Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Tha joshh

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 101 bijdrage(n) van Tha joshh (Pagina: 6 van 11)

Topic: meubel verven (23-11-2003 17:02:00)

Peter schreef:

Heeft er iemand echter nog een ideetje om de boel een beetje krasvast te maken, want zo stevig is een laagje verf natuurlijk ook niet.
Een (of meerdere) goeie lagen parketlak, effectief en krasvast in het kwadraat. Een andere optie is epoxilak, maar dat is vrij prijzig.
Topic: Slechtste ervaring (19-11-2003 22:44:00)
Op een klein schoolfeest in een klein dorp: Leraares tegen mij (ik toevallig een maglite in mijn handen) : "we hebben vorig jaar last gehad van vechtlustige jeugd.... als dat weer zo is hoef je je niet in te houden...."
Uiteindelijk niets gebeurd.
Topic: Firestorm (9-11-2003 21:35:00)

tha joshh schreef:

Ik heb mijn reviewtje weggezet bij de reviews in de webshop, ik zal hem in de loop van de week nog uitbreiden.
Mijn excuses, ik heb mijn scanmaster nog steeds niet binnen, dus op dat gebied is de review nog niet uitgebreid. wel ben ik een bug tegen gekomen... zie review
Topic: Firestorm (29-10-2003 21:11:00)
Ik bedoelde daar geen specifieke personen mee hoor Peter, ik kan er niets aan doen als je je dan toch aangesproken voelt laugh :D wink ;)
Topic: Firestorm (29-10-2003 20:32:00)
Ik heb mijn reviewtje weggezet bij de reviews in de webshop, ik zal hem in de loop van de week nog uitbreiden.
Topic: Firestorm (28-10-2003 19:55:00)
ok, dan zal ik proberen morgen een klein reviewtje te maken... vanavond geen tijd.
Topic: Firestorm (27-10-2003 21:29:00)

HaRdStYLe schreef:

Wie heeft de FireStorm in zijn bezit!?!?!?
Ik heb inmiddels 2 exemplaren in mijn bezit, als daar behoefte aan is wil ik daar wel een en ander over vertellen...
Topic: Welk nummer is dit? (22-10-2003 01:27:00)

DJ HanSie V schreef:

tha joshh schreef:

Ik ben opzoek naar de naam van het nummer dat gedraaid wordt bij die unox-reclame (je weet wel, met die pinguins wink ;) )
Papa's got a brand new pig bag?
Zijn verschillende artiesten van..
Ja klopt!! bedankt happy :)
Topic: Welk nummer is dit? (19-10-2003 00:21:00)
Ik ben opzoek naar de naam van het nummer dat gedraaid wordt bij die unox-reclame (je weet wel, met die pinguins wink ;) )
Topic: DMX Studio Professional (15-10-2003 23:32:00)

Fossalta schreef:

Ook het geweldige idee om de MIDI uitgang te gebruiken op je DMX controller (dus geen interface meer nodig) lijkt te gaan werken, hiermee hebben we natuurlijk iets unieks want zelfs een Dj Mingle heeft een MIDI ingang. Dus het is nog even afwachten of dit grapje echt goed gaat werken. Ook de beginnende drive-in shows kunnen dan met hun bestaande DMX controller (b.v. showmaster o.i.d.) kijken of computersturing iets voor hun is zonder eerst 100en al niet 1000en pleuro`s hier voor moeten uit te geven.
Greetz, Fossalta
Heb je al een indicatie van wat zoiets zou gaan kosten?