Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van MBF
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van MBF (Pagina: 6 van 20)
Topic: Par 56?? (13-12-2005 11:24:00)
"waar school toch niet al goed voor is"Hier wou ik nog op terugkomen, dus als ik goed begrijp mag ik deze parren nu niet gebruiken omdat er geen parsafe op zit?
. Dus ben ik eigelijk verplicht par safe's te halen
Topic: Is dap nou echt zo slecht??? (12-12-2005 13:32:00)kloptTopic: Par 56?? (7-12-2005 17:16:00)
Dus je hebt Litecraft parren :-)Mag ik vragen aan wie jij ze heb verkocht?Topic: Par 56?? (6-12-2005 20:45:00)
Hmmz.. wel lullig dan als je een hele sooi heb gekocht en niet mag gebruiken. Maar ik ben niet zo dat ik even met me hand in die par ga douwen als ie aan staat. Collega's ook niet, en het publiek ook niet waarom zouden ze!
Topic: Par 56?? (12-12-2005 23:39:00)DJFret schreef:
deze zijn volgens mij wel wat ouder, ze hebben namelijk een open achterkant en mogen daardoor alleen met een par safe worden gebruikt. zo'n kunststof kap over de fitting."waar school toch niet al goed voor is"
. Dus ben ik eigelijk verplicht par safe's te halen
Klinkt het lekker? Zien ze er stevig uit?.. nogmaals kijk naar het product en niet naar het merk.
Topic: Mighty Spot Moving head blijft lang calliberen (9-12-2005 16:27:00)Hier wel ja, in een discotheek waar ik werk.. heel irritant. Is ondertussen teruggebracht naar de dealer en nu doet ie het weer. Ik denk dat ik jouwe ook even na zou laten kijken bij de dealer.
Topic: Par 56?? (7-12-2005 17:36:00)Ruud_schepers schreef:
Volgens mij wil hij weten als het merk ENlight goed is of niet?Niemand die het weet, ik sta momenteel op het punt om ze te bestellen!
Topic: Par 56?? (6-12-2005 22:09:00)nee ik bedoel echt ENlight, ik weet ook waar het te koop is maar dat mag ik niet zeggen. Deze zijn op het plaatje exact hetzelfde dat wil niet zeggen dat ze dat ook zijn maartoch. Ik wil er misschien meer aanschaffen.
Topic: Par 56?? (6-12-2005 20:45:00)RutgerLAN schreef:
Dezelfde dus. Ik heb ze inmiddels al weer verkocht.Dus je hebt Litecraft parren :-)
oke,
Maar is enlight nou goed of is het ook oem?
Topic: Par 56?? (6-12-2005 19:12:00)Maar is enlight nou goed of is het ook oem?
Nah als ze in een discotheek gebruikt worden, die toch wel vaak staat te draaien! (hoop ik voor ze). Ik ben benieuwd hoelang ze het nog uithouden