Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Lech

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 63 bijdrage(n) van Lech (Pagina: 6 van 7)

Topic: De beste partyhits (8-12-2005 16:50:00)

daan.hzndnk schreef:

Zoals op elk schoolfeest eindigen ze bij ons met het nummer waarin gezongen wordt:
"Nog 3 minuten totdat....."
"NOg 2 minuten totdat....."

enz.. :D echt een dance/skihut knaller!

Wie weet de titel?
Je bedoelt het nummer van Telekids: Carlo & Irene - 3 minuten. Je vraag hoort eigenlijk alleen in een ander topic thuis. Nu schop je zelfs een ruim twee jaar oud topic omhoog...
Topic: Pioneer CDJ-800 (14-11-2005 11:20:00)
Met mijn 'technisch vernuft' en daarbij horende linkerhanden zie ik het niet echt zitten om dat zelf te gaan proberen. Maar dank je wel voor het advies.
Topic: Pioneer CDJ-800 (14-11-2005 11:09:00)
Sinds afgelopen weekend geeft ook één van mijn spelers leesproblemen, niet alleen met cd-r's, maar ook met originelen. Ook die van mij leest circa twee seconden per track of leest ze helemaal niet, en heeft een hoop bedenktijd nodig bij zowel het laden als het zoeken naar een track. Ook klinkt het uitgestuurde signaal volledig vervormd en krakend. Je hoort de speler wel een beetje 'zoeken'.

Aangezien ik het technische vernuft van een tuinkabouter heb, denk ik dat ik deze speler maar eens heel snel weg moet brengen voor een service-/reparatiebeurt... sad :(

Iemand enig idee of dit een lensprobleem is of zou er meer aan de hand zijn?
Topic: Pioneer CDJ-800 (11-11-2005 19:52:00)
De CDJ-800 kan inderdaad hele loops opslaan. Weer wat geleerd. happy :)
Topic: Pioneer CDJ-800 (11-11-2005 11:43:00)

Victor schreef:

Sterker nog, als ik me niet erg vergis kan je op de CDJ-800 maar één punt per cd opslaan. Ook als er op die cd 20 nummers staan.
Dat klopt sowieso. In de handleiding staat dit ook letterlijk: "The internal memory allows one cue or loop point to be recorded for a total of up to 500 discs." Bij een loop moet je alleen twee punten opslaan, dus deze zin is wat dat betreft niet helemaal duidelijk.

Eronder staat daarentegen:
"1. Enter the Loop in/out points to perform loop playback.
2. Press the CUE/LOOP MEMORY button during loop playback.
> [MEMO] is shown in the display indicating that the Loop in/out points have been stored."

Dus zou je wel een loop, bestaande uit twee punten, moeten kunnen opslaan.

Zodra ik thuis ben vanavond zal ik het even testen en mij bevindingen rapporteren. Nu schreeuwt mijn Bachelorscriptie echter om de nodige aandacht... shut up :X
Topic: Pioneer CDJ-800 (11-11-2005 11:13:00)
Ik heb de digitale handleiding er even op nageslagen en zo te zien heb je toch gelijk. Had het wel eens geprobeerd, maar de handeling toen kennelijk niet helemaal goed uitgevoerd... ashamed :$

Heb het wel eens gedaan op de manier die jij beschijft, maar dan zonder gebruik te maken van het geheugen van de speler (dus door ter plekke de loop in elkaar te zetten).

Zodra ik thuis ben nog eens proberen!
Topic: Pioneer CDJ-800 (11-11-2005 09:59:00)

DannyK78 schreef:

Stel de loop VAN TE VOREN in, gewoon thuis in alle rust en maak hem perfect kloppend. Sla dit op in de memory als loop.
Volgens mij kan de CDJ-800 alleen het beginpunt van de loop opslaan. Het eindpunt zul je dan dus alsnog elke keer opnieuw moeten bepalen.
Topic: dap rw-15 (30-8-2005 18:52:00)

Robbiew schreef:

op de foto's die je me gestuurd hebt,
staat op elke box op de achterkant een "in" en "out",
heb de hifi boxxen die ik nu heb zit alleen maar een "in",
maar dient die out bij die dap's dan voor ??
bij gaat nu vanaf de versterker (4x120w) 4x een draadje (iedere box 1)
Out gebruik je bij het doorlussen van de ene box naar de andere. Als je het op een versterker met 4 uitgangen hebt, zal je die waarschijnlijk niet gebruiken. Maar ik neem aan dat de versterker die je gaat gebruiken een hifi-versterker is...?
Topic: Speakon versies (2/4/6/8 polig)??? (27-8-2005 12:38:00)

alleznet schreef:

Ik wil binnenkort 2x RW-15 kopen met een Palladium 700 versterker, maar nu zie ik ineens weer staan dat er speakon kabels zijn met 2/4/6/8 polen.

Nu is mijn vraag, werkt deze box (RW-15) gewoon goed met een 2 polige speakon kabel? Ik heb wel eens verhalen gehoord dat je perse 4 Polig moet hebben voor een box die niet bi-amped is, maar is dat waar, of heeft iemand ervaring met een RW-15 en de speakon chasis onderdelen?
Als je gaat bi-ampen, dan stuur je vanaf twee versterkers een signaal naar je box. Als je dit met één speakonkabel/-aansluiting wilt doen, dan moet dit via een vieraderige kabel (want elke versterker heeft een plus en een min nodig, dus twee plussen en twee minnen levert vier aders). Ik heb geen ervaring met de RW-15, maar het lijkt me dat deze normaal gesproken op één versterker staat. Dit kan dan dus gewoon met twee-aderige speakon worden aangesloten.

Edit: ik typ te langzaam...
Topic: rw-15 doorlussen op rw-18b (20-8-2005 11:40:00)

timleferink schreef:

De versterker is 8 Ohm Stereo Power (RMS): 525W
4 Ohm Stereo Power (RMS): 800W, en als ik de speakers dus doorlus krijg ik 4ohm niet?
Twee keer 8 Ohm parallel geeft totaal 4 Ohm ja.

timleferink schreef:

Heeft iemand anders mischien foto's van de achterkant van een rw-15 en/of rw-18b, want de 1 zegt van top naar sub, de ander van sub naar top, dus wat is het nou?
Zie de post van Victor en de pagina van de RW-18b... Er staat duidelijk dat de sub in ingebouwde cross-over heeft. Die zit er vast niet voor niets in... Foto's van de achterkant heb ik niet, maar volgens mij weten we al genoeg...