Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Dj rabe

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 108 bijdrage(n) van Dj rabe (Pagina: 6 van 11)

Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (19-7-2006 16:37:00)
bedankt! ik denk dat ik het maar ga proberen met de componenten van de k serie

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (18-7-2006 19:31:00)
ik kan de componenten van de k-115 niet vinden in de shop of ben ik nu dom ?

mvg mathijs laugh :D
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (17-7-2006 19:51:00)
de componenten van de k-115 passen wel in de rw serie? en heeft er misschien iemand ervaring mee.
en het verschil tussen de rw en k serie is die zodanig dat het een goede keus is om ze te vervangen of om een setje
k-115 te kopen?

mvg mathijs bedankt voor de reacties
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (17-7-2006 17:43:00)

timleferink schreef:

Mischien kan je eerst deze een keer bestellen: /v/14800 (zorry dat er geen link is, kan die haakjes niet vinden op m'n pda). Ik meen dat ik had gelezen dat die driver eigenlijk in de rw-15 en rw-155 had moeten zitten maar dat dap dat niet heeft gedaan om een paar euro's te besparen. Wat vind je verder van je rw-15's dan? goed genoeg of wil je eigenlijk wek een stapje hoger?

Tim Leferink
deze heb ik er in gezet.
ik ga van de week eerst luisteren bij de plaatselijke boer naar de k-115 en ax-15. ik had ook iets mee gekregen over een x serie of heb ik dat mis?

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (16-7-2006 19:18:00)
mischien makkelijk om te weten ben in bezit van 2x rw-18b die in combinatie met k-115 kan wel ?

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (16-7-2006 18:26:00)
dus als ik het goed begrijp is het upgraden van mijn speakers niet zon goed idee en kan ik beter gaan kijken naar andere ax 15 bijvoorbeeld. of zijn er nog ander alternativen.

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (16-7-2006 15:24:00)
1 keer was het mijn eigeschult toen draaide de versterkers in de clip met carnval maar hier na was dat niet aan de orde. ik draaide op half vermogen en in een keer was die weg.

mvg mathijs
Topic: rw-15 3e keer hoorn opgeblazen wat nu te doen? (16-7-2006 12:13:00)
Ik heb 2x rw-15, nu zijn gister avond voor de 3e keer de Hoge tonen op gebalzen.
Nu ben ik dit dus zat, is er ook een ander optie om er andere speakers in te zetten.
ik vindt de hoge tonen op hoog nivo ook schel klinken. Dus wordt het denk ik tijd om er iets anders in te zetten als dit mogelijk is. De 15 inc speakers mogen ook eventueel vervangen worden.

mvg mathijs
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (7-5-2006 17:13:00)
N schootlijd werk ik bij een hovenier en in de vakanties, 6 euro per uur sneaky :V.
s`avonds werk ik op een boomkwekerij 4 euro per uur.
verder veel spaaren en zakgeld.

mvg mathijs
Topic: Low budget tip bij de Aldi (26-1-2006 15:39:00)
Ook maar even 1 gehaald doet het goed duidelijk beeldschermpje. Ja kan der verder niet veel over zeggen doet wat ie moet doen ashamed :$.

mvg mathijs