Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Patrick van Vugt
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Patrick van Vugt (Pagina: 6 van 20)
Topic: [Interview] Rank 1 (Benno de Goeij) (7-6-2005 16:27:00)
MutZNou, tiesto heeft er meer op z'n naam staat dan je verwacht. Hij heeft b.v. met de goei ook kamaya painters opgezet. En met ferry corsten Gouryella, en wat dacht je van sparkless, en magik journey, theme from norefjell, suburban train enz. Tiesto heeft veel meer publiek berijkt dan die andere die je noemt. Ook b.v. enternity (alibi), Gouryella (gouryella) Wastland (kamaya painters)Mirror (straydog) Wonder (Major leaque)...
Tiesto word mischien wel als hufter gezien, maar dat is ieder zijn mening. Ik vind de muziek die hij maakt en mixt gewoon geweldig, en vergelijk hem eens met de """groote"""" artiesten. zoals robbie williams ofzo, dat zijn pas hufters. Die hebben gewoon 15 huizen. Tiesto doet het nog rustig aan met zijn geld...
en niet te vergeten, aliances van tiesto:
Allure, Da Joker, Drumfire, Hammock Brothers, Paradise In Dubs, Passenger (2), Roze, Stray Dog, Tom Ace, Wild Bunch
En groups:
Alibi, Andante, Clear View, Control Freaks, DJ Limited, DJ Misja, DJ Yves & Two Deejays, Glycerine, Gouryella, Hard Target, Kamaya Painters, Major League, T-Scanner, TB X-Press, Tiesto, Storm & Montana, Vimana, West & StormTopic: Ben je de Q-30 snel beu? (5-6-2005 22:54:00)
En ja. Alle platen (eerste pers) hebben die omgewisselde namen.Gebeurt wel meer, b.v. agnelli & nelson - el nino, eerst dacht ik dat ik de verkeerde plaat gekocht had, maar hij bleek dus op de b site te staan...Topic: rare dingen met synq smx-1 (4-6-2005 20:09:00)
dat van die uitgelekte info mag je wel vergeten ;)
ik heb al een hele tijd geleden deze mail gehad ;) (21 maart)
Beste Mathieu,
Fijn te horen dat de Synq producten je bevallen.
Ik kan je melden dat we op dit ogenblik aan een table top CD player
werken met digitale scratch, effecten, full MP3 compatibel enz...
Er wordt ook gewerkt aan een SMX-2 mixer...
Best Regards,
Mark Ameryckx
BEGLEC CVAZo zo, nog een table top er bij ook, reden om m'n set helemaal van synq te maken:PTopic: Synq SMX-2 (1-6-2005 21:24:00)
time will tell.
word hit!!
daar laat ik het bij
Nou Fred, geef op z'n minst een hind, ben wel heel erg benieuwd nu...Topic: Ben je de Q-30 snel beu? (24-5-2005 21:50:00)
alleen sl's bij bedrijven/clubs/discotheken/dj's die al tijden bezig zijn/studio's/omroepen/ziekenhuis omroepen/thuis Dj's/drive Inns/verhuurbedrijven.
idd-je ziet ze bijna nergens!!!!
maar de q 30 is een prima TT en ik ken versch. die er al jaren op draaien en daar tevreden mee zijn.Nou, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Je ziet tegenwoordig (helaas) ook steeds meer numark tafels (ttx) en ook zijn de oem bakken hun opmars langzaam begonnen. Het MEEST sl's klopt wel, alleen maar niet...Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (22-5-2005 11:34:00)Ja, daar dacht ik giseren ook al aan. Hij deed dit bij tiesto in concert 2 ook ergens bij een nummer. Seamless loop en dan de pitch opschroeven.
Wow, nu dwaalt het wel heel erg ver af...
Maargoed, Rank1 is inderdaad goed ja. Maar toch blijft het gewoon een kwestie van smaak. Tiesto vind ik zeker niet slechter als rank 1, beter zelfs. Ik waardeer zijn muziek ook hele erg, hoewel ik het steeds minder begin te vinden. De oude tracks zijn idd veel beter. Ook heeft hij een hele shitload remixes uitgebracht (onder b.v. magikal remake/remix). Luister voor de gein Dreamcatcher - I don't wanna loze my way (magik muzik remix) maar eens, dat is echt een plaat waar ik kippenvel van krijg. Ook heb ik al iemand hier wastland horen noemen, zeker ook een hele goede plaat.
En dat gepush met die media vind ik hier helemaal niks temaken mee hebben. Tiesto zal door al die media echt niet slechter zijn gaan produceren. Als je b.v. traffic nou pakt (1 van de slechtste nummers). Dat is begonnen met een lolletje, omdat hij geloof ik voor de tmf award ofzo een track moest hebben. Hij heeft daar dus echt niet veel tijd in gestoken, en het is ook nooit bedoelt geweest om dat nummer echt te lanceren. Maar door dat media gedoe is die plaat helemaal opgehiped, en 100x per dag op de radio/tv uitgezonden. Vind Tiesto dat erg? Nee, tuurlijk niet, die verdient er lekker geld mee. Het gewone top 40 publiek vond dat nummer geweldig, maar de mensen die zijn muziek echt kennen (dus ook de oude classics) die weten dat dit een k*t nummer is, en zullen er ook wel zoiets achter zoeken. (ik heb het b.v. nooit als een "echte" tiesto productie gezien).
Topic: [Interview] Rank 1 (Benno de Goeij) (5-6-2005 23:10:00)Maargoed, Rank1 is inderdaad goed ja. Maar toch blijft het gewoon een kwestie van smaak. Tiesto vind ik zeker niet slechter als rank 1, beter zelfs. Ik waardeer zijn muziek ook hele erg, hoewel ik het steeds minder begin te vinden. De oude tracks zijn idd veel beter. Ook heeft hij een hele shitload remixes uitgebracht (onder b.v. magikal remake/remix). Luister voor de gein Dreamcatcher - I don't wanna loze my way (magik muzik remix) maar eens, dat is echt een plaat waar ik kippenvel van krijg. Ook heb ik al iemand hier wastland horen noemen, zeker ook een hele goede plaat.
En dat gepush met die media vind ik hier helemaal niks temaken mee hebben. Tiesto zal door al die media echt niet slechter zijn gaan produceren. Als je b.v. traffic nou pakt (1 van de slechtste nummers). Dat is begonnen met een lolletje, omdat hij geloof ik voor de tmf award ofzo een track moest hebben. Hij heeft daar dus echt niet veel tijd in gestoken, en het is ook nooit bedoelt geweest om dat nummer echt te lanceren. Maar door dat media gedoe is die plaat helemaal opgehiped, en 100x per dag op de radio/tv uitgezonden. Vind Tiesto dat erg? Nee, tuurlijk niet, die verdient er lekker geld mee. Het gewone top 40 publiek vond dat nummer geweldig, maar de mensen die zijn muziek echt kennen (dus ook de oude classics) die weten dat dit een k*t nummer is, en zullen er ook wel zoiets achter zoeken. (ik heb het b.v. nooit als een "echte" tiesto productie gezien).
mutz schreef:
ga nou voor de gein eens kijken wie de meeste nummers geproduceerd hebben op die magik cd's ,dan kom je toch echt weer bij de bovenstaande 4 uit.MutZ
Tiesto word mischien wel als hufter gezien, maar dat is ieder zijn mening. Ik vind de muziek die hij maakt en mixt gewoon geweldig, en vergelijk hem eens met de """groote"""" artiesten. zoals robbie williams ofzo, dat zijn pas hufters. Die hebben gewoon 15 huizen. Tiesto doet het nog rustig aan met zijn geld...
en niet te vergeten, aliances van tiesto:
Allure, Da Joker, Drumfire, Hammock Brothers, Paradise In Dubs, Passenger (2), Roze, Stray Dog, Tom Ace, Wild Bunch
En groups:
Alibi, Andante, Clear View, Control Freaks, DJ Limited, DJ Misja, DJ Yves & Two Deejays, Glycerine, Gouryella, Hard Target, Kamaya Painters, Major League, T-Scanner, TB X-Press, Tiesto, Storm & Montana, Vimana, West & Storm
Je krijgt er dan wel gratis speling bij. 1 tip zal ik je geven, koop bij new-line, teminste mensen die er echt vertand van hebben!
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (5-6-2005 11:07:00)flapske_kort schreef:
POTA is gewoon de afkorting voor "Parade of the Athletes"En ja. Alle platen (eerste pers) hebben die omgewisselde namen.
Mixer staat inmiddels weer bij Beglec, hopelijk gaat het nu wel lukken. Ik heb gevraagd of ze de mixer niet terug willen sturen als het probleem niet gevonden kan worden. Maar dat er dan een andere oplossing gezocht kan worden.
Topic: Synq SMX-2 (4-6-2005 19:39:00)Mati schreef:
hehe :Ddat van die uitgelekte info mag je wel vergeten ;)
ik heb al een hele tijd geleden deze mail gehad ;) (21 maart)
Beste Mathieu,
Fijn te horen dat de Synq producten je bevallen.
Ik kan je melden dat we op dit ogenblik aan een table top CD player
werken met digitale scratch, effecten, full MP3 compatibel enz...
Er wordt ook gewerkt aan een SMX-2 mixer...
Best Regards,
Mark Ameryckx
BEGLEC CVA
Redelijk interesant, een nieuwe smx-2. Wat zal er nieuw kunne zijn... Ik bedoel, op de smx-1 zit bijna alles wat je nodig hebt...
Topic: nieuwe knaller van dj tiësto? (28-5-2005 20:22:00)fredje schreef:
en er gaat er weer een komen
time will tell.
word hit!!
daar laat ik het bij
fredje schreef:
helemaal waar,alleen sl's bij bedrijven/clubs/discotheken/dj's die al tijden bezig zijn/studio's/omroepen/ziekenhuis omroepen/thuis Dj's/drive Inns/verhuurbedrijven.
idd-je ziet ze bijna nergens!!!!
maar de q 30 is een prima TT en ik ken versch. die er al jaren op draaien en daar tevreden mee zijn.
Peter schreef:
Waarschijnlijk gewoon met een sampler en dan seamless loop en dan de release steeds hoger zetten...?