Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Remczero
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Remczero (Pagina: 6 van 20)
Topic: Shoutcast (12-1-2005 21:08:00)Opzich gebruik je het door tweeen delen van loops niet zo vaak nee. Maar het feit dat de speler zelf loops maakt is toch een feature die ik op zon speler meer als 2 keer op een avond zou gebruiken. (beatcutter vind ik alleen nuttig om een climax op te bouwen of gewoon wat te pielen. Dat is idd wel wat minder interesant om 100 keer op een avond te doen).Topic: Pioneer CDJ-800 (7-1-2005 17:50:00)Topic: flightcase interieur maken (5-1-2005 18:59:00)
Ik zit nu ook met shoutcast te klooien. Met router. portforwarding van poort 8000 en 8001 staat aan. Ik word alleen niet opgenomen in de lijst op shoutcast.com. Ik kan er dus denk ik vanuit gaan dat er iets niet goed is gegaan. Zijn deze poorten de enige die open en geforward moeten? Alvast bedankt
Topic: nieuw dingetje van hercules (foto's + lange lap text) (11-1-2005 16:27:00)Sorry maar ik kan het op die site toch ook niet vinden hoor. Reind riep de naam van de site in een ander topic wat inmiddels op slot is ook. Ik ben nu een kwartier die site rond aan het zoeken maar zie nergens hercules voorbij schieten hoor 
[edit] las op een duitse site ,dat vanaf bpm studio 4.9 de djconsole word ondersteunt ,dat zal het antwoord op je vraag wel zijn denk ik. Voor de rest kan je via de genoemde site updaten.[/edit]
Topic: Pioneer CDJ-800 (9-1-2005 21:22:00)
[edit] las op een duitse site ,dat vanaf bpm studio 4.9 de djconsole word ondersteunt ,dat zal het antwoord op je vraag wel zijn denk ik. Voor de rest kan je via de genoemde site updaten.[/edit]
De functie die ik graag zie op de mk3 is gewoon mp3ondersteuning
Laten we beginnen aan het begin
ojee waarom voel ik weer een denon/pioneer strijd opkomen jullie reacties afwachtende..
Topic: Pioneer CDJ-800 (8-1-2005 23:50:00)
Laten we beginnen aan het begin
ojee waarom voel ik weer een denon/pioneer strijd opkomen jullie reacties afwachtende..Skit schreef:
maar de beatcutter is zoiets wat je max. 2 keer per avond gebruikt.je kan toch oko bij cdj 800 kiezen bij jog instelling... vinyl of cd...
Klopt jaMaar wave display is idd beetje onodig (vind ik) want ik voel gewoon wanneer de beat weer terug komt maarja dat is denk ik niet bij iedereen?
Ik vind het een hele nuttige functie Je hebt altijd nummers met afwijkingen. Daar kan je dan toch nog met de hotstarts ingrijpen als het mis drijgt te gaan.Ik vraag me af cdj 1000 heeft cuepunt opslag en cdj 800 beatcutter, als ze nou een cd speler maken met beatcutter en cuepunten links cuepunten rechts die beatcutter en dan de eject konp en de break instelbaar knop ergens anders zou wel vet zijn toch?
Zou idd wel erg vet zijn. Overigens heeft de cdj 800 ook een geheugen waarin je cuepoints in kunt zetten ,enkel geen hotstarts. Ik ben het met je eens dat dat een punt is wat mist op de 800. Hoewel je met de loop in en reloop eigenlijk ook 1 hotstart hebt. Voor de rest kan je 2 cdj800's ook op elkaar aansluiten om cuepoints over te sturen uit het geheugen. Dat maakt het toch net wat verdraagbaarder zonder memorycard. Ik ben nog steeds niet overtuigt van de 1000 hoor. Die memorycard is alleen wel handig als je wel eens op locatie draait waar ook 1000's staan ,maar ik vind niet dat dat het extra geld waard is eigenlijk.
Er zijn bedrijven die het schuim met laser kunnen snijden heb ik hier wel eens gelezen op het forum ,maar daar zal waarschijnlijk ook wel een prijsje aan zitten.
Topic: Pioneer CDJ-800 (5-1-2005 14:55:00)Tja het ding is alleen wat schokgevoelig in vergelijking met de 800. Toch ook wel een belangrijke feature.
Topic: Pioneer CDJ-800 (3-1-2005 18:11:00)Je ziet zeg maar waar een nummer hard of zacht is. Een klein beetje een emulatie van een groef van een plaat.
Topic: Geboren te Weert (30-12-2004 22:35:00)Ik ga het nog maar eens zeggen ,van harte gefeliciteerd met jullie zoon
Dat het de nieuwe tiesto mag worden!
Topic: Liveset opnemen met MP3 (28-12-2004 17:10:00)
Dat het de nieuwe tiesto mag worden!
En een portable DAT recorder ,is dat geen optie? Volgens mij kan je daar ook in hoge kwaliteit mee opnemen (weet op dat gebied maar weinig dus correct me if i'm wrong)
Woeps zit nu wel een HEEL oud topic te kicken :S Waar komt dit nou toch vandaan in mijn laatste reacties :O
Woeps zit nu wel een HEEL oud topic te kicken :S Waar komt dit nou toch vandaan in mijn laatste reacties :O