Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DvE
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 127 bijdrage(n) van DvE (Pagina: 6 van 13)
Topic: jonge beginner (11-2-2005 19:03:00)Ik dacht dat ie 19 cm Ø is.
van de duurste oem-speler ? (bijv. cdi-500 enz ??)Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (11-2-2005 14:17:00)Dat vind ik ook ik vind de CDJ-800 echt een koek blik want het lijkt alsof hij helemaal van plastic is en hij is zo hol als wat, MAAR ik vond de scratch goed klinken hoor Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (11-2-2005 12:32:00)Deze ? https://www.adjaudio.com/pdffiles/CDI%20500.wmv
Gewoon van de site van American audio
[edit] heb net nog effe gegoogled en toen zag ik dit filmpje https://www.soundhouse.co.jp/otoya_movie/cdi500/cdi500.asp helaas wel rare taal maar jah (en sorry van de lange links maar ik weet niet hoe ik ze korter kan maken)Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (10-2-2005 23:06:00)owkee dan Topic: Spiegels bevestigen (21-11-2004 22:06:00)
Martin.Er staat dat het minimaal 24 uur moet zitten (kom ik ook pas achter want op de verpakking staat wat anders namelijk 3 dagen)
Maar ik denk dat het hard word
voor de draaitafels zou ik de Akiyama nemen is namelijk goedkoper (dan AA) EN je krijgt er een courier bag bij !! (www.new-line.nl/v/12683)
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (11-2-2005 15:48:00)Master ® schreef:
DvE schreef:
weet iemand hoe groot da scratch wiel eigenlijk is? en werkt ie een beetje lekker ?
Master ® schreef:
plastic platter en de rest van de cd spelerweet iemand hoe groot da scratch wiel eigenlijk is? en werkt ie een beetje lekker ?
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (11-2-2005 10:10:00)Master ® schreef:
Mag ik dat filmpje van de CDI 500 ??.Gewoon van de site van American audio
[edit] heb net nog effe gegoogled en toen zag ik dit filmpje https://www.soundhouse.co.jp/otoya_movie/cdi500/cdi500.asp helaas wel rare taal maar jah (en sorry van de lange links maar ik weet niet hoe ik ze korter kan maken)
Ik heb gezien dat american audio van die filmpjes had gemaakt voor de psx en de ps2 maar weet iemand of die filmpjes er ook zijn van de CDI-500 (had er al wel 1tje gevonden maar dat was alleen met scratch)
Of filmpjes van mensen zelf
Topic: Nieuwe OEM-cd-speler? Iets waard? (10-2-2005 18:36:00)Of filmpjes van mensen zelf
Zijn er al mensen die meer weten over de Duurste versie van de OEM spelers ?
Topic: Spiegels bevestigen (22-11-2004 06:07:00)martijn schreef:
90 graden wordt het daar echt niet, dus plakken maar.Maar ik heb gekeken en de lijm is bestand tot +90 graden zie www.bison.nl/upload/af993e0fc2c7dd2dc07ca6.pdf voor meer info
Nu lijkt het mij wel een geschikte lijm (na de specs gelezen te hebben, Commentaar of tips altijd welkom)
Topic: Spiegels bevestigen (21-11-2004 21:55:00)Nu lijkt het mij wel een geschikte lijm (na de specs gelezen te hebben, Commentaar of tips altijd welkom)
kvm schreef:
Daar wordt ik niet echt wijzer van, helaas is internet nog niet zover dat je het ook kan aanraken, Voelt de kit na uitdroging hard of zacht(siliconen achtig)? (tijd van uitdroging staat meestal op de tube)Martin.
Maar ik denk dat het hard word