Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djblackdevil
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 6 van 20)
Topic: Trussberekening (19-11-2008 19:49:00)
een vf van 10 is normaal in de evenementen industrie, vf 5 word gebruikt voor de bouw..
Topic: Beginnerssetje met vragen..... (15-11-2008 10:43:00)de numark total control, kan ik je (net als remco) hartlijk aanbevelen. Controller zit prima in elkaar (tis geen rag mixer, zoals een xtc, maarja kan natuurlijk ook niet voor die prijs). Software is prima (heb liever numark cue als traktor(ivm meer mogelijkheden effecten/hotstarts ed. maar je krijgt ze alle bij) en ik heb er ook nog een geluids kaart bij..
Installeren en inpluggen op je comp/laptop en klaar is klara..
mijn (2dehands (amper gebruikt)); 275 euro (nieuw 350), compleet met software kabels enz..
Mvg Vincent
Topic: Volwaardige tegenhanger van CDJ-1000 mk3? (14-11-2008 17:31:00)Installeren en inpluggen op je comp/laptop en klaar is klara..
mijn (2dehands (amper gebruikt)); 275 euro (nieuw 350), compleet met software kabels enz..
Mvg Vincent
wat een heerlijke discussie weer, i like it ;-)
Ik ben het met victor eens, er bestaan alternatieven voor een cdj 1000, echter is er inderdaard geen speler die hetzelfde is (zelfde functies) en goedkoper zijn.
Een cdj 1000 is inderdaad zo gewilt vanwege de hufter gehalte waarmee hij te bedienen is (en geloof me dat is bij veel dj's een issue (ook dj's drinken/etc tijdens een gig. De pioneer draait heerlijk en heeft net genoeg functies om te mixen. Less is more gaat daarbij zeker op..
IK ben daar echter geen voorstander van (anders was ik wel bij vinyl gebleven, of nee, toch niet ;-)
Ik zie graag een draaiende platter, heb graag hotstarts, ook vind ik pitch bend buttons heerlijk,samples effecten ed)
Nee doe mij maar een dn-s 3500 (nog steeds spijt dat ik ze verkocht heb (maarja ik moet ook met de tijd mee (heb nu dn-h2500)
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (14-11-2008 12:00:00)Ik ben het met victor eens, er bestaan alternatieven voor een cdj 1000, echter is er inderdaard geen speler die hetzelfde is (zelfde functies) en goedkoper zijn.
Een cdj 1000 is inderdaad zo gewilt vanwege de hufter gehalte waarmee hij te bedienen is (en geloof me dat is bij veel dj's een issue (ook dj's drinken/etc tijdens een gig. De pioneer draait heerlijk en heeft net genoeg functies om te mixen. Less is more gaat daarbij zeker op..
IK ben daar echter geen voorstander van (anders was ik wel bij vinyl gebleven, of nee, toch niet ;-)
Ik zie graag een draaiende platter, heb graag hotstarts, ook vind ik pitch bend buttons heerlijk,samples effecten ed)
Nee doe mij maar een dn-s 3500 (nog steeds spijt dat ik ze verkocht heb (maarja ik moet ook met de tijd mee (heb nu dn-h2500)
De ecler sclat maakt ook gebruik van broodjes,
verder heeft een apollo dat niet (faders wel, net als bij de xtc, maar niet voor de printplaten (en de 7.2/3/ de 8.3 e.d hebben dat wel..)
Om het beetje aan te vullen..
edit Dre was me weer is voor..
Topic: Martin Lightjockey vragen (7-11-2008 14:03:00)Topic: DJ-nickname (4-11-2008 23:06:00)verder heeft een apollo dat niet (faders wel, net als bij de xtc, maar niet voor de printplaten (en de 7.2/3/ de 8.3 e.d hebben dat wel..)
Om het beetje aan te vullen..
edit Dre was me weer is voor..
heb een klas genoot die ook sebas heet, word door vele C-bass genoemd, weet niet of je het wat vind, maar moest er gelijk aan denken toen ik jee naam las..
Topic: Nieuwe set EAW, RCF oid. (4-11-2008 20:27:00)@ Jvc heb jij zeker een punt. De kasten komen kwa afmetingen overigens wel overeen (wat inderdaad verder niet veel zegt...
Dit setje is mij door philip jansen aangeboden als eaw kopietjes. Ik heb zelf geen ervaring met de betreffende (orginele) kasten. Ik heb dit daarom maar gewoon aangenomen (aangezien philip hier een prima status heeft). Ik zal me daarom ook terug trekken uit deze discussie aangezien ik de kasten zelf niet ken. Sorry voor de overlast, maar viel even over het feit dat ik gewoon de gegevens door speel die ik gekregen heb en daarop meteen word aangevallen (misschien terecht, misschien niet)
Topic: Nieuwe set EAW, RCF oid. (4-11-2008 19:45:00)Dit setje is mij door philip jansen aangeboden als eaw kopietjes. Ik heb zelf geen ervaring met de betreffende (orginele) kasten. Ik heb dit daarom maar gewoon aangenomen (aangezien philip hier een prima status heeft). Ik zal me daarom ook terug trekken uit deze discussie aangezien ik de kasten zelf niet ken. Sorry voor de overlast, maar viel even over het feit dat ik gewoon de gegevens door speel die ik gekregen heb en daarop meteen word aangevallen (misschien terecht, misschien niet)
Beste Sis,
speaker die er in zit is de b&c 15tbx met de specs;
Nominal Power Handling (2) 1000 W
Continuous Power Handling (3) 2000 W
Sensitivity (1W/1m) (4) 96 dB
Frequency Range 35 - 1500 Hz
als we dan de regel 1.5 x, komen we op 1500 watt p.s uit. Dit is uiteraard met processing (maar die heeft hans (lem). Speaker is volgens philip jansen berekend, dus neem aan dat ik hem daar op kan vertrouwen..
Snap dat jij veel verstand van eaw hebt Sis, maar met alle respect; je hebt mijn boxen nog nooit gezien, nooit gehoord, nooit geproeft en toch haal je alles onderuit..
Topic: Nieuwe set EAW, RCF oid. (4-11-2008 16:43:00)speaker die er in zit is de b&c 15tbx met de specs;
Nominal Power Handling (2) 1000 W
Continuous Power Handling (3) 2000 W
Sensitivity (1W/1m) (4) 96 dB
Frequency Range 35 - 1500 Hz
als we dan de regel 1.5 x, komen we op 1500 watt p.s uit. Dit is uiteraard met processing (maar die heeft hans (lem). Speaker is volgens philip jansen berekend, dus neem aan dat ik hem daar op kan vertrouwen..
Snap dat jij veel verstand van eaw hebt Sis, maar met alle respect; je hebt mijn boxen nog nooit gezien, nooit gehoord, nooit geproeft en toch haal je alles onderuit..
Beste Hans,
Ik heb eventueel nog 2 eaw sb 150 kopietjes (15 inch) staan die weg mogen. Kasten kunnen 1.5 kw @ 8 ohm aan (per stuk). Types van de driver moet ik even opzoeken (dacht b&c).
Kasten hebben 4 blue wheels (tente), echter zitten er nog geen handgrepen/statief adapters in.
Prijs voor de 2 ligt rond de 650 euro.
Mocht je meer informatie willen hebben, dan hoor ik het graag van je.
Groeten Vincent
Topic: Pioneer CDJ-800 MK II (21-10-2008 20:09:00)Ik heb eventueel nog 2 eaw sb 150 kopietjes (15 inch) staan die weg mogen. Kasten kunnen 1.5 kw @ 8 ohm aan (per stuk). Types van de driver moet ik even opzoeken (dacht b&c).
Kasten hebben 4 blue wheels (tente), echter zitten er nog geen handgrepen/statief adapters in.
Prijs voor de 2 ligt rond de 650 euro.
Mocht je meer informatie willen hebben, dan hoor ik het graag van je.
Groeten Vincent
wat ik me nog kan herrineren (tis namelijk langer als een jaar geleden dat ik op een cdj 800mk 1 heb gedraait is dat deze in vergelijking met de mk 2;
een iets zwaardere jog heeft (benden/scratchen gaat iets stroever)
geen mp3
ongetwijfelt ook nog wat anders kleins (maar is via i-net wel op te zoeken)
Enige 'probleem' is dat een cdj 800 zoiezo ouder is dan 2 a 3 jaar (dacht 2) en dus bij intensief gebruik, wel een nieuw loopwerkje kan gebruiken. Dit is echter prima te controleren.
Wat ik zou doen? Ik zou voor het geld lekker een dn-hd 2500 kopen ;-)
lekker van de cd's af (harddisck/usb is de toekomst)
kan ook als midi controller gebruikt worden
meer funties als een 800; effecten/hotstarts (2)
en... Heerlijke compact..
Heb wel is 2 x dn-s 3500 (denon) incl prodj fligh mee naar school genomen. Dan neem je meer als 30 kilo mee (zonder cd's). Nu heb ik een apparaat die in mijn tas past en nog geen 5 kilo weegt, met alle mogelijkheden/opties en met 160 gig aan nummers ;-)
Uiteraard is dit wel persoonlijk. Ik hoef neit perse een cdj 800/1000 op m'n kamer te hebben. Als het maar goed werkt (en daar is pioneer niet de enige mee) en genoeg functies heeft (blijft pioneer een beetje achter ;-)
een iets zwaardere jog heeft (benden/scratchen gaat iets stroever)
geen mp3
ongetwijfelt ook nog wat anders kleins (maar is via i-net wel op te zoeken)
Enige 'probleem' is dat een cdj 800 zoiezo ouder is dan 2 a 3 jaar (dacht 2) en dus bij intensief gebruik, wel een nieuw loopwerkje kan gebruiken. Dit is echter prima te controleren.
Wat ik zou doen? Ik zou voor het geld lekker een dn-hd 2500 kopen ;-)
lekker van de cd's af (harddisck/usb is de toekomst)
kan ook als midi controller gebruikt worden
meer funties als een 800; effecten/hotstarts (2)
en... Heerlijke compact..
Heb wel is 2 x dn-s 3500 (denon) incl prodj fligh mee naar school genomen. Dan neem je meer als 30 kilo mee (zonder cd's). Nu heb ik een apparaat die in mijn tas past en nog geen 5 kilo weegt, met alle mogelijkheden/opties en met 160 gig aan nummers ;-)
Uiteraard is dit wel persoonlijk. Ik hoef neit perse een cdj 800/1000 op m'n kamer te hebben. Als het maar goed werkt (en daar is pioneer niet de enige mee) en genoeg functies heeft (blijft pioneer een beetje achter ;-)