Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Basbox112

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 73 bijdrage(n) van Basbox112 (Pagina: 6 van 8)

Topic: Suggestie webshop en forum (15-11-2005 00:29:00)
Ik doelde op een lijst 'laatste reacties' maar dan alleen van de topics met eigen deelname. Ik lees niet alle onderwerpen, correctie, lees 99% wel maar ben niet van elk onderwerp een vaste bezoeker/topicvolger (zoals de meesten dit niet zullen doen hier... denk ik ;) ).

Verder is het top hier, ga zo door =D!
Topic: draaien mbv laptop? (15-11-2005 00:02:00)

Dré schreef:

basbox112 schreef:

Totdat het nummer in de speler geladen wordt voor het afspelen, als je er een stabiel netwerkje achter hebt hangen (lees: bij voorkeur zonder windows ;))
Vertel vertel... M'n hele bedrijf hangt af van een (vrij pittig opgezet) Windows netwerk. Vertel wat voor ramp me boven het hoofd hangt...
Zolang je er netjes mee omgaat (waar ik absoluut van uitga in dit geval) vrij weinig. Ik heb helemaal niet zo'n computerfreak die haat heeft aan alles wat met windows te maken heeft hoor. Verre van dat, werk hier thuis (ook veel met windows overigens) maar heb gemerkt uit ervaring dat voor de iets zwaardere (bijv (muziek?)server) toepassingen waarbij stabiliteit hoog in het vaandel staat bijvoorbeeld een goede simpele linuxinstallatie een hoop goed zal doen. En om nou een compleet xp systeem te gebruiken is ook een btje overdreven voor je cdj, miss een leuke optie, de windows cdj proffesional versie =p

ideedeluxe schreef:

Het is 99% van de tijd nog altijd de gebruiker die de boel om zeep helpt. (Lees onnozele halzen die menen dat hun pc een gokkast is en dat ze ongestraft overal op kunnen klikken en ongebreideld software gaan installeren, omdat ze dat thuis ook zo handig vinden....sneaky :V) Sorry, een stukje beroepsdeformatie komt boven drijven....ergernissen van alledag... razz :p
Dit bedoel je denk ik in de zin van je mag er niet vanuit gaan dat elke gebruiker er even netjes mee om zal gaan als jou. Dan ben ik het geheel met je eens. Dan isd us een nogal stabiel systeem meer dan een pre =).
Topic: draaien mbv laptop? (14-11-2005 09:44:00)
Totdat het nummer in de speler geladen wordt voor het afspelen, als je er een stabiel netwerkje achter hebt hangen (lees: bij voorkeur zonder windows ;)) kan dat alleen maar heel stabiel draaien!
Topic: Suggestie webshop en forum (14-11-2005 01:01:00)
[suggestie]
Wanneer je op je eigen gebruikersnaam klikt kun je je laatste posts zien, wanneer je nu kan zien of er al nieuwe antwoorden geplaatst zijn na je laatste bezoek aan het desbetreffende topic scheelt dat een hoop vernieuwen =) BIjv door het rode/gele mapjes systeem in de laatste gepost lijst te plaatsen miss??

Groetjes

Bas
[/suggestie]
Topic: draaien mbv laptop? (14-11-2005 00:42:00)
Ideaal zou zijn cdj's met standaard netwerkaansluiting achterop, leuke server aan je booth-netwerkje hangen en draaien met die hap :) ben je van het gezeur af dat je alsnog met losse mp3 cd's of memorykaarten moet werken.

Kun je meteen op die server software gaan draaien om een leuke lijst voor buma/stemra samen te stellen al valt dat weer helemaal buiten dit topic ;)

Bas
Topic: Stel je even voor... (8-11-2005 01:46:00)
Hoi!
Ik zal me ook even voorstellen.. =)
Ben Bas, geboren op 29 aug 1988 (wat voorkomt dat ik elk jaar mn leeftijd moet aanpassen hier;). Ik studeer ED&I aan de Hogeschool van Amsterdam (klik), dit bevalt prima. Ik lees al heel wat maanden (met heel veel plezier) mee op het forum en heb er icm een aantal feestcommissie jaren op mijn vorige school erg veel geleerd.
Ik draai nu nog veel op grotere feesten voor jonger publiek (tot 15 ongeveer), dit is erg leuk maar kan je niet erg veel creativiteit in kwijt wat mixen betrefd. Heb veel kleine feestjes met mijn eigen 'drive in' (lees skytec dubbele cdspeler, skytec versterker, dap mengpaneeltje + statief met parretjes =P) gedaan maar ben hier wegens tijdsgebrek mee gestopt, met het 'draaien op locatie met eigen spullen'. Af en toe draai ik eens voor een zaal/tent vol met mensen uit de eigen doelgroep en vind dit erg leuk en doe er veel leuke ervaring op!
Met veel werken en sparen geprobeerd een leuke set voor thuis aan te schaffen, dat begon met 2x cdj800, gevolgd door een djm600 en sinds heel kort nu ook 2x de sl1210mk5 bij, en ben erg tevreden.
Over mijn muzieksmaak, die is erg breed, maar wat draaien betrefd gaat het vooral naar de house, latin, lounge, club, bubbling, top40 en een btje rnb. Draai voornamelijk met cd's maar ben in de weinige vrije uurtjes hard met vinyl aan het oefenen thuis.
Ik vond new-line na ontdekking een supersite, en na het ontdekken van het forum was het helemaal mooi, bedankt en 'keep on the good work'!
Hopend u bij deze voldoende te hebben geinformeerd ;)

Bas
Topic: openingsnummer playbackshow (7-11-2005 22:44:00)
Deze zomer op vakantie in turkije gebruikte ze in t hotel een super opzwepende versie van follow the leader hadden, dit was het themanummer van hun playbackshow, perfect mee te klappen enz
Topic: Het binden van kabels (3-11-2005 12:38:00)
Om je eigen kabels herkanbaar te houden gewoon met tape werken, alles in 1 kleur. 5 meter en alles eronder 1 bandje tape, en vervolgens per 5 meter een extra bandje bij de male connector aanbrengen.. Dus 10 meter 2 bandjes, 15 meter 3 enz.. Evt je logo ernaast en krimpkous eroverheen.. klaar =)
Topic: Ventilatie versterker? (3-11-2005 11:43:00)
Je had m al gehoord he ;),
Versterker voor in het midden doen en onder en boven een half 1U afdekpaneeltje, als ze niet te koop zijn dan maar zagen toch? Dan kun je achter je ventilatie en evt connectorpaneeltje zetten. Montage daarvan is geen probleem want de case heeft glijprofielen ipv voorgeboorde gaatjes. Ben zelf in het bezit van dezelfde dap cases, en ervaarde zeer weinig speling in hoogte bij volbouwen..
suc6
Bas
Topic: DJ Meubel (2-11-2005 16:55:00)
Een opstelling waar ik regelmatig mee draai bevat een in vorm gelijke (zelfgebouwde) case als deze alleen breder (en miss iets minder netjes ;). Deze plaatsen we op 2 keybordstandaards en de deksel staat achter ons ook weer op twee keybordstandaards waarop we cd koffer, platenbakken ed kunnen zetten. Links en rechts van ons de boxen en los in flightcases de versterkers zodat je voor elke klus een gepaste versterkerhoeveelheid mee kan nemen. Heb zo snel geen foto bij de hand maar er is vast een voorstelling van te maken ;)