Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Viero

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Viero (Pagina: 6 van 20)

Topic: Klim jij even omhoog? (16-9-2010 13:36:00)
Krijg al direct zin om er zelf in te gaan klimmen ^^
Topic: Is dit mogelijk? (PC->MIDI->LC12/2->Moving heads). (18-8-2010 02:05:00)

arvoitus schreef:

Bedankt voor je tip! Chamsys MagicQ is al bezig met installeren. wink ;)
De Enttec dongle is op hun eigen website 55 euro, maar helaas wel 40 euro shipping. Goedkoper dan 69 euro kan ik hem verder niet vinden. Ik zal eens kijken of mijn aanvraag wordt goedgekeurd in het budget.

Btw: is die manier die ik hierboven heb beschreven uberhaupt wel mogelijk?
Omtrent het midiverhaal kan ik je niet helpen, op gebied van licht ken ik er niets van...
Ik heb je omtrent de dongle nog een pm gestuurd :)

edit: geen pm dus, heb de optie niet :p stuur mij even een berichtje, dan reply ik :)
Topic: Is dit mogelijk? (PC->MIDI->LC12/2->Moving heads). (18-8-2010 01:26:00)
Je kan voor 50 euro de kleinste Enttec dongle kopen, heb je 1 universe (genoeg voor wat kopjes), en je kan met Chamsys werken om alles aan te sturen, leer je onmiddellijk met 'grote-show-software' werken wink ;)
Topic: Is dit mogelijk? (PC->MIDI->LC12/2->Moving heads). (18-8-2010 00:58:00)
En waarom zo'n constructie? Je kan toch gewoon ofwel met de tafel alles sturen ofwel met de computer (via een usb-dmx dongle)? Waarom moeilijk maken als het gemakkelijk kan wink ;)
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (24-7-2010 00:47:00)

YourLiVe schreef:

Wel een beetje jammer als het buiten 35 graden is, dan kun je dat water dus ook weggooien.
Water hoef je niet zo snel weg te gooien hoor :p In mijn wagen liggen flessen die 2 maanden oud zijn en nog altijd perfect drinkbaar zijn wink ;)
In mijn wagen heb ik ook altijd iets van water, koekjes etc. liggen voor de kleine nood :)
Topic: Waar vervoeren jullie de drive in mee? (14-6-2010 11:20:00)

PvG schreef:

Moet een "adapter" in: van rail naar oog.
Hoeft toch niet persé? Je kan perfect ook spanbanden kopen waar er reeds van die klikkers op zitten... Vind ik persoonlijk gemakkelijker omdat de overgang met de 2 haken dan niet in de weg zit...
Topic: Wat kosten jullie nou? (11-6-2010 14:17:00)

ideedeluxe schreef:

YourLiVe schreef:

Ik vind 500 / 600 euro aan de hoge kant hoor, maar dan vooral vanwege de uitstraling (of eigenlijk het ontbreken daarvan). Kan ook een kwestie van smaak zijn, ik zie graag wat parretjes en een nette backdrop.
Ga het aantal uren eens tellen? van 20:00 tot 03:00 is 7 uur. Vind het erg lang, maar zie zelf ook steeds vaker dat mensen zulke lange feesten geven. Ik vind dat daar wel iets tegenover mag staan. 400 euro is echt het minimum....
Zo'n lange feesten zijn standaard voor mij qua duur, ik zet dan 2 x T4 of 1 T4 met LEDparren, dat is rond de 400 euro bij mij. Concullega zet 2 icolors met djset en boxen standaard weg voor 600 euro, ik denk dat ik dan wel nog goed zit :)
Topic: Wat kosten jullie nou? (11-6-2010 12:48:00)

DjREsound schreef:

Een kleine peiling. Wat vinden jullie een reëele prijs voor onderstaande bruiloftset:

opstelling

-Ca. 150 man
-Vervoer ca. 10km
-Tijden 20:00u - 03:00u
-Ervaren Dj
-Geluid 2x1kW
-licht 8 scans en 2 lasers

Ik wil een beetje vergelijking hebben van wat een normale gangbare prijs is.
500/600 euro?
Topic: Onderwater thema + blacklight (7-6-2010 19:22:00)
Omdat je aankaart dat je het een goa look wil geven >> doeken. Je weet wel, van die zeer kleurvolle doeken die je vind op elke rommelmarkt en de kleine winkeltjes in Brussel-Centraal. Boven de dj een doek met 2 giant ogen en iedereen kan in trance beginnen geraken :)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (30-5-2010 22:06:00)

niekj92 schreef:

Waarom heb je er eigenlijk wielen onder gedaan?
Klein kistje en zo héél zwaar is het nog niet.
Om een ander en zwaarder kistje op de zetten? Of mss voor een hoge dj kist (en dan zitten de amps uiteraard langs onderen :p