Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Sucksir
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 108 bijdrage(n) van Sucksir (Pagina: 6 van 11)
Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (10-7-2005 20:04:00)De CDX-1 heeft maar één fader...Ik doel hierbij op de faders van de mixers van een paar jaar terug. Ik weet niet hoe die faders nu zijn, maar vroeger had ik zo'n oud geval, weet niet eens hoe die heette, maar hij was echt brak. Voortdurend gekraak, maar ik vond hem toen nog goed omdat ik niks beter kende. ;)Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (8-7-2005 17:06:00)
Dré schreef:
sucksir schreef:
Heb zelf ook een tijdje geleden aangedacht om CDX-en te nemen, maar uiteindelijk ging ik toch voor de S5000 omdat ik voreger niet zulke positieve ervaringen heb gehad met Numark (slechte faders)Nee, voor zover ik weet niet.
Wat ik wil zeggen is dat een persoon die net zijn apparatuur binnen heeft niet altijd even objectief is. Check bijvoorbeeld maar de revieuws van de DJX-700. In het begin zijn ze allemaal tevreden en naarmate de tijd verstrekt zie je allemaal updates met slechte verhalen.
Maar voor de rest schijnt de CDX toch een vet apparaat te zijn. Mag ook wel voor het geld dat je eraan besteedt
Heb zelf ook een tijdje geleden aangedacht om CDX-en te nemen, maar uiteindelijk ging ik toch voor de S5000 omdat ik voreger niet zulke positieve ervaringen heb gehad met Numark (slechte faders) en ja wie, betaalt nou duizend euro voor een Numark. Dan moet ik me wel twee keer bedenken.
Topic: Het Numark CDX-1 Cd-speler-topic (8-7-2005 14:46:00)Wat ik wil zeggen is dat een persoon die net zijn apparatuur binnen heeft niet altijd even objectief is. Check bijvoorbeeld maar de revieuws van de DJX-700. In het begin zijn ze allemaal tevreden en naarmate de tijd verstrekt zie je allemaal updates met slechte verhalen.
Maar voor de rest schijnt de CDX toch een vet apparaat te zijn. Mag ook wel voor het geld dat je eraan besteedt
Heb zelf ook een tijdje geleden aangedacht om CDX-en te nemen, maar uiteindelijk ging ik toch voor de S5000 omdat ik voreger niet zulke positieve ervaringen heb gehad met Numark (slechte faders) en ja wie, betaalt nou duizend euro voor een Numark. Dan moet ik me wel twee keer bedenken.
Zo denkt iedereen de eerste weken als hij zijn apparatuur heeft gekocht. Ik wil je over een jaar nog weleens horen
Maar toch, succes met je apparatuur en hoop voor je dat je er veel plezier aan hebt
Topic: Numark 5000-FX (6-7-2005 17:31:00)Maar toch, succes met je apparatuur en hoop voor je dat je er veel plezier aan hebt
Nee ze hadden de Sony V900 (de Sony 7509) niet op voorraad, dus ik maar wachten en gisteren kreeg ik mail dat ze er ook niet aan konden komen. Toen heb ik maar de Sony V700 genomen
Dus waarschijnlijk gaan ze morgen verzenden, en wordt het pas maandag of vrijdag (zaterdag worden er geen remboursverzendingen aangenomnen bij de post) als ik ze binnen krijg. Op zich zwaar k*t, want je wilt niet weten hoe zeer ik me erop verheug.
Topic: Numark 5000-FX (6-7-2005 12:21:00)Dus waarschijnlijk gaan ze morgen verzenden, en wordt het pas maandag of vrijdag (zaterdag worden er geen remboursverzendingen aangenomnen bij de post) als ik ze binnen krijg. Op zich zwaar k*t, want je wilt niet weten hoe zeer ik me erop verheug.
Hhaha, ja sorry Reind, De Ecler is gewoon de betere, dat is gewoon zo. Op alle punten behalve features scoort de Ecler het hoogst, maar de Denon is zo mooi met die display en het past mooi bij mijn S5000's. Verder is het X-effect leuk, dat aan elkaar linken van je DJ-app zodat je memory en fader-start enzo kan delen en krijgen.
Verder is dat firmware zooi ook heel handig, zo zijn er steeds meer effecten bijgekomen, ook kun je een nieuwe soort EQ-afstelling downloaden, wat de EQ zeer te goede komt. Zoals jullie weten is de EQ behoorlijk ruk vanaf de fabriek, maar door die mod is ie flink verbeterd hoorde ik op het Denon forum.
Mja, back on topic. Iemand al ervaringen met dit ding, de numark 5000FX dan?
En Dre, heb je er al mee lopen pielen?
Topic: Numark 5000-FX (6-7-2005 11:35:00)Verder is dat firmware zooi ook heel handig, zo zijn er steeds meer effecten bijgekomen, ook kun je een nieuwe soort EQ-afstelling downloaden, wat de EQ zeer te goede komt. Zoals jullie weten is de EQ behoorlijk ruk vanaf de fabriek, maar door die mod is ie flink verbeterd hoorde ik op het Denon forum.
Mja, back on topic. Iemand al ervaringen met dit ding, de numark 5000FX dan?
En Dre, heb je er al mee lopen pielen?
En nog iemand al enigszins ervaringen met dit schatje.
Heb egenlijk mijn nieuwe mixer al besteld, maar het is toch wel fijn om te horen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt met de Denon X1500. Daarmee bedoel ik op de slechte faders van de Numark, daar hoorde ik op diverse fora iets over. Maar het kan ook napraterij zijn, zoals zo vaak op fora
Topic: Syrincs M3-220 Multimedia Monitor Systeem (6-7-2005 11:31:00)Heb egenlijk mijn nieuwe mixer al besteld, maar het is toch wel fijn om te horen of ik wel de juiste keuze heb gemaakt met de Denon X1500. Daarmee bedoel ik op de slechte faders van de Numark, daar hoorde ik op diverse fora iets over. Maar het kan ook napraterij zijn, zoals zo vaak op fora
Ja natuurlijk, al moet je wel even de juiste verloopjes nemen, want volgens mij heeft de Syrincs XLR-uitgangen en ik weet niet zeker of de Q-d6 dat ondersteunt. Maar opzich moet het prima kunnen
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (4-7-2005 23:03:00)Zijn wel allemaal HEEL toevallig zeer recent. Het gaat in dit topic over je favoriete Hardstyle/Jumpstyle plaat, en naar mijn idee heeft favoriet niks te maken met recente releases
OK, wel moet ik je toegeven dat die Pure van Zany wel zwaar bruut is, al1 die sample-use al
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (4-7-2005 11:47:00)OK, wel moet ik je toegeven dat die Pure van Zany wel zwaar bruut is, al1 die sample-use al
Eigenlijk wou ik ook het erbij zetten, dat de artiest van hardcore origine is, maar het nummer zelf heeft op zich een vrij lage BPM en de Bassline is zeer hardstyle-like, dat vind ik verder ook zo mooi aan het nummer.
Mja, het verschil tussen hardcore en harstyle is af en toe vaag hoor
Topic: Je favo Hardstyle/Jumpstyle plaat (4-7-2005 11:23:00)Mja, het verschil tussen hardcore en harstyle is af en toe vaag hoor
IPV edit, quote knopje gebruikt