Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djdimi
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djdimi (Pagina: 6 van 20)
Topic: Drive-in show gezocht in Den Haag (11-10-2006 12:54:00)En dat is jouw mening.
"Rokende mensen komen er bij mij niet in, ik kijk wel even verder".
Overigens doen foto's met veel knopjes en faders het erg goed.
Ziet er nogal "Prof" uit
Met Vriendelijke Groet,
Dj XciterJa ik weet het, ik moet nog uitpluizen in photoshop hoe en wat.Topic: html-tips voor het maken van je site (28-9-2006 15:27:00)
Dat is het hem net, als je in het tweedehands forum kijkt, zie je dat hij z'n spullen te koop heeft gezet.
Topic: ff Lachen: filmpje van helemaal doorgeflipte Dj (10-10-2006 17:49:00)Die kerel mankeert wel wat hoor! Zie 'm gaan
...
Topic: dimmerpack/switchpack??? (5-10-2006 22:44:00)
...Kan het ook niet zijn dat het zo'n switch / dimpack-inéén is?
Topic: Reloop RP-4000 (erg) Probleem (4-10-2006 18:12:00)Pas op Syl, er bestaan mensen die dit soort dingen letterlijk nemen
.
Topic: ff Lachen: filmpje van helemaal doorgeflipte Dj (4-10-2006 15:25:00)Topic: Bedelen voor goed-doel showtje ? (4-10-2006 13:03:00)
.Ik hoop in ieder geval dat dit "bedelen" niet onder de gewone mensen komt (bruiloft, verjaardagsfeesjes bijvoorbeeld).
Maar gelukkig zijn er nog mensen die gewoon een drive-in huren zonder daarbij te bedelen ;-)..
Topic: Skytec Rookmachine (29-9-2006 09:47:00)Maar gelukkig zijn er nog mensen die gewoon een drive-in huren zonder daarbij te bedelen ;-)..
Ik wil nu niets zeggen hoor maar je hoeft niet steeds te zeggen "ze hebben nog altijd niet gebeld"
.
Topic: html-tips voor het maken van je site (28-9-2006 18:55:00)
.martijn0012 schreef:
Overigens vind ik de foto's ook niet denderend. Mensen die staan te roken in je header?dj xciter schreef:
Dat kan zoiets geven als:"Rokende mensen komen er bij mij niet in, ik kijk wel even verder".
Overigens doen foto's met veel knopjes en faders het erg goed.
Ziet er nogal "Prof" uit
Met Vriendelijke Groet,
Dj Xciter
Rustig blijven
, ik ben het even nog allemaal aan het testen en dan maken we de boel kleiner.
Topic: html-tips voor het maken van je site (28-9-2006 15:09:00)
, ik ben het even nog allemaal aan het testen en dan maken we de boel kleiner.Ik heb al iets makkelijker gevonden.
Heb in Photoshop alle nodige foto's verkleind naar het gewenste formaat.
Daarna "new" in Photoshop genomen, gewenste formaat van de header instellen, dan alle foto's die je verkleind hebt naast elkaar zetten. Als alles goed is gegaan dan krijg je dit
Heb in Photoshop alle nodige foto's verkleind naar het gewenste formaat.
Daarna "new" in Photoshop genomen, gewenste formaat van de header instellen, dan alle foto's die je verkleind hebt naast elkaar zetten. Als alles goed is gegaan dan krijg je dit