Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj joe
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 138 bijdrage(n) van Dj joe (Pagina: 6 van 14)
Topic: (Apres-Ski) Spellen voor show (12-5-2010 13:37:00)Topic: Foto's van open speakers (21-4-2010 12:29:00)
ik vind dit erg overdreven, ik neem aan dat de deelnemers aan de drankwedstrijd toch ouder zijn dan 18 jaar, tenslotte blijft het hun eige verrandwoordelijkheid hoeveel ze drinken, na 1 rondje (3 glazen bier) ga je echt niet gestrekt..
Topic: Foto's van open speakers (6-5-2010 09:18:00)Vps-400* Vps-4 zijn de toppen.
Topic: Ervaringen RCF art525A (27-4-2010 17:04:00)waarom zou een kast niet functioneel zijn door een 15 inch driver?
als je een 15 en 1 inch combinatie hebt kan ik hier nog inkomen maar de 525(a) heeft een 2 inch hoogdriver, deze neemt het volgens de specs over vanaf 1200hz.
tot 1200hz kan de 15 inch makkelijk doorlopen, je hebt dan ook geen voordeel meer van een 12 inch mid driver..
en het is maar hoe je het bekijkt, je hoeft bij actieve speakers geen heel versterker/processor rack mee te slepen, signaal kabeltje vanuit je mixer erin en je bent klaar.
als het dan toch gaat regenen trek je er even een vuilniszak overheen
Topic: Advies voor 4 speakers tbv feest/dansruimte (22-4-2010 09:00:00)als je een 15 en 1 inch combinatie hebt kan ik hier nog inkomen maar de 525(a) heeft een 2 inch hoogdriver, deze neemt het volgens de specs over vanaf 1200hz.
tot 1200hz kan de 15 inch makkelijk doorlopen, je hebt dan ook geen voordeel meer van een 12 inch mid driver..
en het is maar hoe je het bekijkt, je hoeft bij actieve speakers geen heel versterker/processor rack mee te slepen, signaal kabeltje vanuit je mixer erin en je bent klaar.
als het dan toch gaat regenen trek je er even een vuilniszak overheen
Het betreft daar dan ook een echte "Discotheek/club", met iedere vrijdag + zaterdag een publiek van <200man. Subs zijn EV TX2181, gaan goed genoeg voor de ruimte.
De Subs zijn bij hem in geval dat het niet hard hoeft ook helemaal niet nodig, gewoon erbij zetten als het harder moet.
vind het dan knap dat jij 200 mensen op 84 m2 duuwd, dan staan er nog geen tafels/kapstokken niets..De Subs zijn bij hem in geval dat het niet hard hoeft ook helemaal niet nodig, gewoon erbij zetten als het harder moet.
Gemini gvx-12..
componenten zien er netjes uit, klinkt het ook?
Topic: Advies voor 4 speakers tbv feest/dansruimte (21-4-2010 10:59:00)componenten zien er netjes uit, klinkt het ook?
hij vind een enkel 15 inch sub al moeilijk te plaatsen, denk niet dat hij dan plaats heeft voor 2 dubbel 18 inch subs..
ik snap sowieso niet wat je met 4 18 inch subs moet in een ruimte van 84 m2, dan moet het rendement toch wel erg mager zijn want voor 100 man zet je normaal echt geen 4 ''kwaliteit’s'' 18 inch subs neer..
Topic: Advies voor 4 speakers tbv feest/dansruimte (20-4-2010 09:19:00)ik snap sowieso niet wat je met 4 18 inch subs moet in een ruimte van 84 m2, dan moet het rendement toch wel erg mager zijn want voor 100 man zet je normaal echt geen 4 ''kwaliteit’s'' 18 inch subs neer..
het setje van marktplaats is van Ohm, de gegevens die hij opgeeft kloppen voor geen meter maar dit doet er ook niet toe.
Ohm heeft leuk klinkende setjes gemaakt en ik denk dat je kwa bas genoeg hebt met die sub maar dat je aan de 2 topjes net te weinig hebt, Ohm klinkt vaak te ''lief'' (gebruiken dome tweeters) om met 2 topjes echt op feest volume te draaien.
in de kantine van een tennisbaan waar ik in het weekend altijd draai hangen 6 kleine (5 of 6inch) topjes met een bandpass subje van Ohm, klinkt opzicht wel owkee maar als wij komen draaien gaan er nog 2 bose 802 en een 502b van de lokatie bij aan om een beetje volume te krijgen..
Topic: Advies voor 4 speakers tbv feest/dansruimte (19-4-2010 08:26:00)Ohm heeft leuk klinkende setjes gemaakt en ik denk dat je kwa bas genoeg hebt met die sub maar dat je aan de 2 topjes net te weinig hebt, Ohm klinkt vaak te ''lief'' (gebruiken dome tweeters) om met 2 topjes echt op feest volume te draaien.
in de kantine van een tennisbaan waar ik in het weekend altijd draai hangen 6 kleine (5 of 6inch) topjes met een bandpass subje van Ohm, klinkt opzicht wel owkee maar als wij komen draaien gaan er nog 2 bose 802 en een 502b van de lokatie bij aan om een beetje volume te krijgen..
Hier in de kroegen staan ze meestal onder/naast de bar, dan heb je er niet zo snel last van dat er mensen aan gaan zitten trekken.
en ik weet niet hoe het zit bij de topicstarter maar volgens mij is het geen kroeg maar eerder een ruimte voor ''privé'' feestjes..
Topic: Advies voor 4 speakers tbv feest/dansruimte (17-4-2010 12:01:00)en ik weet niet hoe het zit bij de topicstarter maar volgens mij is het geen kroeg maar eerder een ruimte voor ''privé'' feestjes..
ik denk dat 4 Ev zx-1's (eventueel de zxa1, actieve variant) met een (actieve) sub bijv de ev sba760 nog de beste oplossing is..
je kunt de hoorn van de zx1's 90 graden draaien, je hebt geen grote speakers tegen het plafond hangen, de sub kun je prima ergens weg duwen en het volume is meer dan genoeg voor een ruimte van 60m2.
Topic: Ervaring met geluid op markten (13-4-2010 09:23:00)je kunt de hoorn van de zx1's 90 graden draaien, je hebt geen grote speakers tegen het plafond hangen, de sub kun je prima ergens weg duwen en het volume is meer dan genoeg voor een ruimte van 60m2.
Je kunt op een 100 volt versterker zoveel hoorns aansluiten als je wilt, zolang je maar onder het totaal vermogen van de versterker blijft..
dus als je een 250 watt versterker hebt kun je of 10 hoorns van 25 watt aansluiten of 25 hoorns van 10 watt, dit maakt niet uit.
ik heb trouwens misschien wel wat voor je, stuk of 20 hoornluidsprekers met Phillips plano 100v versterkers..
dus als je een 250 watt versterker hebt kun je of 10 hoorns van 25 watt aansluiten of 25 hoorns van 10 watt, dit maakt niet uit.
ik heb trouwens misschien wel wat voor je, stuk of 20 hoornluidsprekers met Phillips plano 100v versterkers..