Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van DJ Alexz
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 63 bijdrage(n) van DJ Alexz (Pagina: 6 van 7)
Topic: je opdracht gecancelled!! (3-3-2004 22:04:00)
Tja mischien gaat het in belgie anders
Topic: je opdracht gecancelled!! (3-3-2004 18:49:00)
Dit staat in ons contract wanneer ene boeking gecancelled word:
Artikel 5
Wanneer een boeking wordt geannuleerd op minder dan 21 dagen van het evenement is de huurder 20% van de totaal te betalen som schuldig aan de verhuurder.
Wanneer een boeking wordt geannuleerd op minder dan 14 dagen van het evenement is de huurder 50% van de totaal te betalen som schuldig aan de verhuurder.
Wanneer een boeking wordt geannuleerd op minder dan 7 dagen van het evenement is de huurder 100% van de totaal te betalen som schuldig aan de verhuurder.
Topic: Bekende dj's (Belgie vooral) (23-2-2004 23:24:00)Artikel 5
Wanneer een boeking wordt geannuleerd op minder dan 21 dagen van het evenement is de huurder 20% van de totaal te betalen som schuldig aan de verhuurder.
Wanneer een boeking wordt geannuleerd op minder dan 14 dagen van het evenement is de huurder 50% van de totaal te betalen som schuldig aan de verhuurder.
Wanneer een boeking wordt geannuleerd op minder dan 7 dagen van het evenement is de huurder 100% van de totaal te betalen som schuldig aan de verhuurder.
Dj Gio Of Dj pehdro van the OH !!!!
Stijl: Tunning style, jump, french techno, hard trance,... (eigenlijk alles met hard)
Dj Wout (Sylver, Ex-Illusion)
Stijl: Trance of hardtrance (weet het ni juist)
Dj Regi (Milck-inc)
Stijl: à la wout
Ge hebt er zoveel, maar deze zijn mijn favorieten...
Topic: Welke Scans? (23-2-2004 23:10:00)Stijl: Tunning style, jump, french techno, hard trance,... (eigenlijk alles met hard)
Dj Wout (Sylver, Ex-Illusion)
Stijl: Trance of hardtrance (weet het ni juist)
Dj Regi (Milck-inc)
Stijl: à la wout
Ge hebt er zoveel, maar deze zijn mijn favorieten...
Gewoon 1 truss van 3 meter dwars over de baren van de garage poort elegd, daarop 2 truss Van 4 meter vastgemaakt met safty's ( stands waren Sp-02 van mobil Tech), het ziet er mss wankel uit, maar dat was het niet
, het trouwens een klein privé fuifje....
Alexz
Topic: Welke Scans? (22-2-2004 14:54:00)
, het trouwens een klein privé fuifje....Alexz
Wij werken nu met 6 Velleman Space 250 Scans, en moet zeggen ik ben heel blij van het effect: paar foto's:
home.pi.be/~troncq23/discobarzentex/mariagaardfuif.html
home.pi.be/~troncq23/discobarzentex/collegefuif.html
home.pi.be/~troncq23/discobarzentex/nieuwjaar2003.html
Topic: velleman space 250 (21-12-2003 15:25:00)home.pi.be/~troncq23/discobarzentex/mariagaardfuif.html
home.pi.be/~troncq23/discobarzentex/collegefuif.html
home.pi.be/~troncq23/discobarzentex/nieuwjaar2003.html
inderdaad effect is hetzelfde behalve het mechanisme natuurlijk
Topic: velleman space 250 (21-12-2003 15:09:00)
Eindelijk de fotos zijn er...
de links:
www.geocities.com/djalexz2000/Equipment.JPG
www.geocities.com/djalexz2000/hetdanske4.JPG
www.geocities.com/djalexz2000/ambiance.JPG
Topic: velleman space 250 (7-11-2003 22:35:00)
de links:
www.geocities.com/djalexz2000/Equipment.JPG
www.geocities.com/djalexz2000/hetdanske4.JPG
www.geocities.com/djalexz2000/ambiance.JPG
Edit Mod: links kopiëren naar adresbalk
ja dat is mogelijk, kan wel een tijdje duren want heb geen digitaal fototoestel
de foto's zijn gemaakt met een fototoestel met veel te straffe flitser. Ik zal mijn best doen!!!!!!!!!
Topic: velleman space 250 (9-10-2003 19:33:00)
de foto's zijn gemaakt met een fototoestel met veel te straffe flitser. Ik zal mijn best doen!!!!!!!!!
Oeps was vergeten dat ik link van foto's al gegeven had
Topic: velleman space 250 (9-10-2003 19:32:00)
nee, dan zie je gewoon 2 halve kleuren/gobo's deze kan je weer goedzetten door gewoon weer heel rap te veranderen van gobo of kleur. Hopelijk begrijp je het want het is moeilijk uit te leggen
.
Foto's kun je zien op www.discobarzentex.tk--->Pics----> Zentex (wel te zware flash op fototoestel)
.Foto's kun je zien op www.discobarzentex.tk--->Pics----> Zentex (wel te zware flash op fototoestel)