Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 6 van 20)
Topic: Mackie HD serie (19-7-2010 09:02:00)
@ eddy wally: idd. maar tegenover de sa reeks zit er geen prijsverschil op. Heb ze afgelopen weekend gebruikt stand-alone. normaal doen we dit altijd met een swa 1801 onder. En ben nog steeds zeer tevreden.
Vooral de detaillering van het geluid viel me echt op, zeker bij dire straits-sultans of swing was dit merkbaar. je hoorde het tikken van de snaren, dat was bij de sa reeks niet.
conclusie: zeker een aanrader!
off topic: ben je niet van hamme, eddy?
Topic: Mackie HD serie (9-7-2010 22:34:00)Vooral de detaillering van het geluid viel me echt op, zeker bij dire straits-sultans of swing was dit merkbaar. je hoorde het tikken van de snaren, dat was bij de sa reeks niet.
conclusie: zeker een aanrader!
off topic: ben je niet van hamme, eddy?
Deze zijn totaal niet te vergelijken wat klank betreft. Ik heb zelf ook een viertal srm 450, maar ik gebruik deze enkel als monitor.
Ik vindt ze full-range veel te agressief klinken en te weinig laag produceren, maar dat is uiteraard persoonlijke smaak.
Je mag ze altijd eens komen beluisteren, geen probleem. Alleen denk ik dat de afstand een probleem wordt.
Topic: Mackie HD serie (8-7-2010 19:49:00)Ik vindt ze full-range veel te agressief klinken en te weinig laag produceren, maar dat is uiteraard persoonlijke smaak.
Je mag ze altijd eens komen beluisteren, geen probleem. Alleen denk ik dat de afstand een probleem wordt.
yep, reeds 2 weken de hd 1531 in het bezit. Had hiervoor de sa1530.
Verbeteringen zijn: compacter en lichter. veel neutraler qua geluid (sa had iets te veel mid, waardoor het op grote volumes te agressief klonk.
Iets minder is het rendement.
Als je nog iets wilt weten, vraag gerust.
Topic: i-show beamshow (4-6-2010 22:07:00)Verbeteringen zijn: compacter en lichter. veel neutraler qua geluid (sa had iets te veel mid, waardoor het op grote volumes te agressief klonk.
Iets minder is het rendement.
Als je nog iets wilt weten, vraag gerust.
met welke computer stuur je?
en welke dac?
Dit zijn vaak de oorzaken van dit soort problemen. Het kan goed zijn dat de scanners in je laser het wel kunnen halen, maar dat je dac gewoon 'ruk' is, of dat je pc het niet kan verwerken. Ik spreek uit ervaring.
Heb zelf nog import gedaan
.
Stuur me anders eens een mailtje, mss kan ik je wel verder helpen.
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (1-6-2010 21:22:00)en welke dac?
Dit zijn vaak de oorzaken van dit soort problemen. Het kan goed zijn dat de scanners in je laser het wel kunnen halen, maar dat je dac gewoon 'ruk' is, of dat je pc het niet kan verwerken. Ik spreek uit ervaring.
Heb zelf nog import gedaan
.Stuur me anders eens een mailtje, mss kan ik je wel verder helpen.
@fossalt: dat gaat niet het is een 500 gig hdd. Dat is te groot om op die manier te formateren.
Het formateren had ik al gevonden, is momenteel bezig met swissknife. Daarna nog eens proberen, als het dan niet lukt, oplossing zoeken ivm. voeding. Laat zsm iets weten. Alvast al enorm bedankt!
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (1-6-2010 20:29:00)Het formateren had ik al gevonden, is momenteel bezig met swissknife. Daarna nog eens proberen, als het dan niet lukt, oplossing zoeken ivm. voeding. Laat zsm iets weten. Alvast al enorm bedankt!
daar zit dan blijkbaar het probleem, maar ik kan deze enkel kiezen (ntfs), is er een andere mogelijkheid om deze dan wel goed te formateren? Het betreft een hdd van iomega zonder voeding.
Topic: Pioneer MEP-7000 Topic (1-6-2010 19:48:00)Hallo,
Laatst een pioneer MEP7000 aangeschaft met bedoeling deze al reserve te gebruiken, waarvan mijn liedjes op een externe harde schijf staan (500 gig). Maar als ik deze aansluit herkend hij deze niet. Usb sticks gaan wel, evenals: iphone, ipod, etc... Heb al een andere hdd geprobeerd, hetzelfde probleem. Wat doe ik verkeerd?
Heb deze eerst geformateerd op de normale wijze (fat 32 was geen optie bij hdd, blijkbaar).
Alvast dank voor jullie hulp!
groeten,
bjorn
Topic: Levensduur Led's JB-Systems MLS-50 mini RGB Led strip (18-4-2010 13:50:00)Laatst een pioneer MEP7000 aangeschaft met bedoeling deze al reserve te gebruiken, waarvan mijn liedjes op een externe harde schijf staan (500 gig). Maar als ik deze aansluit herkend hij deze niet. Usb sticks gaan wel, evenals: iphone, ipod, etc... Heb al een andere hdd geprobeerd, hetzelfde probleem. Wat doe ik verkeerd?
Heb deze eerst geformateerd op de normale wijze (fat 32 was geen optie bij hdd, blijkbaar).
Alvast dank voor jullie hulp!
groeten,
bjorn
op dat vlak heb ik over beglec zeker niet te klagen. Ook al is het eventjes buiten garantie, dan alsnog doen ze hun uiterste best om dit op te lossen. Gewoon even langsgaan bij je verkoper.
Topic: Recessie bruiloften (4-4-2010 15:43:00)bij ons in belgië, niets van te merken hoor. dit jaar een topjaar betreft trouwfeesten. (ca. 60 dit jaar) dit met nog andere evenementen, hoor je ons niet klagen.
Topic: showtec indigo 4500 led (4-4-2010 13:55:00)de vergelijking met 250 watt msd is wat overdreven, maar een 150 watt hti overtreft deze toch.