Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj mento

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 56 bijdrage(n) van Dj mento (Pagina: 6 van 6)

Topic: Zero88 Lightmaster 1200 & Rackmaster 660 (16-1-2007 12:55:00)
Hallo,

Ik heb een zero88 rackmaster 660 (dimmer) en een lightmaster 1200(lichttafel) die allebij 0-10 volt zijn en die wil ik op elkaar aansluiten. Dus ik pak een 7 polige kabel en die zet ik ertussen. Dan gaan alle kanalen op de rackmaster aan, ook als alle schuiven ed naar beneden staan. Weet iemand dit op te lossen?
Als ik de lightmaster aansluit op een showtec d-pack 6 werkt het wel gewoon goed.. Maar dan sluit ik de +20 volt van de d-pack aan op de xlr connector van de lightmaster, en kanaal 1 tot 6 gewoon op de daarvoor bedoelde pinnen.
Handleidingen van de apparaten heb ik wel kunnen vinden maar die zijn ook niet echt duidelijk..
Topic: New-line meeting 7 januari (7-1-2007 21:54:00)
Hahah.. Ik zag je edit wel.. net stond er nog rechtsbovenin.. razz :p Misschien iéts te veel bier? razz :p
Topic: klassenavond (5-1-2007 21:39:00)
www.new-line.nl/forum/read/?m=415947#415947 sneaky :V
Topic: Drive-in show gezocht in Den Haag (9-12-2006 20:21:00)
Hier ook interesse.. ik doe zo even een mailtje.. happy :)
Topic: voeding versterkerrek (3-11-2006 15:40:00)

CyberDance schreef:

..Enige wat je dan nog moet scoren is een verdeler van 32 naar 2x 16 CEE (+ shukos)..
En daarvoor hebben we deze dan weer.. happy :) wink ;)
Topic: ff Lachen: filmpje van helemaal doorgeflipte Dj (5-10-2006 15:12:00)
Ik zet hem wel even op mijn servertje.. happy :) wink ;)
EDIT:Filmpje