Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Chuckie

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van Chuckie (Pagina: 6 van 20)

Topic: PPI 8. (16-10-2004 20:23:00)
Dat de signaal ledjes al half branden voordat ik er een signaal heen stuur.
Topic: PPI 8. (16-10-2004 19:14:00)

hans schreef:

*knip*
een mini relais gaat nog net.
Maar hoe zit het dan? want ik heb (nog) helemaal geen relais aangesloten.
alleen een ledje...
Topic: PPI 8. (16-10-2004 01:42:00)

hans schreef:

Ik weet niet wat voor relais je gebruikt, maar met een bc546 kan je alleen vrij kleine relais aansturen, ik las dat je een 16A relais gebruikte, ben bang dat je daar wat meer stroom voor nodig hebt.

Verder lijkt het me geen goed idee om normaal relais te gebruiken ivm met storing, je kan echt beter solidstate relais nemen (zoals fossalta al zei).
Jajaja i know.

Ik ga er wel vanuit dat je weet wat een relais doet enz.
je hebt niet veel stroom nodig om een relais aan te sturen.
En dat heeft trouwens ook niks te maken met het aantal ampere wat een relais aan kan ofwel?
waar het probleem meer zit is tussen het printplaatje met ledjes en de voeding/printerpoort.

ik denk ook maar over te stappen (wat leon over msn zei) op octocouplers ( of iets wat erop lijkt wantja ik ben net 16 en dan mag je bier drinken).
dusja ik heb nu vakantie en ik zie wel ff wat ik doe.
Topic: PPI 8. (15-10-2004 21:18:00)
Op het moment licht het ff stil.
Ik denk mede doormijzelf. ashamed :$

Ik heb nu 2 printjes gemaakt (eentje voor mezelf en eentje voor pattim) alleen ik krijg ze niet goed aan de gang.
het signaal e.d. krijgt ie allemaal wel. alleen hij brand zowieso alleen niet voluit als ik er 12V opzet.
Ik heb nu vakantie dus ik kan er weer ff mee bezig.
Als iemand nog tips/trucks heeft dan horen wij het graag.
Topic: Aarding bij multikabels (12-10-2004 00:06:00)
Hoe zit dat dan trouwens met die zelfbouw nieuwe printjes van 6 kanaals?
hoe staat het daar mee?
Topic: BPM Studio 4.9.1 & Creative Audigy 2 ZS (8-10-2004 19:05:00)
ZOu je ff van het plaatje een link willen maken?

En als je toch een screen maakt. zou je eentje kunnen maken met wat er allemaal nog meer onder player A staat?

Heb je verder in windows zelf in je geluids opties op surround staan?
Als het goed is krijg je dan in bpm studio iets te zien van front en rear speakers.
dan zet je player A op front en player B op rear.
dan zou ie het moeten doen.
Topic: dmx advies... (8-10-2004 15:56:00)

DJ base schreef:

h dus ik heb ook een www.new-line.nl/v/12694 nodig,
oké ik snap het en de lampen heb ik trouwens al, maar waarom zit er dan prijs verschil tussen:
www.new-line.nl/v/3623
en
www.new-line.nl/v/28
De prijs was vroeger altijd wel gelijk ja.
volgens mij ging de showmaster 24 in de aanbieding en is er nooit meer uigekomen. laugh :D
Topic: Schoolfeest Thialf osg colleges (7-10-2004 15:38:00)

dj some1 schreef:

geen idee hoe groot het daar is... het is toch niet het thialf stadion waar moh ook was? laugh :D
Ga er maar vanuit van wel. happy :)
Topic: dmx advies... (6-10-2004 20:56:00)
Ja,

Vergeet geen kabels en een terminator.
En het aller belangrijkste... De lampen zelf. wink ;)

[edit]
het verschil is dat de ene mooier word gevonden dan de ander.
Dus bedenk zelf welke je het mooist vind en neem die.
Topic: dmx advies... (6-10-2004 20:37:00)
Ja.