Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Timmel
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 61 bijdrage(n) van Timmel (Pagina: 6 van 7)
Topic: Geloof niet alles wat je op internet ziet... (1-2-2005 10:15:00)
Inderdaad, ik hoor zelfs al niks meer boven de 16 kHz. Panasonic heeft tweeters voor in de auto die tot 80 kHz kunnen weergeven. Dit zou het ruimtelijk stereo-effect ten goede komen. Welk radiostation, Cd of MP3 bevat zo'n signalen???? Pure marketing.
Topic: Ik hoor het niet... (1-2-2005 09:52:00)Inderdaad, oefenen. Ik had er in het begin ook moeite mee. Het duurde gemiddeld 2 minuten voordat ik 2 liedjes gelijk had lopen en ze gelijk bleven lopen. Soms duurde het zelfs zo lang dat het liedje alweer afgelopen was. Na 2 jaar regelmatig te draaien lukt het me om 2 liedjes na 30 seconden naadloos te mixen. Veel succes en geef de moed niet op.
Topic: Geloof niet alles wat je op internet ziet... (29-1-2005 18:25:00)Ik heb geleerd dat de samplerate minstens 2 x de hoogste frequentie van het signaal moet zijn. Dus die 44.1kHz is voldoende
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (25-1-2005 20:17:00)Thanks, ik geloof dat ik nog een andere heb gehoord maar deze is ook leuk voor op de carnavalskar. Greetz Tim
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (21-1-2005 10:15:00)Weet er iemand wie de après-ski-remix heeft gemaakt van "Schnappi das kleine krokodil"? Het zou door Nederlanders geremixt zijn. Ik heb hem gehoord maar kan hem niet vinden, is echt leuk. Wie helpt mij?
Topic: Het Punisher baskast topic (15-1-2005 21:12:00)Heb je spaanplaat gebruikt of zie ik dat verkeerd? Krijg je dat wel geschroeft? Verder ben ik ook benieuwd naar de resultaten. Greetz Tim
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (22-12-2004 15:14:00)probleem is opgelost
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (21-12-2004 17:24:00)Bert & Ernie - zoek de zeep (hardhouse remix) Wat vinden jullie van deze remix? Ik heb hem een jaartje geleden gemaakt. Luister ook eens naar de mix van Aventura, die hebben ze zelfs op de radio gedraaid. Greetz Dj T!M
https://64.27.25.195/board/two-song.php?id=8170
en klik op play of download
Topic: De bouw van (NEXO PS10) toppies. (17-12-2004 20:45:00)https://64.27.25.195/board/two-song.php?id=8170
en klik op play of download
Heel mooi en goed wat je allemaal maakt ivo, misschien bestel ik ooit nog wel een set bij je. Zou het mogelijk kunnen zijn dat je wat meer foto's op je site zet van projecten en afgewerkte kasten. Greetz Tim
Topic: De bouw van (NEXO PS10) toppies. (29-11-2004 18:35:00)Heel mooi ivo. Wat moet zo'n kastje kosten?