Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van RiLe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 65 bijdrage(n) van RiLe (Pagina: 1 van 7)

Topic: Drive in show meubel (21-4-2008 19:35:00)

lj/dj cono schreef:

RiLe schreef:

lj/dj cono schreef:

Vervoer is niet echt een probleem.
voor een show heb je gauw al een aanhanger nodig en die huur ik dan natuurlijk ook.
Wat voor aanhangertje huur je dan als ik vragen mag?
Een boedelbakkie o.i.d.?

Ik heb toevallig zelf een paar weken geleden een aanhangertje gekocht! Maar wel een tendemasser anders ligt je apparatuur echt te stuiteren achterin!
Prima dingetje, 2.45m lang en daar past precies alles in!
Ik ga binnenkort wel ff wat foto's schieten want me nieuwe meubel is ook echt rete strak maar dat volgt allemaal nog wel ff!
Heb een adressje van iemand die ik ken met een mooie dichte aanhanger die ik voor een vriendenprijsje kan huren. (enkelassig).
Dat stuiteren ligt aan je vering van je aanhanger.
Heb er zelf een gehad met blad vering en die is best shock proof.
Is niet helemaal waar!
Een enkelassige aanhanger gaat door elke kuil heen waar een tendemasser op zo'n moment het gewicht op de andere as gooit en er dus over heen rijdt!
Topic: Drive in show meubel (17-4-2008 00:09:00)

lj/dj cono schreef:

Vervoer is niet echt een probleem.
voor een show heb je gauw al een aanhanger nodig en die huur ik dan natuurlijk ook.
Wat voor aanhangertje huur je dan als ik vragen mag?
Een boedelbakkie o.i.d.?

Ik heb toevallig zelf een paar weken geleden een aanhangertje gekocht! Maar wel een tendemasser anders ligt je apparatuur echt te stuiteren achterin!
Prima dingetje, 2.45m lang en daar past precies alles in!
Ik ga binnenkort wel ff wat foto's schieten want me nieuwe meubel is ook echt rete strak maar dat volgt allemaal nog wel ff!
Topic: Drive in show meubel (9-4-2008 19:47:00)
Heb sinds kort ook een nieuw meubel..
Ik moet het eigenlijk anders zeggen.. Ik heb sinds kort een meubel!

Hij is wel aardig gelukt denk ik zelf! Ga er binnenkort wel even een foto'tje van plaatsen!
Opbouwen gaat in ieder geval aardig snel (9minuten..)
Topic: Podium verhuur bedrijven (9-4-2008 17:59:00)
Ik zou mij gewoon ff bellen ;)
Hebben toch wel 't meeste podiumdelen van het land. (in dit type dan..)
Jongens als stageco en dergelijke kunnen we niet aan tippen. Kan ook niet want die bouwen met hele andere constructies.
We proberen ons steeds meer te richten op de podium markt!
Samen met Bojo zijn we nu 't enige verhuurbedrijf die van dit type een rond podium van 6 meter hebben.
Verder hebben we delen van 2x1, 1x1, 0.50x1, 2x1 (als taartpunt) 1x1 (als driehoek) en nog wel wat andere dingetjes.
Leliveld verhuur zijn broers van me vader (check mijn achternaam maar) en die kopen al onze oude podiumdelen over.
Maar mocht je nog wat podiums nodig hebben kan je Accuraat Verhuur dus ff bellen.
We hebben er nog wel wat voor Koninginnedag..
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (1-3-2008 12:48:00)
Nog even iets heel grappigs..

Ik zit even op me werk te new-linen (mooi nieuw werkwoord) omdat ik dit gewoon even met jullie wilde delen.

Er kwam hier net een klant drie podiumelementen ophalen. De meeste van jullie weten wel dat die dingen 2x1 meter zijn en vrij zwaar.
De klant kwam met een Citroen C2..

Knappe jongen die dat er in gaat krijgen :D
We moesten er hier nogal om lachen
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (1-3-2008 02:09:00)

dimi_v schreef:

denk dan wel aan je rijbewijs, anders ben je zwaar in overtreding waarschijnlijk. Of evt. als het je eigen karretje is waar je nooit veel gewicht in gooit bij de RDW op papier de TTM laten verlagen.
Op een motor na mag ik alles besturen dus dat is niet zo'n probleem!

Uhh.. ik lieg.. bus mag ook niet ;)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (29-2-2008 11:47:00)
Ik heb even een vraagje.
Ik ben sinds een paar weken de trotse eigenaar van een Peugeot 207 1.6..
Zoals de meeste wel weten is dit nou niet echt een auto om lekker veel in kwijt te kunnen! (ja, 4 leuke vrouwen.. maar dan houdt het op!)

Van de zomer wil ik allemaal nette vliegkisten gaan maken en had ik het idee om gewoon een klein aanhangertje achter me Peug te gooien.
Nu kan ik beschikken over twee twee assige tendemaster aanhangers (als ik zou willen) maar die zijn vrij groot en zuipen daardoor waarschijnlijk erg veel benzine.

Ik had het hier dus even met me vader over en die zei toen jongen doe dat nou niet want ik denk dat zo'n enkelassig aanhangertje heel erg gaat stuiteren en dat zou dus schade aan materiaal/apparatuur betekenen.
Nu vroeg ik me af of er mensen zijn die zelf een klein aanhangertje gebruiken, of dat niet te veel gaat stuiteren op de weg en of dat nog eventuele gevolgen heeft op de apparatuur!

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Rick
Topic: Post hier je logo! (15-2-2008 15:10:00)

Mathijs_promix schreef:

Bedoeling van een logo is dat de klant op 1 oogopslag moet zien waar t over gaat. Je moet niet 5 min naar een logo kijken om te ontdekken wat er staat.
Okey! Thnxs!
Voor mij is het makkelijk te zien omdat ik weet wat er staat! Vandaar dat ik het hier even post zodat ik even de mening van andere kan horen! In ieder geval bedankt en ik ga kijken of ik er iets mee kan!
Topic: DJ-nickname (15-2-2008 09:01:00)
Ik vindt Guido van Hout eigenlijk wel een vette naam!
In het engels denk ik ook gewoon goed uit te spreken en ik vind om heel eerlijk te zijn Party-Addict een beetje "kinderlijk" klinken als je snapt wat ik bedoel?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (6-2-2008 19:05:00)

Yoghurt schreef:

DJDS schreef:

Ach, als je voor 150 euro een dj en geluidsset huurt voor een hele avond.. shut up :X
Soms is 'nee' verkopen goedkoper. Sowieso, €150,- DJ en geluidsset hele avond? Dan weet je bij voorbaat dat je in je eigen vingers gaat snijden, schadevergoeding of niet.
Inderdaad! Daar kan je geen bakwagen, een paar mensen die het opbouwen en een DJ voor laten komen..