Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Sietse

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van DJ Sietse (Pagina: 6 van 20)

Topic: Geluids/test dagje 18-8 (19-8-2005 13:09:00)
Testen is zeker doorgegaan. Timmel, toch raar dat je niks gehoord hebt. Er zijn mensen langs gekomen die op het geluid afkwamen. Er kwam zelfs iemand aangefietst uit een dorp 1 km verderop omdat hij zijn eigen muziek niet meer kon horen. En dat terwijl er weilanden en een autoweg tussen zitten laugh :D

We hebben 2, 4 en 6 punishers getest op afstanden tot 40 meter in de open lucht.
Ook mijn eigen toppen, een AD Spectra set, en klank en volume verschillen tussen een AA V5000 en AD impuls eindtrappen, waar ik nog meer over zal zeggen.

Bovendien zijn er weer mensen overtuigd geraakt van de efficientie van het punisher systeem wink ;)

Weet iemand hoe je mooie grafieken maakt op de computer?
Topic: een paar newbie geluidsvragen. (17-8-2005 22:31:00)
Opletten tijden wiskunde is nog mooier. Rekenen met breuken is een stuk makkelijker (in dit geval) wink ;)
Topic: Het Punisher baskast topic (17-8-2005 22:28:00)
Zowieso mijn V5000, en verder zijn er genoeg AD (impuls, geloof ik) versterkers aanwezig.
Eerst eens kijken hoe hard we kunnen gaan met 6 puni's, en hoe zich dat gedraagt over verschillende afstanden (alles in openlucht). En verder natuurlijk vergelijken met andere baskasten die aanwezig zijn (weet nog niet welke).
Topic: Het Punisher baskast topic (17-8-2005 20:10:00)
Resultaten zal ik wel posten wink ;)
Topic: Het Punisher baskast topic (17-8-2005 20:02:00)
Morgen (18-8) sta ik met o.a. 6 punishers in valkenburg a/d geul (zuid-limburg) voor een aantal leuke testjes.
Wie langs wilt komen belt even met: 06-41048206
Topic: Geluids/test dagje 18-8 (17-8-2005 19:58:00)
Morgen ben ik in zuid-limburg met mijn geluidset. Ik ga daar bij een vriend in de openlucht een paar leuke testjes doen.
Dus heb je zin om langs te komen, en heb je een leuk geluidsetje, dan ben je welkom.

Tot nu toe zijn aanwezig:
6 x punisher + zelfbouwtoppen
AD spectra SP-10
AD spectra toppen + wedges
En nog wat ander klein spul o.a. dubbel 18" bandpass

Neem voor meer informatie even kontakt op met : 06-41048206 (organisatie)
Topic: Het Punisher baskast topic (16-8-2005 12:24:00)
Ik zou voor betrouwbaarheid kiezen. Die 500 watt maakt hier niet zo'n verschil.
Topic: Het Punisher baskast topic (16-8-2005 12:23:00)
AA V5000 = 1000 euro wink ;)
Topic: Op 23 oktober DJ snuffelmarkt (15-8-2005 18:43:00)
Present. Maar niet op te verkopen.
Topic: Hoofdtelefoons van Behringer (10-8-2005 19:09:00)
Het zijn gewoon shitkoptelefoons. Daarom kosten ze ook niks. Voor dat geld kan je beter een hifi koptelefoon kopen. Klinkt beter, en gaat al bijna net zo hard.