Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ-XL
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 148 bijdrage(n) van DJ-XL (Pagina: 6 van 15)
Topic: Kids Disco (27-9-2008 13:40:00)Topic: Kids Disco (25-9-2008 09:41:00)
Of je gaat aan de fles. Bij drive-in werk, zeker als je een achtergrond gebruikt die veel privacy biedt, werkt een emmer ook (zelf legen na afloop).
PS: Als je goed je best doet kom je wellicht niet eens aan één keer pissen toe (gewoon omdat je dan zweet als een otter).Gewoon van te voren gaan he! Scheelt ook een hoop
Topic: Het centrale fotografie topic (partypics, apparatuur, tips) (15-5-2008 16:03:00)
Mika doet het ook aardig goed. Kijk anders eens naar de kids top 20. Of bestaat die al niet meer?
Heeeeeel veel kindertjes kijken daarnaar ;-)
Topic: Word Lid van de New-line Fan Hyve!!! (26-8-2008 17:54:00)Heeeeeel veel kindertjes kijken daarnaar ;-)
Nou, die mensen die ik niet ken weiger ik hoor xD Meestal zijn het gewoon mensen en of kinderen die mij van feesten kennen.. :')
Topic: Word Lid van de New-line Fan Hyve!!! (26-8-2008 15:33:00)En ik ben ook lid geworden :-)
Topic: Geslaagd?!?! (12-6-2008 21:59:00)Ik ben ook geslaagd xD
Topic: Pismuziek/Plasplaat/Zeikplaat! (30-5-2008 08:18:00)Dré schreef:
En voor de zekerheid zorg je dan dat het "pisnummer" op een CD staat waar ook nog wat zinnigs ACHTER het pisnummer aankomt (en je zet de speler natuurlijk op continuous play). Allemaal voor het geval dat...Of je gaat aan de fles. Bij drive-in werk, zeker als je een achtergrond gebruikt die veel privacy biedt, werkt een emmer ook (zelf legen na afloop).
PS: Als je goed je best doet kom je wellicht niet eens aan één keer pissen toe (gewoon omdat je dan zweet als een otter).
Hij heeft het over de Canon 400D ;-)
Topic: Trommelgeroffel sample (23-3-2008 17:29:00)Even op pauken zoeken? Of in Paul de Leeuw zijn uitzendingen, zitten ook weleens pauken ;-)
Topic: Logo voor Drive-in show (12-3-2008 17:21:00)8 en 1 vind ik er wel leuk uit zien!
Topic: Liedjes met boot (12-3-2008 17:20:00)Joran van de Sloot - Ik heb een boot
Op het melodie van: Basshunter - Boten Anna
Op het melodie van: Basshunter - Boten Anna