Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van MC Party

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 102 bijdrage(n) van MC Party (Pagina: 6 van 11)

Topic: Truss adapter vraagje (20-3-2005 16:13:00)
Ben ook benieuwd wie deze lifters importeert.
Is gewoon de vmb lijn gecopied.
Heeft er iemand een prijslijst ?
Topic: Truss adapter vraagje (26-2-2005 13:33:00)

Max schreef:

Hier nog een foto van de VMB trussadapter voor de geinteresseerde!
Heb je een richtprijs voor me. Ziet er iig hetzelfde uit als de work versie. Ik kreeg een andere foto toegemaild toen ik mijn leverancier vroeg om een foto van de bijbehorende VMB adapter. Was Doughty geval, welke er wel errug gammel uitziet.
Topic: Truss adapter vraagje (24-2-2005 14:30:00)
laugh :D laugh :D laugh :D Kapen ze dat zo voor me neus weg.

nee alle gekheid op een boomstam. Ik ga deze week de work adapter passen. Dit is wat ik zoek en het zou dan ook mooi zijn wanneer hij past.
Bedankt iig voor de info.
Topic: Truss adapter vraagje (23-2-2005 09:20:00)
Welke adapter (+eventueel verlkoopje) heb ik nodig voor de

VMB TE-034 Wind-Up Statief
VMB TE-064 pro Wind-Up Statief
Topic: HQ-Power Exciter 250 (16-2-2005 15:20:00)
nee, wanneer men erachter komt dat ook china zijn grote nadelen heeft.

Je wilt niet weten hoevaak er spul uit china komt wat niet goed is.
v.b Heb je eoa rackje besteld(container vol) passen de schroef-gaatjes van pijpje wat eroverheen valt niet goed op elkaar, moet iemand daar dus dagen aan het boren.
Kwaliteit is vaak ook minder en over betrouwbaarheid van die mensen al helemaal niet te spreken, die gasten laten ene na andere bedrijf ploffen en beginnen zo weer met ander bedrijfje...
En maar druk zetten wanneer de volgende container weer verzonden kan worde... shut up :X
Topic: HQ-Power Exciter 250 (15-2-2005 12:09:00)
https://www.skytronic.com/nl/prod/search.php?s=150.378

Zo te zien heeft sky tronic de scan ook al in assortiment...
Topic: HQ-Power Exciter 250 (15-2-2005 10:27:00)
Idd, geloof dat tussen de futurelight en oem nog geen 55 euro zit ex.

En tipisch weer een nadeel van de productie uitbesteden aan de china landen, gasten beginnen gewoon met eigen handel van de door jou uitgewerkte producten. (movitec ???)

Kreeg laatst nog artikel te lezen waarbij de chinees gewoon op dezelfde beurs stond met oem uitvoering van idee van klant (eoa kledingrack) als de opdrachtgever met zijn (h)andel,
maargoed wie weet komt de productie ooit nog eens weer terug deze kant op ...
Topic: nieuwe merken op new line (15-2-2005 10:08:00)
Dat jullie hiervan opkijken, lijkt me toch logisch bij dit soort merken.
Resten moeten weg of marktaandeel vergroten,
bedrijven die marktpositie hebben omdat ze zo goedkoop zijn zijn gewoon veel minder prijs betrouwbaar.

Nieuwe speakerset van behringer is opzich alleen maar positief, vind de huidige set voor de prijs al best redelijk, wanneer nieuwe set beter is met redelijke prijs ...
(mss concurreren met de nieuwe vibe kasten)
Topic: Carnavalsklappertjes 2005 (4-2-2005 13:41:00)
De absolute topper hiero

brandweerman :)

Heb hem ff online gezet(t/m zondag):

https://www.mc-event.nl/brandweer

Mss iemand hier die er ff een leuke bas onder wil zette? laugh :D laugh :D
Topic: HQ-Power Exciter 250 (2-2-2005 19:26:00)

Niek Bolscher schreef:

Profi oplossing shut up :X
Achja, is de prijs ook naar he, ene ach netjes stukkie gaffa derop plakke en het lijkt net zo profi als iemand met de robe/ftrl versie. Moet zeggen dat de robe versie er toch wel een stukje degelijker uitziet.