Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Gunnie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 74 bijdrage(n) van Gunnie (Pagina: 6 van 8)

Topic: Inrichten van je eigen disco (18-2-2005 01:44:00)
die rijst bollen met black light zijn leuk laugh :D
de rest ziet er ook niet slecht uit voor zo even in de kelder te hebben
Topic: De DYNAMO VAN JB (13-2-2005 18:30:00)
ik kijk even naar de thread titel, jup JB Systems Dynamo, geen moving head dus
Topic: female deejays (13-2-2005 13:59:00)

teknoknights schreef:

yoghurt schreef:

En Monika Kruze natuurlijk, echter geen linkje van laugh :D

grtz
Waarom schrijft ook iedereen altijd Monika Kruze ? happy :)
<a rel="nofollow" href=" https://www.monikakruse.com/ " class="ext"> https://www.monikakruse.com/ </a>

En ja Sjapper, je zult wel gelijk hebben dat het er nog veel zijn... Maar ik vind het wel een leuk topic sneaky :V Heb al hele leuke msn-schermafbeeldingen gevonden laugh :D
ze kan in ieder geval lekker mixen laugh :D

foto
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (12-2-2005 20:42:00)
die autobieders zijn hatelijk en er zijn veel oplichters die iemand laten bij bieden dus
Topic: Boost Hyper Dragon MK II (7-2-2005 23:55:00)

Victor schreef:

Ik heb ooit eens een experiment gedaan met een 1 mW helium-neon lasertje. Vanaf een hoog gebouw gericht op een kerktoren die minstens 10 km verderop stond. Met een verrekijker was de stip duidelijk te zien.

Dan kan je wel nagaan hoe ver deze veel sterkere groene laser komt!
ooit dit gezien op een ander forum wink ;)
https://users.pandora.be/borake/laser/laser.htm

was een 100mW
Topic: Info mbt OUD lichteffekt (par 36 bal met strobo's) (30-1-2005 19:08:00)
het zijn en blijven zalig fascinerende licht effecten
Topic: noob (22-1-2005 00:55:00)
een boek kopen om dj te worden shut up :X
owkeej zoiets kan je autodidact leren als je wil, kan erin komen dat je een video/dvd bekijkt maar een boek
Topic: ervaringen velleman zelfbouw-kit usb -> dmx (21-1-2005 21:24:00)
yeehaa het was binnen laugh :D
het solderen gaat vrij goed als je al eens met een soldeerbout gewerkt hebt en alle onderdelen zijn netjes in volgorde te plaatsen. op iets meer dan een half uurtje zat alles in elkaar, behuizing is plastic maar toch stevig genoeg en er zitten 2 leds op voor Power en DMX signaal aan te geven.

de bijgeleverde lightplayer snap ik nog de ballen van maar met freestyler werkt het perfect nadat ik een fixture voor de JB Systems Dynamo had gemaakt sneaky :V
nu nog wat leren hoe ik die sequences kan maken en dan zit het weer goed

pics:
foto doosje
foto print
foto microcontroller



edit: koste trouwens 69€ ipv 79€
Topic: ervaringen velleman zelfbouw-kit usb -> dmx (17-1-2005 23:28:00)

tha joshh schreef:

Ik hoop dat ik hem in nederland ook kan kopen. Ik ben er nog niet helemaal achter hoe freestyler werkt, maar het ziet er mooi uit, ook het feit dat de winners ervanuit in te voegen zijn is leuk.

@gunnie: heb je msn? of mag ik je anders een mail sturen? ik kom er met dat progje niet helemaal uit. Heeft helemaal geen haast hoor, moet dat ding van velleman nog bestellen (als het uberhaubt kan) en daarna nog bouwen....
mail mag altijd, msn zit ik zeeeeer weinig op happy :)
IRC daarentegen kan je me altijd vinden, #crazymodders of #fawclan op quakenet

hoe freestyler werkt ben ik nog niet volledig uit maar heb al wel een Fixture file gemaakt voor de JB Systems Dynamo happy :) nu maar wachten tot deze vrijdag, dan is het normaal binnen
Topic: Boost Hyper Dragon MK II (17-1-2005 23:24:00)
weet niet maar is een beetje koeling bij zo een ding niet aangeraden buiten alleen die kleine fan aan de achterkant?