Het begon allemaal toen ik een klasgenootje zag draaien op een brugklasfeestje. Een minitower, met op de aux-input zo'n klein vivancomixertje en 3 discman's. Toen dacht ik, dat wil ik ook!!
Na een zomer werken kwamen er 2 hifi-cdspelers en een conrad mixer. Het merk dat erop stond was "soundcraft". Hoe ze daar mee weg kwamen is mij echt een raadsel. Dat ding had 2 mic kanalen (een alleen links en de andere alleen rechts
)en 3 x line/phonokanalen. Verder geen toonregeling per kanaal of gain-regelaars. De speakers kwamen van een voormalig entertainer bij bejaardenmiddagen
. 3-weg met een 12" speaker. De versterker was een oude analoge Sony. Echt een superding, heb m nog steeds op m'n kamer.
De mixer was na 2 jaar op en is toen vervangen door een Behringer Eurorack 2004A, want inmiddels was er ook interesse in geluidstechniek ontstaan. Nu ben ik zo'n 6 jaar bezig en bestaat mijn dixosetje uit een Dateq Apollo, 2 x Pioneer CDJ100S en nog wat materiaal, wat parren op statief en een leuk geluidssetje. Licht en speakers heb ik lang gehuurd. Was relatief goedkoop, daar kon ik niks voor kopen en zo kon ik langer doorsparen om meteen iets goeds te kopen. Wilde niet vervallen tot de DAP MC-serie
Na een zomer werken kwamen er 2 hifi-cdspelers en een conrad mixer. Het merk dat erop stond was "soundcraft". Hoe ze daar mee weg kwamen is mij echt een raadsel. Dat ding had 2 mic kanalen (een alleen links en de andere alleen rechts
)en 3 x line/phonokanalen. Verder geen toonregeling per kanaal of gain-regelaars. De speakers kwamen van een voormalig entertainer bij bejaardenmiddagen
. 3-weg met een 12" speaker. De versterker was een oude analoge Sony. Echt een superding, heb m nog steeds op m'n kamer.De mixer was na 2 jaar op en is toen vervangen door een Behringer Eurorack 2004A, want inmiddels was er ook interesse in geluidstechniek ontstaan. Nu ben ik zo'n 6 jaar bezig en bestaat mijn dixosetje uit een Dateq Apollo, 2 x Pioneer CDJ100S en nog wat materiaal, wat parren op statief en een leuk geluidssetje. Licht en speakers heb ik lang gehuurd. Was relatief goedkoop, daar kon ik niks voor kopen en zo kon ik langer doorsparen om meteen iets goeds te kopen. Wilde niet vervallen tot de DAP MC-serie