Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Laxap

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Laxap (Pagina: 6 van 20)

Topic: Lichttafel voor Ledpars en scans (9-5-2008 14:51:00)

dj pyro schreef:

... op de 136 kun je je pars en scanners appart aansturen (dus ook elk een appart programma laten lopen).
Bij de scanmaster moet je je parren mee programmeren met je scans en verlies je al snel een stuk dynamiek in je show.
Het kan aan mij liggen maar is dat juist niet wat je wil als je een show programmeerd? Naar mijn idee moeten de kleuren van de parren toch wel afgestemd zijn op de scanners. Als je het aan mij vraagt zou ik dus juist kiezen voor een controler waarmee ik de parren en scanner juist wel gezamelijke programma's kan geven.
Topic: Laserworld EL-80G DMX (8-5-2008 16:56:00)
Ik heb zelf een dmx tabel gemaakt, ik heb alleen op dit moment geen internet aansluiting thuis en kan hem je dus niet mailen. Stuur mij anders even een mail en zodra ik internet heb zal ik proberen hem je te verzenden.
Topic: 18sound 18LW1400 speakers & BR118 ontwerp (28-4-2008 13:05:00)

Djtommie6 schreef:

Stukjes plafond kwamen naar beneden.....
Stukjes (systeem)plafond komen bij mij al naar beneden met 2 hybride kasten van Ivo shut up :X
Topic: laser van 30mW sterk genoeg? (16-4-2008 07:52:00)

LJ DaAn schreef:

offtopic: Laxap.. jammer van het chaotische filmpje.
Heb je helemaal gelijk in, als ik even niet achter de knoppen sta heb ik niet alles meer in de hand wink ;)
Topic: laser van 30mW sterk genoeg? (15-4-2008 18:26:00)
Ferdi,

Als het om de laser gaat die je van mij wilt huren dan kun je hier een filmpje vinden van de laser i.c.m. 2x 250 watt msd scanners en een geni fl-1800 stroboscoop.
Topic: Martin SCX 600 (12-4-2008 11:05:00)
Zijn er hier mensen die de SCX serie van martin wel eens naast een budget merk gehouden hebben zoals hq-power?
Mijn hq-power scanners gaan er namelijk uit en ik ben van plan om een setje scx scanners van martin aan te schaffen.

De huidige scanners van mij hebben een 250 watt msd lamp. Is de output van de scx 600 te vergelijken met de output van een budget scan met msd lamp?

En hoe groot is het verschil tussen de scx 500 en de scx 600? Want voor de prijs van 4 stuks scx 600 kan ik ook 8 stuks scx 500 aanschaffen. Dus wat is wijsheid?
Topic: Dap Compact Array Line-array 12" top (10-4-2008 12:07:00)
Zijn er inmiddels al mensen die dit systeem in de praktijk gebruikt hebben? En zijn er mensen die ervaring hebben met het gebruik van deze kasten in een "klassieke" opstellen? Dus op een statief en een enkele kast per kant?
Topic: van luidspreker statief licht statief maken (1-4-2008 16:21:00)
Als ik jou was zou ik gewoon een aluminium buis met eerder genoemde koppeling gebruiken.
Aluminium buis van 2 meter kost iets van 30 euro.
Topic: Martin MiniMac Profile Moving Head of GLP Ypoc 250 (18-3-2008 16:56:00)
Waar ik mij vooral zorgen om maak is of een minimac nog een beetje mee komt met 300 watt mfl en 500 watt raylight parren.

Ik begrijp ook heel goed dat een 575 watt HMI een stuk hogere output zal hebben dan een 150 watt HTI. Ik twijfel er zelf alleen aan of die minimac's hun geld waard zijn.
Topic: Martin MiniMac Profile Moving Head of GLP Ypoc 250 (18-3-2008 12:25:00)
Ik zit op dit moment te twijfelen of ik voor nieuwe scans moet gaan of voor gebruikte minimac's. De situatie is als volgt. Ik kan kiezen uit:
8x 250 MSD scans (HQ-power exciter) nieuw voor +/- €2000,-
4x 575 HMI scans (Futurelight DJ-scan 600) nieuw voor +/- €2600,-
6x Martin minimac profile gebruikt voor +/- €1900,-

Ik vraag mij vooral af wat de lichtopbrengst van een minimac profile is.
Op dit moment gebruik ik namelijk 2 hq-power extreme 250 scanners (250 MSD) en wil hier niet op achteruit gaan qua licht opbrengst.