Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Pk
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 73 bijdrage(n) van Pk (Pagina: 6 van 8)
Topic: Ultratop Dance Top 100 2004 (26-1-2005 20:38:00)
ook bij een prive aangelegenheid dan?? bv verjaardagsfeestje van de buurjongen?
Topic: Geboren te Weert (25-1-2005 21:20:00)Getver Dré thx!
ik verstond in dat lied altijd 'maar liever dat nog, dan een BORD voor zn kop van de zakenman'. Vond al dat dat nergens op sloeg
Goh is er iets waar jij niets van weet??
wree wijs!
edit: het interesseert wsl niemand een bal maar sleep je muis even over deze
emoticon, scream the movie?
scary!
ok nog maar een biertje dan maar
Topic: Scanwall (6-1-2005 19:35:00)ik verstond in dat lied altijd 'maar liever dat nog, dan een BORD voor zn kop van de zakenman'. Vond al dat dat nergens op sloeg
Goh is er iets waar jij niets van weet??

wree wijs!
edit: het interesseert wsl niemand een bal maar sleep je muis even over deze
emoticon, scream the movie?scary!
ok nog maar een biertje dan maar
T, wat zou je gebruiken als scanwall (cirkel?)
en nog vraagje, die cirkel huur je in dacht ik he?
Topic: Slechtste ervaring (28-12-2004 22:06:00)en nog vraagje, die cirkel huur je in dacht ik he?
jah idd, hadden ze best even bekeken voor ze die constructie gingen belasten.
Nuja er zal wel een doelgroep voor bestaan, dat zeker.
Topic: Slechtste ervaring (28-12-2004 19:53:00)Nuja er zal wel een doelgroep voor bestaan, dat zeker.
klik vooral eens op de link 'meegemaakt' ..
lijkt dat ze weinig respect hebben voor hun eigen en vooral andermans materiaal..
huur je deze jongens in, zuipen ze dan ook nog gratis en voor niets enkele vaten leeg
Topic: Slechtste ervaring (28-12-2004 19:05:00)lijkt dat ze weinig respect hebben voor hun eigen en vooral andermans materiaal..
huur je deze jongens in, zuipen ze dan ook nog gratis en voor niets enkele vaten leeg
Deze hebben er ook wat meegemaakt https://www.rocxy.nl/.
Ik kan me zo al voorstellen wat voor mensen je voor je krijgt als je deze drive-in inhuurt voor je feesje.. Tokkie-style?
Topic: scans aan truss op kamer (20-12-2004 10:12:00)Ik kan me zo al voorstellen wat voor mensen je voor je krijgt als je deze drive-in inhuurt voor je feesje.. Tokkie-style?
van ondereeeeeeeeeeen!
Topic: nieuwe velleman moving head (8-12-2004 21:05:00)
Haha bidji.. ken je Koen ook
prijzen zijn dr goed.. service echter 0, dien je ook wel wat rekening mee te houden
Topic: nieuwe velleman moving head (8-12-2004 18:27:00)
prijzen zijn dr goed.. service echter 0, dien je ook wel wat rekening mee te houden
@ Luc; die scans had een vriend van me.. heb die dus aan het werk gezien, voor het geld helemaal niet slecht, gobo/kleur posities raakten daar echter af en toe beetje in de war. Als je van plan bent de moving head te kopen mag je er gerust wat foto's en/of een filmpje van maken :p
grtz
Topic: nieuwe velleman moving head (7-12-2004 20:11:00)grtz
Dat ze hun kleuren/gobo positie soms even kwijt zijn is wel jammer, kan je echter wel verstaan van een budget moving head met deze functies..
In ieder geval, als er meer ervaringen met deze mh zijn, ik ben een en al oor :)
bedankt alleszins al
In ieder geval, als er meer ervaringen met deze mh zijn, ik ben een en al oor :)
bedankt alleszins al