Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Xplod
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Xplod (Pagina: 6 van 20)
Topic: Filmpje lichtset (6-11-2007 19:53:00)
Cd speler: Denon DN-S1000
Leeftijd: 1 jaar, wordt meer dan wekelijks gebruikt, zelden verhuurd.
Verschillende cd's gebruikt (meer dan 5 keer), met autocue.
Gemeten vanaf moment dat de cd speler hem "greep" (erg lastig aangezien dit niet zo duidelijk is bij de Denon) tot het geluid te horen was (moet zelf op play drukken).
Snelste: 5.0 (het meeste)
Traagste: 5.4 (een enkele keer)
Gemiddelde: 5.1 (komt goed in de buurt)Ik weet niet of het jou ook al is opgevallen, maar naarmate de S-1000 langer aan staat en warmer wordt ga je duidelijk merken dat de speler trager wordt!
Ik zal binnenkort op een volgende feest de laadtijd eens aan het begin en op het einde van de avond meten!
MvgTopic: HD 15 Horn (11-8-2007 21:58:00)'Koolstofvezels lamineren' is gewoon hetzelfde als 'carbon' meen ik. Ook hier heeft mijn vader al mee gewerkt. Carbon is een heel duur maar ook extreem sterk materiaal.
Het principe van polyester en carbon is min of meer hetzelfde, alleen is carbon nog een stuk sterker dan polyester. In dit geval zou polyester zeker voldoen gezien de lagere kostprijs en gezien polyester meer dan sterk genoeg is voor deze toepassing.
MvgTopic: HD 15 Horn (11-8-2007 18:09:00)Dank je voor je aanbod.
Ik ga de waveguides niet maken van polyester, omdat ik nog nooit echt een strak eindresultaat ben tegengekomen (heb zelf heel wat polyester door mijn hand zien gaan, ik zat namelijk vroeger in de schadewereld).
Ik vind polyester altijd een een beetje "prullen", ten eerste is het vies werk en ten tweede word het eindprodukt nooit écht strak.
Greetz Webbie...Indien je een goede mal (of een goede plug) hebt kan je een prachtig eindresultaat bekomen. Mijn vader is gecertificeerd polyesterwerker en zei dat zoiets probleemloos gemaakt moet kunnen worden. Mocht je alsnog meer info willen, dan mag je me nog steeds mailen...
MvgTopic: HD 15 Horn (11-8-2007 13:03:00)Inschrijving zal in september eindelijk gebeuren!
En zoals gezegd: bij feesten waarbij we niet echt thuis zijn in de gewenste muziekstijl huren we gewoon iemand in die dat wel is!
We zitten ook ergens te denken tussen 200-300 euro gezien hetgeen aan materiaal waarover we beschikken (ik weet het, met goede apparatuur heb je nog geen goed feest, maar die spullen moeten ook betaald kunnen worden...
) Het enige nadeel is dat onze doelgroep (18-jarigen voornamelijk) zelfs al klaagt over 125 euro, en bij het opdrijven van onze prijs gaan we dus een deel van onze doelgroep verliezen vrees ik. Dan gaan we ons meer moeten richten op de grotere feesten.
MvgTopic: Wat kosten jullie nou? (9-7-2007 21:20:00)
Maar iets van 200-250 ?Voor feesten waar we zelf niet echt thuis zijn in de muziekstijl huren we gewoon iemand in. Kwestie van niet te zitten 'prullen' met iets waar we niks van kennen en daardoor geen hoge kwaliteit kunnen afleveren. Voor een 40-jarigenfeest huren we bv iemand in, en dit zal dan 300-350 euro kosten 'all in'.
Bedankt voor de reacties btw!
Mvg
EDIT: voor een idee van hoe een show van ons er een tijdje terug uit zag kunnen jullie eventueel op onze site de foto's van in Kermt bekijken. Bij dit feest hadden we wel nog geen PAR56's, Prolytebrug of case voor de mixset. Het is nog een vrij 'basic' show, maar daarom niet minder mooi...
Welke scanners zijn dat? Aan de kleuren te zien toevallig Exciters?
Mvg
Topic: Het Denon DND4500-topic (31-10-2007 23:58:00)Mvg
Ook bij de S1000 is dit zo meen ik (morgen voor de zekerheid nog eens kijken, maar ben voor 99% zeker...
)
Is inderdaad érg irritant, meer went wel na ene tijdje. En zoals al gezegd: hotstarts zijn inderdaad de oplossing.
Mvg
Topic: dj's gezocht (21-10-2007 15:39:00)
)Is inderdaad érg irritant, meer went wel na ene tijdje. En zoals al gezegd: hotstarts zijn inderdaad de oplossing.
Mvg
Kristof en Kristof, jullie mogen mij ook altijd mailen mochten jullie nog iemand zoeken!
Mvg
Topic: dap radon 900 in brug??? (13-9-2007 18:07:00)Mvg
Ik heb de indruk dat deze versterker gewoonweg niet gebrugd KAN worden...?!
Mvg
Topic: Laadtijden CD Spelers (8-9-2007 13:50:00)Mvg
DJ Delay schreef:
DAAR IS HIJ DAN:Cd speler: Denon DN-S1000
Leeftijd: 1 jaar, wordt meer dan wekelijks gebruikt, zelden verhuurd.
Verschillende cd's gebruikt (meer dan 5 keer), met autocue.
Gemeten vanaf moment dat de cd speler hem "greep" (erg lastig aangezien dit niet zo duidelijk is bij de Denon) tot het geluid te horen was (moet zelf op play drukken).
Snelste: 5.0 (het meeste)
Traagste: 5.4 (een enkele keer)
Gemiddelde: 5.1 (komt goed in de buurt)
Ik zal binnenkort op een volgende feest de laadtijd eens aan het begin en op het einde van de avond meten!
Mvg
Heatside schreef:
je zou ook kunnen proberen koolstof te lamineren, in deze link staat uit gelegd hoe dit werkt, welliswaar voor iets heel anders maar ik hoop dat je er iets mee kan.Het principe van polyester en carbon is min of meer hetzelfde, alleen is carbon nog een stuk sterker dan polyester. In dit geval zou polyester zeker voldoen gezien de lagere kostprijs en gezien polyester meer dan sterk genoeg is voor deze toepassing.
Mvg
Webbie schreef:
Hallo Xplod,Xplod schreef:
Polyester zou inderdaad een oplossing kunnen zijn! Mocht je hier meer info over willen mag je me altijd mailen!Ik ga de waveguides niet maken van polyester, omdat ik nog nooit echt een strak eindresultaat ben tegengekomen (heb zelf heel wat polyester door mijn hand zien gaan, ik zat namelijk vroeger in de schadewereld).
Ik vind polyester altijd een een beetje "prullen", ten eerste is het vies werk en ten tweede word het eindprodukt nooit écht strak.
Greetz Webbie...
Mvg
Polyester zou inderdaad een oplossing kunnen zijn! Mocht je hier meer info over willen mag je me altijd mailen!
Mvg
Topic: Wat kosten jullie nou? (9-7-2007 21:54:00)Mvg
mark_dabomb schreef:
250 te laag? Als jij ingeschreven bent bij de KvK, een goede website hebt, goede administratie voert, elk feest een feest maakt, uitstraling hebt en inderdaad op alle feesten kan draaien (house, bruiloften, tuinfeestjes, scholen) kan je ook wel richting de 350 euro gaan voor deze set. Meer echt niet vind ik. € 300 is een gangbare prijs voor deze drive-in als je echt goed bent.
En zoals gezegd: bij feesten waarbij we niet echt thuis zijn in de gewenste muziekstijl huren we gewoon iemand in die dat wel is!
We zitten ook ergens te denken tussen 200-300 euro gezien hetgeen aan materiaal waarover we beschikken (ik weet het, met goede apparatuur heb je nog geen goed feest, maar die spullen moeten ook betaald kunnen worden...
) Het enige nadeel is dat onze doelgroep (18-jarigen voornamelijk) zelfs al klaagt over 125 euro, en bij het opdrijven van onze prijs gaan we dus een deel van onze doelgroep verliezen vrees ik. Dan gaan we ons meer moeten richten op de grotere feesten.Mvg
Mr. Edie schreef:
Het ligt ook aan de uitstraling van de show, en natuurlijk of je het publiek los krijgt en wat je zoal aankunt. Ik merk dat een bruiloft vaak weer iets lastiger is (ook met wensen van de klant e.d.) dan voor een middelbare school draaien.Maar iets van 200-250 ?
Bedankt voor de reacties btw!
Mvg
EDIT: voor een idee van hoe een show van ons er een tijdje terug uit zag kunnen jullie eventueel op onze site de foto's van in Kermt bekijken. Bij dit feest hadden we wel nog geen PAR56's, Prolytebrug of case voor de mixset. Het is nog een vrij 'basic' show, maar daarom niet minder mooi...