Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Logical

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 139 bijdrage(n) van Logical (Pagina: 6 van 14)

Topic: snelle laser vraag ?? (25-9-2005 20:32:00)
zeker weten dat het Cirrect is? geen een van de lasers op hun site lijkt oom maar iets op de laser in kwestie (of andere types van big dipper)
Topic: snelle laser vraag ?? (25-9-2005 17:17:00)
ik zou eerst maar eens wachten tot die jongen eindelijk een redelijke website heeft, allemaal leuk en aardig maar er is nu natuurlijk vrij weinig info over. alleen welke laser hij je kan leveren, dat mailt hij je dan. een half jaar geleden zag deze site er nog precies hetzelfde uit...
Topic: snelle laser vraag ?? (25-9-2005 12:27:00)
kan iemand me helpen aan de ad-link? van welk bedrijf komt die laser dan?
Topic: snelle laser vraag ?? (25-9-2005 01:04:00)
jawel ze zijn exact hetzelfde. alles is precies hetzelfde, er zit alleen een andere naam en logo op, verder is er helemaal niks anders, ook niet het aantal mw's. ik snap ook echt niet waar je die 40mw vandaan haalt.

[edit] de verkoper zegt dat het 40mw is, maar daar klopt niks van, tenzij hij er zelf een 40mw diode in heeft gestopt, 'origineel' zijn deze standaard 30mw. waarschijnlijk dat een dozenschuiver verklaard dat hij 40mw is, zodat sneller bij hem gekocht word.. en dat de verkoper op marktplaats dus ook niet beter weet. [/edit]
Topic: snelle laser vraag ?? (24-9-2005 11:52:00)
let op! deze laser is niet 40mw, maar hoogstens 30mw. aan het merkje te zien is het een 'Big Dipper' laser, alleen stand alone geen dmx. ik hen deze zelf gehad onder de naam Boost. ik heb wel wat foto's

let op! via marktplaats krijg je waarschijnlijk geen garantie oid, deze laser heb ik zelf verkocht voor 200 euro in die tijd(niet eens zo lang geleden) toen was hij nog te koop voor 250. maar ik heb hem ondertussen al een keer voor 200 langs zien komen(nieuwprijs!)

[edit] of het nou boost/bigdipper of wat er ook op staat is, ze zijn allemaal hetzelfde;-)[/edit]

het is zeker een leuke laser voor het geld, als je nog vragen hebt kun je ze gerust stellen.
Topic: Rookmachine reinigen (22-9-2005 16:12:00)
probeer ook even met wat schoonmaak azijn dan, zoals aangegeven eerder in dit topic
Topic: Showtec Club Laser (20-9-2005 22:30:00)
als het 1 straal is... lijkt me niet al te bijzonder?
Topic: Spiegel lijmen (17-9-2005 17:48:00)
hij bedoeld echt belgische wink ;)
Topic: Showtec Club Laser (12-9-2005 17:09:00)
begrijp het toch niet zo goed, heb je hem nou gekocht of niet? zoals jeroen dan zegt kunnen we dus van jou filmpjes gaan verwachten, als je hem toch binnen krijgt kun je toch net zo goed een paar dagen wachten? of ben je toch nog aan het twijfelen ofzo?
Topic: Showtec Club Laser (12-9-2005 16:10:00)
en als je echt dikke rook gaat gebruiken zul je hem zeker ook niet meer gaan zien, heb zelf een keer mijn kamer compleet volgespoten, alleen voor de fun, maar sirieus: leuk is het niet:P haha. idem victor