Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RiLe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 65 bijdrage(n) van RiLe (Pagina: 6 van 7)

Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (12-8-2005 00:56:00)

Roy_01 schreef:

ik vind armin van buuren meer talent hebben dan tiesto
Tiesto hoeft geen talent meer te hebben... dat heeft ie al gehad
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (29-7-2005 21:05:00)

mini schreef:

zky schreef:

Ergernis, dat er meerdere dj's op een feest zijn,
En dat ze al met elkaar op de vuist gaan, voor de draaitijd.
Heb jij dit wel eens meegemaakt, dat ze letterlijk op de vuist gingen?.. zo ja: zeer triest .. shut up :X
Ik neem aan van wel... anders plaatst ie het hier niet denk ik
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (8-7-2005 20:20:00)
Volgens SlamFm word het Acent - Kylie
Topic: Beste Platen zaak (8-7-2005 20:14:00)
Wie weet er een goeie platenzaak in Friesland? Ik heb Google er al ff bij gehad maar daar werd ik niet echt wijzer van. Het zoekresultaat van deze zoekmachine was ook niet zo super. Ik kwam alleen op pagina 6 of 7 van deze topic (weet niet meer precies) tegen dat er in Friesland wel degelijk vinyl winkeltjes waren. Wie weet waar?

Alvast bedankt!
Topic: Boodschappen in muziek bij achteruit afspelen (6-7-2005 17:55:00)
Dit is denk ik niet echt een verborge boodschap maar in het nummer Looking Good van Gregor Salto zegt ie ook Just don't care als je hem terugspoelt
Topic: Zomerhit van dit jaar??? (29-6-2005 12:14:00)

yoghurt schreef:

Eerste denk ik niet, want die zit al zo'n 1,5 jaar in mijn cd koffer laugh :D , maar je hebt natuurlijk laatbloeiertjes...

Vind dat scandinavische plaatje idd wel wat hebben.
Bon Garcon - Freek You die is toch ook al een hele tijd uit hoor maar dat is ook nu pas een hit...
Topic: waar moet ik mee beginnen (24-6-2005 11:48:00)
Hoeveel je kan vragen ligt een beetje aan jezelf. Zoals in dat andere topic al is aangegeven moet je je klanten kunnen aanvoelen en bijvoorbeeld niet vette hardcore op een trouwfeest gaan draaien.

De prijs heb je dus zelf in je handen. Heb je veel klanten en zijn ze tevreden dan kan je met je prijs omhoog.
Topic: waar moet ik mee beginnen (23-6-2005 22:38:00)

tom welts schreef:

Ff ander onderwerpje over mijn set die ik binnekort op new-line ga kopen.
hoeveel kan ik nou vragen van dit setje (per avond ongeveer 4 uur)???
heb zelf dubbele cd speler van skytec 2500 .
en mengpaneel kanaals met toon regeling .
en 2 draaitafels van skytec 3020.

groetjesss
Wat bedoel je precies? Hoelang je daar mee kan draaien of hoeveel geld je kan vragen als je jezelf inclusief aparatuur gaat verhuren?

In het laatste geval zou ik dit topicje even goed doorlezen want daar staat in dat je je prijs niet bepaald door de aparatuur die je hebt maar o.a. door de muziek die jij draait en naar de tevredenheid van de klant.
Topic: Video beeld (14-6-2005 12:59:00)
Misschien is Resolume wat? Een goed programma met veel mogelijkheden.
https://www.resolume.com
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (9-6-2005 15:25:00)

mickey schreef:

Mijn vraag is simpel, hoe zijn jullie aan je budget gekomen om een prof dj set te kopen
Mijn antwoord is simpel.

Gewoon keihard werken voor je centen.

Me pa heeft ze eigen bedrijf dus als ik tijd over heb ben ik aan het werk. Me ouders hebben er niks aan betaald... Mijn vader zegt altijd: Als je iets wilt kopen maar je hebt geen geld kan je het niet kopen (erg logisch) dus zal je er voor moeten werken...