Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van DJ Alexz

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 63 bijdrage(n) van DJ Alexz (Pagina: 6 van 7)

Topic: je opdracht gecancelled!! (3-3-2004 22:04:00)
Tja mischien gaat het in belgie anders laugh :D
Topic: je opdracht gecancelled!! (3-3-2004 18:49:00)
Dit staat in ons contract wanneer ene boeking gecancelled word:

Artikel 5

Wanneer een boeking wordt geannuleerd op minder dan 21 dagen van het evenement is de huurder 20% van de totaal te betalen som schuldig aan de verhuurder.
Wanneer een boeking wordt geannuleerd op minder dan 14 dagen van het evenement is de huurder 50% van de totaal te betalen som schuldig aan de verhuurder.
Wanneer een boeking wordt geannuleerd op minder dan 7 dagen van het evenement is de huurder 100% van de totaal te betalen som schuldig aan de verhuurder.
Topic: Bekende dj's (Belgie vooral) (23-2-2004 23:24:00)
Dj Gio Of Dj pehdro van the OH !!!!
Stijl: Tunning style, jump, french techno, hard trance,... (eigenlijk alles met hard)

Dj Wout (Sylver, Ex-Illusion)
Stijl: Trance of hardtrance (weet het ni juist)

Dj Regi (Milck-inc)
Stijl: à la wout

Ge hebt er zoveel, maar deze zijn mijn favorieten... wink ;)
Topic: Welke Scans? (23-2-2004 23:10:00)
Gewoon 1 truss van 3 meter dwars over de baren van de garage poort elegd, daarop 2 truss Van 4 meter vastgemaakt met safty's ( stands waren Sp-02 van mobil Tech), het ziet er mss wankel uit, maar dat was het niet happy :) , het trouwens een klein privé fuifje....
Alexz
Topic: Welke Scans? (22-2-2004 14:54:00)
Wij werken nu met 6 Velleman Space 250 Scans, en moet zeggen ik ben heel blij van het effect: paar foto's:
home.pi.be/~troncq23/discobarzentex/mariagaardfuif.html
home.pi.be/~troncq23/discobarzentex/collegefuif.html
home.pi.be/~troncq23/discobarzentex/nieuwjaar2003.html
Topic: velleman space 250 (21-12-2003 15:25:00)
inderdaad effect is hetzelfde behalve het mechanisme natuurlijk happy :)
Topic: velleman space 250 (21-12-2003 15:09:00)
Eindelijk de fotos zijn er... happy :)
de links:
www.geocities.com/djalexz2000/Equipment.JPG
www.geocities.com/djalexz2000/hetdanske4.JPG
www.geocities.com/djalexz2000/ambiance.JPG
Edit Mod: links kopiëren naar adresbalk
Topic: velleman space 250 (7-11-2003 22:35:00)
ja dat is mogelijk, kan wel een tijdje duren want heb geen digitaal fototoestel sad :( de foto's zijn gemaakt met een fototoestel met veel te straffe flitser. Ik zal mijn best doen!!!!!!!!! wink ;)
Topic: velleman space 250 (9-10-2003 19:33:00)
Oeps was vergeten dat ik link van foto's al gegeven had sad :(
Topic: velleman space 250 (9-10-2003 19:32:00)
nee, dan zie je gewoon 2 halve kleuren/gobo's deze kan je weer goedzetten door gewoon weer heel rap te veranderen van gobo of kleur. Hopelijk begrijp je het want het is moeilijk uit te leggen razz :p .
Foto's kun je zien op www.discobarzentex.tk--->Pics----> Zentex (wel te zware flash op fototoestel)