Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Dj pyro
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Dj pyro (Pagina: 6 van 20)
Topic: reloop timecode? (17-6-2008 16:58:00)Ja maar dan hangen je kabels weer te bengellen.
Zoals matthijs zegt, houten blokjes willen wel nog eens een oplossing bieden.Topic: versterker, welke? (5-6-2008 08:32:00)Ja maar dan zit je nog altijd met maar 1 nozzle.
Wat je eventueel kan gebruiken is van die buizen voor droogautomaten. Of dit verantwoord is, dat is een andere zaak.
Moet je enkel nog een systeem vinden om in 2 te splitsen.
Wat dit gaat geven van output heb ik totaal geen idee van.
Ik heb het nog weten gebruiken op een Magnum 3000 om de rook naar boven te sturen (soort fogjet).
Was ongeveer 1,5m buis dat er aan hing.
Output viel wel mee, maar er hing natuurlijk wel een zware doos aan.
Wat dit gaat geven met een Z1500, geen ideeTopic: Nieuwe lichtset: Commentaar? (3-6-2008 20:36:00)
Aangezien het product nog niet leverbaar is veronderstel ik dat er nog niet veel meer over geweten is als wat er in de webshop staat.
Topic: T-4 balk voor ledparren (16-6-2008 13:35:00)Eventueel zoiets.
En dan een kabel maken van bulgin naar gewone netstekker.
Dan zit je met constante voeding op je bar + dat het euro aansluitingen zijn.
Of anders kan je misschien met één van deze iets knutsellen?
Topic: meer vermogen uit sub-top setje (13-6-2008 09:26:00)En dan een kabel maken van bulgin naar gewone netstekker.
Dan zit je met constante voeding op je bar + dat het euro aansluitingen zijn.
Of anders kan je misschien met één van deze iets knutsellen?
Staat vrij duidelijk uitgelegd in de techtalk waarom je een zwaardere versterker zou nemen
Topic: versterker in flightcase (5-6-2008 08:36:00)
kevinos91 schreef:
Aansluitpanel bovenin ?Zoals matthijs zegt, houten blokjes willen wel nog eens een oplossing bieden.
Ja dat kan perfect.
Als je het andersom zou doen (een versterker van 400w op boxen van 20w) zou je meer problemen hebben vrees ik.
Ik heb nog een aantal maanden gedraaid met 2 k-115 (450w) op een ax-400 (2x 135w).
Dit ging perfect.
Het enige nadeel dat je hebt bij een te zwakke versterker (vind ik toch) is het feit dat je veel sneller je versterker zal overbelasten.
Het ideale is een versterker die 1,5 tot 2 maal het rms vermogen levert van je boxen.
Topic: Rookmachine Splitsen (4-6-2008 19:58:00)Als je het andersom zou doen (een versterker van 400w op boxen van 20w) zou je meer problemen hebben vrees ik.
Ik heb nog een aantal maanden gedraaid met 2 k-115 (450w) op een ax-400 (2x 135w).
Dit ging perfect.
Het enige nadeel dat je hebt bij een te zwakke versterker (vind ik toch) is het feit dat je veel sneller je versterker zal overbelasten.
Het ideale is een versterker die 1,5 tot 2 maal het rms vermogen levert van je boxen.
roystraver schreef:
hoezo wil je dit zo graag? je kan tog ook gewoon je rookmachine aan de voorkant verhogen?Wat je eventueel kan gebruiken is van die buizen voor droogautomaten. Of dit verantwoord is, dat is een andere zaak.
Moet je enkel nog een systeem vinden om in 2 te splitsen.
Wat dit gaat geven van output heb ik totaal geen idee van.
Ik heb het nog weten gebruiken op een Magnum 3000 om de rook naar boven te sturen (soort fogjet).
Was ongeveer 1,5m buis dat er aan hing.
Output viel wel mee, maar er hing natuurlijk wel een zware doos aan.
Wat dit gaat geven met een Z1500, geen idee
Maar zoals in dit topic te lezen is blijkt dat de lichtopbrengst van de ledparren nog meevalt in vergelijking met een 300W par.
Plus het voordeel dat je ze gelijk welke kleur kan geven, terwijl je met conventionele parren altijd beperkt zit qua kleuren.
Als ik nieuwe parren zou kopen zou ik toch ook zwaar gaan twijfelen om naar led over te gaan.
Topic: [aansluiting] speakers (1-6-2008 14:03:00)Plus het voordeel dat je ze gelijk welke kleur kan geven, terwijl je met conventionele parren altijd beperkt zit qua kleuren.
Als ik nieuwe parren zou kopen zou ik toch ook zwaar gaan twijfelen om naar led over te gaan.
Er zijn een aantal verschillende aansluitingen die gebruikt worden voor boxen.
De meest voorkomende zijn:
- draadklemmen (vooral bij budget boxen)
- Jack
- XLR
- Speakon
Of de skytec boxen draadklemmen hebben weet ik niet.
Topic: subwoofers wat is een goede keuze (27-5-2008 09:18:00)De meest voorkomende zijn:
- draadklemmen (vooral bij budget boxen)
- Jack
- XLR
- Speakon
Of de skytec boxen draadklemmen hebben weet ik niet.
Als ik je site bekijk denk ik dat het voor onder de skytec boxen is.
1 tip, gooi ze buiten en koop 2 k112 of K115 in de plaats.
Heb je niet veel minder rendement van maar wel veel betere klankkwaliteit.
De baskasten komen dan later wel
.
Topic: Filters voor par 64 (uitlichten) (23-5-2008 19:22:00)1 tip, gooi ze buiten en koop 2 k112 of K115 in de plaats.
Heb je niet veel minder rendement van maar wel veel betere klankkwaliteit.
De baskasten komen dan later wel
.Als je open wit al koud vind, dan wil ik niet weten wat je van een 201/202 vind
.
152 is inderdaad iets dat redelmatig als frontlicht gebruikt wordt.
.152 is inderdaad iets dat redelmatig als frontlicht gebruikt wordt.